Kuukautiset synnytyksen jälkeen...

Ei sua varmasti Babaytoy kukaan halunnut tuomita.
Syy oli varmastikin se ristiriita että ei ole vielä suotavaa, mutta silti ei käytetä mitään ehkäisyä.
Kyllä se kenestä vaan kuulostaa ristiriitaiselta [:D]
Ja Riinukin halusi varmasti vaan neuvoa, monet tosiaan ajattelevat että se menetelmä on varma ehkäisykeino.
Silloinhan se on ihan huippukeino kun ei ole niin väliksi vaikka kakkonen saiskin alkunsa, ei mitään sivuvaikutuksia ja kaiken lisäksi ilmainen [:)]

No mulla ei kyllä missään vaiheessa käynyt mielessäkään tuo sana "ehkäisykeino" kun jätin pillerit pois ja kerroin miehelle asian laidan ja nyt vasta kun tuo tuli esille,että me muka pidetään ehkäisykeinona sitä. Ajaa saman asian kun tuo,että jotkuu pitää imetystä niin varmana ehkäisykeinona,mutta tässä soppaa keitettii vähän liikaa,kun mä en ees missää vaiheessa oo sanonu,että ehkäistään toinen raskaus tolla menetelmällä [:D] mun tekstistä vaan keksittiin se.

Mä en ikimaailmassa käyttäis ehkäisykeinona imetystä,jos imettäisin enkä nyt tätä halloota! Kyllä mä enemmän luotan noihin pillereihin,kondomeihin yms..mutta me nyt ei vaan niitä haluta,piste. Jos mies olis tahtonut toisin,niin olis kyllä mulle sanonut. [:)]

Minusta kyllä kans tuntu arvostelulle kun sanotaan Tiian tavan olevan todella vastuutonta, vaikka hän heti alussa jo sanoi että kakkonen ei vielä suotavaa mut tulee jos tulee.

Tän enempää en sotkeudu.

Ja kuten tossa edellisessä tekstissä kirjotin,että mies kyllä kertoo jos häntä joku vaivaa ja äsken laittoi viestin,että " Pillerit olis kova juttu" ja olen sujut sen kanssa. Mies ei halua toista vielä,minä kuumeilen,mutta myöhempi parempi. [:)] joten korjaan..

--> On vauvakuume,aika ei ole hyvä,ja nyt MEillä tulee olemaan ehkäisy.

End of discussion.

Nojoo. Musta on vaan väärin että meet suorastaan haukkumaan mua toiselle palstalle.
Quara kiteytti sen aika hyvin mitä mä tarkotin.

Ja tosta että tiedät että "touhutipoista"  voi tulla myös raskaaks, miks sitte oot tuolla toisella palstalla sitä mieltä, että "mistä minä tiedän, voiko niistä tulla raskaaks".

Evvk.

Minä en sinuu haukkunu siellä,sanoin että mun asiaani ymmärretä,yleistin. En maininnut kyllä sun nimeä siellä erikseen!
Tiedän,että tipoista voi tulla raskaaksi,mutta siksi kirjotin noin koska sekään ei aina ihan varmaa ole. Ja mitä sä nyt oikeesti jaksat vatvoa meijän ehkäisy asiaa vieläkin [:D]

Quara kiteytti sun asian mitä tarkotit, Yumna kiteytti mun asian tarkoittamallani tavalla. Asia loppuunkäsitelty!

Lueskelin noita teidän kirjoituksia ja hämmennän soppaa vähän itskkin. [;)] Ollaan oltu ensi kesänä mieheni kanssa yhdessä yhteensä 11 vuotta, joista 6 vuotta naimisissa. Alusta asti olemme käyttäneet ehkäisynä VAIN keskeytettyä yhdyntää ja en ole tullut raskaaksi enkä edes EHKÄ miettinyt olevani raskaana. Kun aloimme yrittää lasta niin tulin ( harvinaista kyllä) ensimmäisestä yrittämästä raskaaksi. Seuraavia kuukautisia ei tullut kun niitä odoteltiin ja se oli siinä. Samalla ehkäisyllä jatketaan ja toimii!!!!!! [;)] mut tietty jos tulisin raskaaksi ei se kaataisi maailmaa.

Kun alettiin seurustella tiedettiin mitä keskeytetty yhdyntä tarkoittaa ja asiasta puhuttiin, mutta toimii niin toimii. Ainakin nämä vuodet toiminut mitä oltu yhdessä.

Dodiin. Nyt ne perkele alko sit. Argh. Noh. 3. päivää vuodan kun en tosiaan olis vuotanut puoleen vuoteen [:-]
mut joo, ihan tyytyväinen olen et 6kk sain olla ilman. Kun melkein se koko 9kk meni sidettä pidettäessä (no ei tietenkään samaa... )

Mulla pitäis alkaa menkat joskus 24.päivän tienoilla,jos mun rytmi on tasottunu,koska muutoin niitä nyt ei ole kuulunut vielä. Viimeksi alkoi 24.päivä ja sitä ennen muistaakseni 5.päivä,mutta saa nähä että alkaako normaalisoitua [:)] Olis kiva,niin pysyis vähän perässä itekkin [:D]

Nonii,nyt ne täälläkin sit alkoi,eilen 22.päivä. Aika hyvin laskin kierron,on siis suurinpiirtein se 28.päivää. Ja oon kiukkunen kun ampiainen! [>:]

monellako on vielä menkat alkamatta? mulla ei ainakaan oo merkkiäkään vielä.. poika tykkää olla aikas paljon tissillä :) On kuiteski 7ja puol kuukautta synnytyksestä.

Minä lopetin pari viikkoa sitten pillerit, kun aloin oikeasti epäillä, että ne vaikuttavat halukkuuteeni... Kun ei huvita yhtään. Raskausaikana olisi haluttanut ja alkukesästä mutta sitten se taas jotenkin katosi... Aloitin pillerit ekojen menkkojen aikaan heinäkuun puolen välin jälkeen.
Nyt ei ole kuulunut sen jälkeen, nyt odotellaan, että mitä tapahtuu kun muutaman kuukauden kerkesin pillereitä syödä. Toivottavasti ainakin olis löytynyt syy haluttomuuteen, jota on tosissaan tainnut jatkua jo useamman vuoden. Monta vuotta pillereitäkin on tullut syötyä...

Mie kans lopetin minipillerit, ko paisuin ko pullataikina, ja tosiaan, halut aivan kadoksissa. Ne nyt tosin on muutenki ollu hukassa jo sen seittemän kk, mutta jospa net jostain löytys. Luultavasti mennään keskeytetyllä yhdynnällä, koska meän maailma ei kaadu, vaikka tuliski pikkukakkonen :). Ja toisaalta, eipä sillä konstilla vauvaa tullu moneen kuukauteen aikaisemminkaan, vasta sitte Onni anto ittestään kuulua, ko ihan tosissaan alettiin yrittään :).

Mulla tuli ekat menkat synnytyksen jälkeen viime kuussa. Elikkäs 5,5 kk synnytyksestä. Imetys loppu 4kk jälkeen, mut ei ne heti sen jälkeen sitten vielä alkanu. Näyttäis, et kierto on heti kohdillaan ku toiset tuli nyt joulukuussa ihan ajallaan. Olin toivonu, et tää hormoonikierukka jättäis menkat pois kuten ennenkin, mut no such luck näköjään emoticon . Nyt sit tietty vähän hirvittää, et kai se vempele nyt on tuol paikoillaan ja toimii. Neukkutäti kysyi Juhon 6kk neuvolassa, et toimiiko kierukka. Olin vähän emoticon , et "paha sanoo, toivottavasti".
Mä hämmästyin tosi paljon noista minipillereistä, kun vaikuttivat järkyttävän paljon just tohon halupuoleen. Kun hormoonikierukasta en oo kärsiny mitään tommosta. Ilmeisesti selitys on, että  kierukan hormooni vaikuttaa hyvin paikallisesti vaan tuolla kohdussa ja siks ei vaikuta mielialoihin ja halukkuuteen ihan yhtä radikaalisti, ku pillerit. Noh, oon tyytyväinen et niist pillereistä päästiin. Meil on ainakin parantunu halut + muut jo sillä, et toi herkin "vauvavaihe" on takana ja elämään on löytyny säännöllisyyttä ja sitäkautta yhteistä aikaa enemmän emoticon

Vielä ei oo menkat alkanu, välillä on silleen turvottanu, että oon meinannu josko alkavat, mutta ei ees valkovuotoa oikeen tuu. Aika paljon on nyt poika ollut taas tissillä, syö kyllä kiinteitäkin ihan hyvin mutta tuntuis olevan aika tärkee toi maito tällä hetkelläemoticon

Takaisin