Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

En juonut kahvia yli vuoteen, ei tärpännyt. Oisko joku yhteistekijöiden summa tai sattumaa..

Täällä myös gelee kierroissa oireet oli voimakkaammat ja ovis aikaisemmin, ei tärppiä. Kaikenlaista tullut kokeiltua ilman tärppiä. Eikä tiedossa mitään ongelmia kierrossa.
 
Muakin alkoi kiinnostaan nämä gelee royalet :) kumpi olis nyt kannattavampi, syödä ovikseen asti, vai koko kierto? Mitenhän, kannattaako syöttää myös ukolle? :grin
 
Tämän artikkelin mukaan liiallinen kahvinjuonti voi vaikuttaa hedelmällisyyteen. Kuppi tai pari päivässä ei kuitenkaan vaikuta. Nämä on kyllä niin sattuman kauppaa. Toinen ei tule raskaaksi vaikka mitä ja miten päin tekisi. Toinen tulee nopeasti vaikka ei tekisi oikein mitään asian eteen. Me tehtiin ensimmäistä yli vuosi, toinen tuli kun tjottaili pari-kolme kiertoa.
 
Muakin alkoi kiinnostaan nämä gelee royalet :) kumpi olis nyt kannattavampi, syödä ovikseen asti, vai koko kierto? Mitenhän, kannattaako syöttää myös ukolle? :grin

Mä ainakin syön koko kierron. En tiedä kumpi on kannattavampaa. :happy:
Toisaalta Geleet sisältää vaikka mitä vitamiineja ja mineraaleja, eli kuvittelisin että sitä on hyvä syödä koko kierto.
 
Tämän artikkelin mukaan liiallinen kahvinjuonti voi vaikuttaa hedelmällisyyteen. Kuppi tai pari päivässä ei kuitenkaan vaikuta. Nämä on kyllä niin sattuman kauppaa. Toinen ei tule raskaaksi vaikka mitä ja miten päin tekisi. Toinen tulee nopeasti vaikka ei tekisi oikein mitään asian eteen. Me tehtiin ensimmäistä yli vuosi, toinen tuli kun tjottaili pari-kolme kiertoa.

Kiva kuulla Vargynja, että toinen tuli noinkin helposti, vaikka ekassa meni aikaa. :happy:
 
Haa! Tätä mäkin syön. Oli kyl kallis kun mikä:hilarious::bored: jostain toivottavasti halvemmalla sais. Itse maksoin 34€

Hei! Kävin netistä kattoon niin nyt on semmosessa, kuin sinunapteekki.fi alessa 22.95e purkki.
Mutta en ole sieltä vielä tilaillut joten toimituskuluista en tiedä. :nailbiting:

Just laskin eli toimituksineen ois 27e :hilarious:
 
Hei! Kävin netistä kattoon niin nyt on semmosessa, kuin sinunapteekki.fi alessa 22.95e purkki.
Mutta en ole sieltä vielä tilaillut joten toimituskuluista en tiedä. :nailbiting:

Just laskin eli toimituksineen ois 27e :hilarious:
Mä olen tilannut useamman kerran tuolta eri tuotteita, on ollut nopea ja luotettava toimitus. Käytössä on parhaillaan juuri tuo mainitsemasi gelee, heiltä ostettu. Mulle ei monet muut geleet käy, kun niissä on soijaa ja olen sille allerginen. Sinunapteekista saa myös Pregcheckin tuotteita. Löysin kuitenkin halvemman itselleni sopivan geleen Luontaistukusta https://www.luontaistukku.fi/kuning...wYCh080ge_EAMYAiAAEgIxb_D_BwE#additional-info Noissa molemmissa näyttäisi olevan pakkauskoko, annostus ja vahvuus saman verran. Tilasin kokeiltavaksi tuota viimeksi mainittua ja odottelen nyt pakettia saapuvaksi.
 
Mä olen tilannut useamman kerran tuolta eri tuotteita, on ollut nopea ja luotettava toimitus. Käytössä on parhaillaan juuri tuo mainitsemasi gelee, heiltä ostettu. Mulle ei monet muut geleet käy, kun niissä on soijaa ja olen sille allerginen. Sinunapteekista saa myös Pregcheckin tuotteita. Löysin kuitenkin halvemman itselleni sopivan geleen Luontaistukusta https://www.luontaistukku.fi/kuning...wYCh080ge_EAMYAiAAEgIxb_D_BwE#additional-info Noissa molemmissa näyttäisi olevan pakkauskoko, annostus ja vahvuus saman verran. Tilasin kokeiltavaksi tuota viimeksi mainittua ja odottelen nyt pakettia saapuvaksi.

Hei kiitos kun valaisit meitä.
Ostankin tuolta sitten ensi kerralla. :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Mä olen tilannut useamman kerran tuolta eri tuotteita, on ollut nopea ja luotettava toimitus. Käytössä on parhaillaan juuri tuo mainitsemasi gelee, heiltä ostettu. Mulle ei monet muut geleet käy, kun niissä on soijaa ja olen sille allerginen. Sinunapteekista saa myös Pregcheckin tuotteita. Löysin kuitenkin halvemman itselleni sopivan geleen Luontaistukusta https://www.luontaistukku.fi/kuning...wYCh080ge_EAMYAiAAEgIxb_D_BwE#additional-info Noissa molemmissa näyttäisi olevan pakkauskoko, annostus ja vahvuus saman verran. Tilasin kokeiltavaksi tuota viimeksi mainittua ja odottelen nyt pakettia saapuvaksi.
Haa! Kiitos tiedosta! Ei paha hinta kyllä!
 
Mä olen tilannut useamman kerran tuolta eri tuotteita, on ollut nopea ja luotettava toimitus. Käytössä on parhaillaan juuri tuo mainitsemasi gelee, heiltä ostettu. Mulle ei monet muut geleet käy, kun niissä on soijaa ja olen sille allerginen. Sinunapteekista saa myös Pregcheckin tuotteita. Löysin kuitenkin halvemman itselleni sopivan geleen Luontaistukusta https://www.luontaistukku.fi/kuning...wYCh080ge_EAMYAiAAEgIxb_D_BwE#additional-info Noissa molemmissa näyttäisi olevan pakkauskoko, annostus ja vahvuus saman verran. Tilasin kokeiltavaksi tuota viimeksi mainittua ja odottelen nyt pakettia saapuvaksi.

Täällä tilattiin niitä Geleitä ja samalla omegoja.
On kyllä edullista. :happy:
 
Sain tänään tuon gelee paketin, oli tosin jo eilen illalla postissa haettavissa. Myös minä tilasin samalla foolihappoa, kun sekin on tuolla edullista. Vanhoja gelee kapseleita riittää vielä pariksi päiväksi, mutta nämä uudet vaikuttavat kyllä lupaavilta. Ainakin tuoksu on sen verran tymäkkä, että lienee oikeaa ainettakin kapselin sisällä. :)
 
Mä olen tilannut useamman kerran tuolta eri tuotteita, on ollut nopea ja luotettava toimitus. Käytössä on parhaillaan juuri tuo mainitsemasi gelee, heiltä ostettu. Mulle ei monet muut geleet käy, kun niissä on soijaa ja olen sille allerginen. Sinunapteekista saa myös Pregcheckin tuotteita. Löysin kuitenkin halvemman itselleni sopivan geleen Luontaistukusta https://www.luontaistukku.fi/kuning...wYCh080ge_EAMYAiAAEgIxb_D_BwE#additional-info Noissa molemmissa näyttäisi olevan pakkauskoko, annostus ja vahvuus saman verran. Tilasin kokeiltavaksi tuota viimeksi mainittua ja odottelen nyt pakettia saapuvaksi.

kiitos vinkistä! tuolla hinnalla raskii kokeillakin. (OT Huomasin, että tuolla oli ubikinonikin himppasen edullisempi, siihenkin törmäsin kun luin näistä "auttavista lisistä")
 
Onko kellään menny näistä vatsa sekasin? Oon nyt viikon syönyt ja viimeiset kolme päivää on ollut vatsa löysällä, lähinnä siis aamuisin. Mikään muu ei ole ruokavaliossa muuttunut, ainoastaan nämä tulleet lisänä ja mietin että johtuuko näistä :confused004
 
Mietin tässä onkohan kiertoni/luteaalivaihe pidentynyt geleen takia :bored: yleensä luteaalivaiheeni on 11pv tarkka, ja tänään mennään ehkä 12-13 päivää. Raskaustestiä en uskalla vielä tehdä, koska monta kuukautta olen joutunut vain pettymään. Mitään erityisiä oireita ei tällä gelee kierrolla ollut suuntaan tai toiseen, paitsi nyt tämä että kierto venyy. En tosin ole tehnyt kahteen kiertoon ovulaatiotestejä, vaan ovulaatio on vain arvuuttelua olojen perusteella,mutta luulen nyt olevan dpo 12-13. Nyt siis kp 31.
 
Mietin tässä onkohan kiertoni/luteaalivaihe pidentynyt geleen takia :bored: yleensä luteaalivaiheeni on 11pv tarkka, ja tänään mennään ehkä 12-13 päivää. Raskaustestiä en uskalla vielä tehdä, koska monta kuukautta olen joutunut vain pettymään. Mitään erityisiä oireita ei tällä gelee kierrolla ollut suuntaan tai toiseen, paitsi nyt tämä että kierto venyy. En tosin ole tehnyt kahteen kiertoon ovulaatiotestejä, vaan ovulaatio on vain arvuuttelua olojen perusteella,mutta luulen nyt olevan dpo 12-13. Nyt siis kp 31.

Sehän on hyvä jos luteaalivaihe pitenee. Eikös se edesauta kiinnittymistä.
Toivottavasti plussaat! :)
 
En tiedä onko kohtaloa vai lääkkeen ansiota, mutta syödessäni viime kierron (+ 2vkoa ennen) kokeeksi geleet + ubikinoni, sain tälle vuodelle ensimmäisen selvän ovulaation tikutettua oireiden perusteella. Eli ainakin itse voin suositella hyvin arvosanoin, sillä matkassa on nyt pieni ihmistaimi. Lopullista kohtaloa ei vielä tiedä ja paljon toki pohdin, voiko noi altistaa enemmän esim. tuulimunille. Mutta toistaiseksi ollaan kuitenkin raskaana ja lopun kertoo vain ja ainoastaan aika. :happy:
 
Takaisin
Top