Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

Sattumaa tai ei, alotin tässä kierrossa ekaa kertaa Geleet, tosin vasta kp7, ja nyt plussasin :love017 Lisäksi oli Letrozolit neljättä kiertoa.
Mahtavaa, onnittelut! Samaa lopputulosta toivotaan täälläkin :Heartred
 
Toissa iltana lueskelin ketjun alkupäätä vakuuttuneena siitä, että kannattaisi kokeilla. Tänään aloin googlaamaan, että mistä lähden tilaamaan. Mistä te olette geelinne hankkineet ja millä hinnalla? Onko merkillä väliä ja onko tämä hyvä tarjous, 9€/60 kpl 1000 mg: https://www.luontaistukku.fi/kuningatarhyytelo
Itse käytän parhaillaan tyytyväisenä noita ja hinta on erittäin kohdallaan. Luontaistukku on luotettava ja heillä nuo geleet on muutenkin edullisimmasta päästä. Sekin vielä, että olen tosi allerginen mm. monille ruoka-aineille, kuten soijalle, mitä on monissa valmisteissa täyteaineena. Luontaistukun geleessä ei ole montaa valmistusainetta, eli on sieltä puhtaimmasta päästä.
 
^ Onhan tuo tosi halpa, itse oon maksanut 60 kpl 500 mg melkein pari kymppiä Lifessä.

Itse käytän parhaillaan tyytyväisenä noita ja hinta on erittäin kohdallaan. Luontaistukku on luotettava ja heillä nuo geleet on muutenkin edullisimmasta päästä. Sekin vielä, että olen tosi allerginen mm. monille ruoka-aineille, kuten soijalle, mitä on monissa valmisteissa täyteaineena. Luontaistukun geleessä ei ole montaa valmistusainetta, eli on sieltä puhtaimmasta päästä.

Kiitos, leidit. Epäilyttävän edulliselta kuulosti minustakin ja siksi piti varmistella, mutta laitoin tilauksen menemään.
 
Mulla tuli ovis nyt normaalia aiemmin ja lisäksi ollut enemmän valkovuotoa ja seksihaluja kuin ennen geleen käyttöä. Sitten vielä toivomaan että nyt tarttuisi pieni mukaan :smiley-angelic001
 
Mä tilasin just ennakkoon 500mg jos ei tästä kierrosta tule plussaa. Löysin jotain tutkimustuloksia joissa sanottiin että jo n. 300mg annostuksella on positiivisia vaikutuksia. Oli ihmistutkimus jossa mm testosteronin määrä parani miehillä pienelläkin annoksella. Siksi en tilannut vielä vahvempaa. Näissä samaisissa tais olla maininta, että suositus on käyttää vain alkukierto, ei raskauden aikana.
 
Mä tilasin just ennakkoon 500mg jos ei tästä kierrosta tule plussaa. Löysin jotain tutkimustuloksia joissa sanottiin että jo n. 300mg annostuksella on positiivisia vaikutuksia. Oli ihmistutkimus jossa mm testosteronin määrä parani miehillä pienelläkin annoksella. Siksi en tilannut vielä vahvempaa. Näissä samaisissa tais olla maininta, että suositus on käyttää vain alkukierto, ei raskauden aikana.
Hmm... Eli pitäisiköhän lopettaa sitten oviksen jälkeen, voikohan olla jotain haittaa :eek:
 
Hmm... Eli pitäisiköhän lopettaa sitten oviksen jälkeen, voikohan olla jotain haittaa :eek:

Ei ilmeisesti ole tarpeeksi tutkimustuloksia vaikutuksesta raskauteen, joten ei suositella. Ja lapsillekin vasta 1v eteenpäin kuten hunajassa. Näin luin :happy:
 
Neljä kiertoa syöty sekä 500mg ja 1000mg annosta (viimeisin kierto isompaa). Ei vaikutusta :) en oo yllättynyt.
 
Minä ainakin syön koko kierron. Jos tulisin raskaaksi niin lopettaisin plussan saamiseen. En usko että luteaalivaiheessa syötynä on mitään haittaa ja oon lukenut että monet ottaa 1000mg ovikseen asti ja sit loppukierron 500mg.

Ite oon lukenu kans monen käyttökokemuksista, että syövät koko kierron :happy: allergiahan noista haittavaikutuksista on tiedossa koska mehiläiset, mutta muuta tutkimusta ei ilmeisesti ole tehty ihmisillä virallisesti, kuin se yksi joitakin vuosia sitten jossa tuota testosteronia tutkittiin. Koitin etsiä tietoa, kun niin vähän on saatavilla faktaa, mutua paljon enemmän. Koe-eläimillä tätä on testattu enemmän muttei ollut ihmiseen kuitenkaan verrannollisia. :confused:
 
Gelee 500mg ja verigreippimehu ensimmäistä kiertoa käytössä. Molemmat aloitin kp2.

Ovistesti näytti eilen plussaa ja tänään tunnen ensimmäistä kertaa elämässäni toispuoleisen vatsakivun! Oliko se sitten geleen ansiota vai ei, en tiedä, mutta lupaavalta vaikuttaa. Toivotaan että lopputulos olisi myös hyvä :woot:

Hieman ot, mutta greippimehun vaikutuksia sen sijaan en ole huomannut, senhän kai pitäisi lisätä kosteutta ovulaation aikaan. No, toivotaan että se on silti luonut suotuisammat olosuhteet tms.
 
Hei, ajattelin kysellä täällä, että onko kellään kokemusta voiko geleet aiheuttaa tiputtelua? Syön nyt siis ekaa kiertoa geleitä, ja oon ottanut ovikseen asti 1000mg ja oviksen jälkeen 500mg. Eilen, dpo 5, pöksyihin oli tullut vaalean punertava/rusehtava märkä läiskä ja tänään oli puolestaan tullut kaksi hyvin pientä tippaa ihan tummaa verta. Mulla ei koskaan ennemmin ole ollut vuotoa kesken kierron, ellei mun luteaali sitten ole jäämässä todella lyhyeksi. Tietenkin toivon, että kyseessä voisi olla kiinnittymisvuotoa, mutta kuka tietää vaikka jotenkin noi geleet vaikuttaisi. Onko kellään muulla ollut tiputtelua geleeiden kanssa?
 
Hei, ajattelin kysellä täällä, että onko kellään kokemusta voiko geleet aiheuttaa tiputtelua? Syön nyt siis ekaa kiertoa geleitä, ja oon ottanut ovikseen asti 1000mg ja oviksen jälkeen 500mg. Eilen, dpo 5, pöksyihin oli tullut vaalean punertava/rusehtava märkä läiskä ja tänään oli puolestaan tullut kaksi hyvin pientä tippaa ihan tummaa verta. Mulla ei koskaan ennemmin ole ollut vuotoa kesken kierron, ellei mun luteaali sitten ole jäämässä todella lyhyeksi. Tietenkin toivon, että kyseessä voisi olla kiinnittymisvuotoa, mutta kuka tietää vaikka jotenkin noi geleet vaikuttaisi. Onko kellään muulla ollut tiputtelua geleeiden kanssa?
Ei ole ollut
Sulla varmaan kiinnittymisvuotoa
 
Hei, ajattelin kysellä täällä, että onko kellään kokemusta voiko geleet aiheuttaa tiputtelua? Syön nyt siis ekaa kiertoa geleitä, ja oon ottanut ovikseen asti 1000mg ja oviksen jälkeen 500mg. Eilen, dpo 5, pöksyihin oli tullut vaalean punertava/rusehtava märkä läiskä ja tänään oli puolestaan tullut kaksi hyvin pientä tippaa ihan tummaa verta. Mulla ei koskaan ennemmin ole ollut vuotoa kesken kierron, ellei mun luteaali sitten ole jäämässä todella lyhyeksi. Tietenkin toivon, että kyseessä voisi olla kiinnittymisvuotoa, mutta kuka tietää vaikka jotenkin noi geleet vaikuttaisi. Onko kellään muulla ollut tiputtelua geleeiden kanssa?

Kiinnittymisvuotoa minäkin veikkaan. Ei ole geleistä tullut vuotoa.
Ai että jännää! :excited001:Heartred
 
Hei, ajattelin kysellä täällä, että onko kellään kokemusta voiko geleet aiheuttaa tiputtelua? Syön nyt siis ekaa kiertoa geleitä, ja oon ottanut ovikseen asti 1000mg ja oviksen jälkeen 500mg. Eilen, dpo 5, pöksyihin oli tullut vaalean punertava/rusehtava märkä läiskä ja tänään oli puolestaan tullut kaksi hyvin pientä tippaa ihan tummaa verta. Mulla ei koskaan ennemmin ole ollut vuotoa kesken kierron, ellei mun luteaali sitten ole jäämässä todella lyhyeksi. Tietenkin toivon, että kyseessä voisi olla kiinnittymisvuotoa, mutta kuka tietää vaikka jotenkin noi geleet vaikuttaisi. Onko kellään muulla ollut tiputtelua geleeiden kanssa?
Ei oo ollut! Oon kyllä kuullut että joillakin on ollut. Toivottavasti sulla olisi kiinnittymisvuotoa :smiley-angelic001:Heartpink
 
Takaisin
Top