Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Larissa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tiedä onko kohtaloa vai lääkkeen ansiota, mutta syödessäni viime kierron (+ 2vkoa ennen) kokeeksi geleet + ubikinoni, sain tälle vuodelle ensimmäisen selvän ovulaation tikutettua oireiden perusteella. Eli ainakin itse voin suositella hyvin arvosanoin, sillä matkassa on nyt pieni ihmistaimi. Lopullista kohtaloa ei vielä tiedä ja paljon toki pohdin, voiko noi altistaa enemmän esim. tuulimunille. Mutta toistaiseksi ollaan kuitenkin raskaana ja lopun kertoo vain ja ainoastaan aika. :happy:

Paljon onnea!

Oletteko syöneet noita 1000mg kapseleita koko kierron ajan? Mä hain niitä äsken, nyt on kp4... Ihan kuin olisin kuullut että oviksen jälkeen 1000 saattaisi olla liikaa? Tai sitten ei:happy: Lifen myyjä suositteli ottaa sen 1000mg, kun sanoin että otan noita hedelmällisyyttä lisäämään...

Oletteko syöneet noita 1000mg kapseleita koko kierron ajan? Mä hain niitä äsken, nyt on kp4... Ihan kuin olisin kuullut että oviksen jälkeen 1000 saattaisi olla liikaa? Tai sitten ei:happy: Lifen myyjä suositteli ottaa sen 1000mg, kun sanoin että otan noita hedelmällisyyttä lisäämään...

Mä syön koko kierron 1000mg. :happy:

Mä syön ekaa kiertoa nyt vasta tätä, mulla kans 1000mg ja ajattelin syödä koko kierron. Vähän seuraan ja tarkkailen omaa kroppaa miten vaikuttaa.

Millä perusteella 1000 mg ois liikaa?

Tuskin tähän on mitään yhtä oikeaa tapaa, jokainen tekee kuten parhaalta tuntuu itsestä :wink
Niinpä! Eipä tuota geleetä missään "virallisissa" paikoissa suositella erikseen, kai se on vaan katsottava miten se itsellä vaikuttaa, vai vaikuttaako edes mitenkään :pompus: kunhan sentään ei mitään negatiivisia vaikutuksia tulisi :eek:

Mulla ekasta geleekierrosta jäi positiivinen olo! Kierto lyheni 28 päivään (aiemmin n. 30pv ollut, joskus jopa 35...) ja ovisoireet oli voimakkaammat. Ovis+ tuli jo kp 14. Menkat kesti normit 4 päivää, mutta oli runsaammat. Menkkakivut alkoi myöhemmin kuin aiemmin, eikä olleet niin voimakkaat missään vaiheessa.
Söin tosiaan 500mg koko kierron, nyt aloin ottamaan 1000mg tässä kierrossa, jospa vihdoin ja viimein tärppäisi :)

Mulla ekasta geleekierrosta jäi positiivinen olo! Kierto lyheni 28 päivään (aiemmin n. 30pv ollut, joskus jopa 35...) ja ovisoireet oli voimakkaammat. Ovis+ tuli jo kp 14. Menkat kesti normit 4 päivää, mutta oli runsaammat. Menkkakivut alkoi myöhemmin kuin aiemmin, eikä olleet niin voimakkaat missään vaiheessa.
Söin tosiaan 500mg koko kierron, nyt aloin ottamaan 1000mg tässä kierrossa, jospa vihdoin ja viimein tärppäisi :)
Onpa hienoa kuulla!! :smiley-bounce013:Heartbigred

Täällä myös yksi uusi geleen testaaja :hello

Mihin aikaan päivästä te otatte geleet? Täkäläisissä (asun siis ulkomailla) oli ohjeistus, että joko 15min ennen aamupalaa tai ennen nukkumaan käymistä. Ihmettelen miksi niin tarkat ajat, ja onko Suomalaisissa geleissä samat ohjeet? Syytä tähän ei ohjeessa sanottu.

Täällä muuten annosteluohje oli 2-3 kapselia, eli 1000-1500mg. Aloitin kahdella kapselilla.

Mihin aikaan päivästä te otatte geleet? Täkäläisissä (asun siis ulkomailla) oli ohjeistus, että joko 15min ennen aamupalaa tai ennen nukkumaan käymistä. Ihmettelen miksi niin tarkat ajat, ja onko Suomalaisissa geleissä samat ohjeet? Syytä tähän ei ohjeessa sanottu.

Täällä muuten annosteluohje oli 2-3 kapselia, eli 1000-1500mg. Aloitin kahdella kapselilla.
Minä oon niin huonomuistinen, että pakko ottaa aina samalla kun otan aamuisin lääkkeet + muut lisäravinteet. Yhden kierron kokeilin myo-inositolia ja siinä oli ohjeena 1 tabletti kolmesti päivässä niin en ikinä muistanut ottaa päivällä sitä :smiley-ashamed004 mun mielestä tossa purkissa ei ollut edes muuta ohjetta kuin 1-2 tablettia päivässä.

Tuo kierron lyhentyminen kuulostaa kyllä hyvältä, tai mun megakierroille (36+) tekis kyllä hyvää. Aiemmin oli vähän epäileväinen suhtautuminen geleeihin, mutta nyt alkoi todella kiinnostaa. Pitääpä selvittää mistä saisi nopeiten hommattua.

En kyllä oo kuullu, että olisi väliä vuorokauden ajalla o_O

En kyllä oo kuullu, että olisi väliä vuorokauden ajalla o_O

Ok, no se käy järkeen, oudolta se kuulostikin. Olen nyt kahdesti ottanut illalla kun yleensä aamulla tai lounaalla otan äitiysvitskut, katsotaan kuinka kauan muistan ne illalla ottaa.. Samaa vikaa siis kuin Reggiellä :laughing002

Mä otan vähän miten milloinkin. Oon ymmärtäny, et kofeiini vois häiritä vitamiinien imeytymistä ni oon ottanu yleensä semmoseen väliin, etten just oo juonu tai juomassa kahvia.

En tiedä onko ajan tuomaa tasaantumista, vai geleen ansiosta niin luteliaali on tähän mennessä pidentyny kolmella päivällä. Vielä olisi kyllä varaa pidentyä...

En tiedä onko ajan tuomaa tasaantumista, vai geleen ansiosta niin luteliaali on tähän mennessä pidentyny kolmella päivällä. Vielä olisi kyllä varaa pidentyä...

No toi on hyvä kuulla, sitä toivotaan täälläkin (tai siis toivotaan että pitenisi n. 9kk:lla, mutta jos nyt edes pitenisi jonkun päivän, sekin otetaan :laughing002)!

Olen syönyt nyt 5 päivää noita kapseleita, ja toistaiseksi ainakaan en ole huomannut mitään vaikutusta, hyvässä tai pahassa. Olen ottanut kapselit iltaisin ennen nukkumaan menoa, eikä ole ollut pahoinvointia tms, onneksi.

Eilen kävin täydentämässä ovistestivarastoa ja keskiviikkona (kp7) aloitan varmaan hymyn metsästyksen, vaikka Flo siis ennustaa ovulaatiota vasta reilun viikon päästä. Saa nähdä josko ovulaatio tapahtuu tästä kierrosta (epäilen että en ovuloi säännöllisesti, tämä vasta toinen kierto kun käytän testejä), ja jos tulee, niin onko aiemmin kuin viime kierrossa.

Sattumaa tai ei, alotin tässä kierrossa ekaa kertaa Geleet, tosin vasta kp7, ja nyt plussasin :love017 Lisäksi oli Letrozolit neljättä kiertoa.

Takaisin