Kuukautiset synnytyksen jälkeen...

no mulla ei virallisia menkkoja oo varmaan ollu niin mä en voi ees laskea mistään että millon ollaan myöhässä että jos tähän pahoinvointi vielä iskee niin eiköhän se ollu siinä..

kaikista hassuintahan tässä on että jos nyt ois "pamahtanu" niin aika hyvä sihti meillä kun vaan kertaalleen ollaan seksiä harrastettu [;)] mutta en todellakaan siis oikein usko tuohon ja eiköhän ne menkat sieltä tule

ALKUPERÄINEN: Inxu

varmaan mun vainoharhasuuksia mutta eihän raskaus oireet voi alkaa kaks päivää seksin jälkeen?[:D]

aiemmin tossa sanoinkin oudosta tunteesta mahalla ja nyt on sit maha sekasin samalla lailla kun viime vuonna kun aloin odottaa Janikaa [8|] No eiköhän menkat oo alkamassa vaan [8|] ehkä

Ihan pakko kommentoida, että mä tiesin olevani raskaana pari päivää seksin jälkeen[:)] Tai siis sattu olemaan kyllä sellanen tilanne, että sitä oli useampi kerta, kun oltiin häämatkalla mökillä, mutta mulla koko loppuviikon nipisteli oudosti mahaa ja oireet vaan paheni kunnes tein testin. Oikeestaan siinä vaiheessa vielä epäilin, että ehkäpä mulla onki joku syöpä, koska en todellakaan uskonu et voisin tulla raskaaks heti ku jätetään ehkäsy pois[:-]

Saattaahan se olla jotain psykologista, että oon ne oireet itelleni ajatellu, mutta paljon kivempi aatella että tiesin[:D] Oon kyllä tosi herkkä hormooneille, enkä sen takia esim. käytä hormooniehkäsyä, niin josko sit heti olis tuntunu, että nyt tapahtuu jotain...

Kipsu sehän tässä pelottaakin että jos oonkin oikeassa [:D] Janikan odotuksen alussa nimittäin alko oireet kyllä viikon sisään.. pissalla sai juosta ja vähän sen jälkeen meni maha sekasin..

Mulla ei ollut sitten minkäänlaisia raskausoireita, kun sitten olin raskaana. edellisessä kierrossa tietysti oli vaikka mitä... [:D]

kaikista hassuintahan tässä on että jos nyt ois "pamahtanu" niin aika hyvä sihti meillä kun vaan kertaalleen ollaan seksiä harrastettu [;)] mutta en todellakaan siis oikein usko tuohon ja eiköhän ne menkat sieltä tule

Inxu
Kyllä se voi ihan yhdestä kerrasta onnistua
Nelli on elävä todiste
Niin ja tyttöhän sieltä sit tulis koska ne tyttösiittiöt "jaksaa" pidempään ja pääsevät perille...
Buahhahhaaa näitä legendoja

tytöt säilyy pidempään ja pojat on nopeempia uimareita.. vai mites se meni [;)]

OH HOH!!!! [:)] joko tyttäret ootta raskaana uudestaan???? [:D] tässähän tulee itsellekki vauvakuume taasen jos te alatte höpöttää raskauksistanne!! NII KERTA!!!! [:)]
Ei mut oikeesti, pakko kysyä... miltä tuntuis taas olla raskaana? ihana fiilis vai ihanan kamala? [8|]

Ihana fiilis olisi ja ollaan miehen kans tuosta kakkosesta jo puhuttukin. Mut toisaalta tähän hetkeen niin tulis kyllä pirun rankka odotusaika henkisesti. Joalla kun tosiaan oli synnynnäistä vikaa silmissä ja nyt sit ollaan otettu vielä reilusti takapakkia [:(] Huomenna on taas isompi leikkaus edessä ja kaikki ongelmat on tulleet jäädäkseen. Ihan kun kaihi ei ois ollu tarpeeks niin nyt sit diagnosoitiin glaukooma. Tässä alkaa olla aika rikkikatkipoikka ja samalla kauhee pelko persiissä et jos toinen ois tulossa niin mitä jos silläkin [:(]

Mulla periaatteessa kyllä on jonkilaista vauvakuumetta ilmassa mutta joku tuolla takaraivossa kuitenki sanoo, että jaksaisko sitä sitten? Että, jos toinen oliskin esim. koliikkivauva[&o]

Eli totta puhuen olisin tosi onnellinen raskaudesta, mutta samalla jännittäis varmaan enemmän kuin tätä ensimmäistä odottaessa. Sillon sitä ei oikeen tienny, mitä odottaa, mutta nyt on jo jotain kokemusta.

ALKUPERÄINEN: Kipsu

Mulla periaatteessa kyllä on jonkilaista vauvakuumetta ilmassa mutta joku tuolla takaraivossa kuitenki sanoo, että jaksaisko sitä sitten? Että, jos toinen oliskin esim. koliikkivauva[&o]

Eli totta puhuen olisin tosi onnellinen raskaudesta, mutta samalla jännittäis varmaan enemmän kuin tätä ensimmäistä odottaessa. Sillon sitä ei oikeen tienny, mitä odottaa, mutta nyt on jo jotain kokemusta.

Mulla tismalleen samanlaiset ajatukset. Oon jo naureskellut, ettei toisella kerralla voi olla näin hyvä tuuri sen suhteen, että vauva on hellpo vaikka äidin pää ei olekaan kestänyt. Toisella kertaa mulla pää varmaan kestää, mutta sitten se vauva varmaan on korvatulehdus- ja sairastelukierteessä ihan alusta asti ja väsyn sitten siihen. Ja tulee kerta kaikkiaan se fiilis, ettei enää koskaan lapsia

Halutaan kyllä tytölle sisaruksia, mutta vähän tuntuu siltäkin,e ttä kannattaisko lopettaa huipulla... [;)]  Voisi sitten antaa ajan kullata kaikki muistot vielä voimakkaammin ja miettisi aina vaan, miten vauva oli ihana.

Kyllähän se olisi ihana uutinen, jos olisin uudestaan raskaana. Kyllä me miehenkin kanssa jo puhuttiin ja hän alkoi höpöttää Miljalle että oliskos kiva saada pikkusisko tai pikkuveli [:D]
En varsinaisesti asiaa ole aiemmin ajatellut mutta ajatuksissa toki kuvittelin, että olis väliä vaikka 2v. Mutta kun asiaa miettii, niin olisko tuolla nyt sitten niin kauheesti väliä, vaikka tulis nyt. Ainoa, että meillä tulis sitten heti tarve löytää isompi asunto, koska kahden lapsen kanssa tähän ei kyllä mahtuis.[8|]

miiuhoo ja muut vauvailijat, kyllä muakin/meitä tekis mieli jo toista lasta. On tämä kaikki niin ihanaa ja ehdottomasti jos vaan saadaan, haluais tämän kokea uudestaankin. [:)] Mutta se vain mietityttää, että jos liian pieni ikäero, että miten sen jaksamisen laita? ja onko tämä halu toiseen lapseen jotain hormonaalista? [8|] joka menee ohi kuhan tyttö tuosta kasvaa. Kyllä se kahden vuoden ikäero olisi ihan hyvä juttu, mut mut...

Meillä toiveissa on kolmen vuoden ikäero. 2-vuotias on tosi pieni isosisko ja ainakin mitä vierestä olen katsonut, niin jos lapsillä on tuo ikäero, on vanhemmat tosi väsyneitä...

kyllä mä vähän toivon että ne menkat alkais että en todellakaan haluais näin pienellä erolla toista lasta, mutta jos pikku veljellä/siskolla nyt näin kiire on syntyä niin tulkoon sitten [:D]

Quara, totta! itse olen myös seurannut vierestä tuolla ikäerolla lapsen saaneita ja voin sanoa, että todella väsyneitä ovat olleet vanhemmat. Vanha sanonta pitänee paikkansa; äidin olisi hyvä nähdä kaksi kesää ennen uutta vauvaa. [8|] Tuossa ajassa keho on päässyt toipumaan raskaudesta ja vauvavuodesta. Sellaista on mietitty, että jos saadaan lisää lapsia niin ikäerona olisi hyvä se 2,5 vuotta... eli kolmatta vuotta kohti menossa ensimmäinen tenava. Mutta tuon näkee ajan kanssa, nyt nautitaan tästä meidän ihanasta Kerttu prinsessasta. [:)]

tytöt säilyy pidempään ja pojat on nopeempia uimareita.. vai mites se meni [;)]

jotenki noin... [:D]

Voi Joa rakas! Zemppiä ja haleja huomiselle! <3

Menkkoja ei kuulu, joten tein testin. Negaahan se näytti, onneksi. Rehellisesti sanoen, ehdin jo hetken aikaa pelätä, että entäs jos olisin taas raskaana. Mies eilen illalla oli ihan innoissaan, että meille tulee toinen vauva. Sanoin sitten hänelle suoraan, että mulla ei todellakaan riitä henkinen eikä fyysinen jaksaminen siihen, että olisin yksin kahden ihan pienen lapsen kans. Miten mä pystyisin hoitamaan kaksi lasta aivan yksin, kun yhdenkin kanssa on välillä tosi rankkaa. Mies meni hiljaseks ja keskustelu päättyi siihen.

Eli en haluais vielä toista lasta. Toiveissa on sisarus Miiulle, mut ei todellakaan vielä. En tiiä, mitä tekisin, jos näin kävis vahingossa. Oon aina ollu jyrkästi aborttia vastaan, enkä tiiä pystyisinkö toimimaan omien periaatteitteni vastaisesti.. mutta toivotaan, että näin ei tartteis tehdä [:)]
Toisaalta tosi kiva, kun menkkoja ei oo, mut ärsyttää suunnattomasti, kun kuitenkin on sitte se raskauden pelko taustalla..

mäkin tein testin tänää vaikkakin melko aikasessa vaiheessa. negaa ainakin vielä onneksi näytti [:)][:)]

Inxu... mitä ehkäisyä käytättä raskauden jälkeen? kysymys kuuluu myös muille jotka epäili raskautta? Imetyshän ei mikään ehkäisy ja vaikka menkkoja ei kuuluisi voi silti tulla raskaaksi... [8|] tokihan jos salaa toivotaan raskautta niin eihän siinä mitään! [:)][:D] mutta kirjoitukset abortista sai tätä asiaa miettimään...

Takaisin