Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei onko kenelläkään hajua onko gelee royale ok syödä raskaana? Sattuu olemaan sitä kuningatarhyytelöhunajaa kaapissa, ja aloin pohtimaan voiko sitä käyttää teessä.
Nostelen tätä ketjua. Onko kenellekään tuoreita kokemuksia tästä? Minä omaani odottelen saapuvaksi ja tämän ketjun luettua aika innokkaana uutta yritystä kohti. Jos on risuja tai ruusuja niin kuulen mielelläni :)
Okei kuulostaa lupaavalta! Mun purkki just saapui postissa ja ajattelin aloittaa kunhan uus kierto alkaa. Ootteko syöneet siis yhen kapselin päivässä vai kaks? Koko kierron vai vaan ovikseen asti? :)
Joo mulla on just noita samoja! Mietin itsekin, että jos aloitan 1 per päivä ja jos ei tärppää niin nostan siihen kahteen.Mulla oli näitä (tai siis on vieläkin, mutta lopetin syömisen kun plussasin): https://www.life.fi/Gelee-Royale-500
Söin yhden päivässä, koko kierron ajan. Muistaakseni tossa purkissa oli kyllä myös mainittu että voi syödä kaksi päivässä, mutta en halunnut syödä heti niin paljoa.
Hei! Aloin myös nyt tästä kierrosta popsia näitä gelee royal -kapseleita. Toisen lapsen yritystä nyt takana jo muutama kuukausi ilman plussaa. Saa nyt nähdä onko näistä mitään apua lisäksi olisiko kenelläkään tietoa kahvin vaikutuksesta hedelmällisyyteen? Olen nyt yrittänyt vähentää kahvia, eli juon aamulla mukin ja päivällä mukillisen. Joskus join jopa 4 mukillista päivässä. Voiko kahdella mukillisella olla vaikutusta johonkin?
Hei! Aloin myös nyt tästä kierrosta popsia näitä gelee royal -kapseleita. Toisen lapsen yritystä nyt takana jo muutama kuukausi ilman plussaa. Saa nyt nähdä onko näistä mitään apua lisäksi olisiko kenelläkään tietoa kahvin vaikutuksesta hedelmällisyyteen? Olen nyt yrittänyt vähentää kahvia, eli juon aamulla mukin ja päivällä mukillisen. Joskus join jopa 4 mukillista päivässä. Voiko kahdella mukillisella olla vaikutusta johonkin?
Mä kanssa suosittelen kofeiinitonta.En usko että kahvilla on sinäänsä merkitystä, siis ennen plussaamista. Mä oon aina ollut kova juomaan kahvia, ja esikoisen raskaus sai alkunsa aika nopeasti vaikka join kahvia useamman kupin päivässä. Nyt oon totuttanut itseni kofeiinittomaan kahviin, hyvää sekin! :) aamuisin ja töissä juon ihan normaalit kahvit, mutta iltapäivä/iltakahvit keitän kofeiinittomasta. Meilläkin toinen lapsi haaveissa.