Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

Mulla oli gelee tässä kierrossa mukana ja ovis oli pari päivää aikaisemmin kun edellisessä ja voi että mitkä ovis kivut ja limat ja kuolakin valu suusta o_O oltiin juuri reissussa ja en ehtinyt tikuttamaan ovis plussaa kauheesti, Kp13 oli tummin viiva tämä minkä sain, kp14 oli jo täysin nega, ois pitänyt vielä illalla Kp13 testailla vahvemmasta pissasta.
 

Liitteet

  • IMG_20190921_155119.jpg
    IMG_20190921_155119.jpg
    20.5 KB · Katsottu: 322
Mulla royal gelee nyt ollut 1,5 kiertoa käytössä + macajauhe + super E vitamiini+ vehnänalkioöljy+sinkki+ greippimehu (itse puristettu). Torstaina tikutin ovulaation vaikka flon mukaan piti olla vasta lauantaina. Jää nähtäväksi miten käy. Ovulaation tunsin selkeesti, oli pistemäistä kipua ja limaisuutta ja sellainen halukas olo. Selkeästi jokin vaikutti. Mutta sittenhän on se ettei hedelmöittyminen välttämättä tapahdu siltikään who knows. Ainakin siittiöitä on kun miehen halutkin selkeesti nousi oviksen aikaan ihan hillittömiksi.
 
Hei onko kenelläkään hajua onko gelee royale ok syödä raskaana? Sattuu olemaan sitä kuningatarhyytelöhunajaa kaapissa, ja aloin pohtimaan voiko sitä käyttää teessä. :wideyed:
 
Syönyt puoli vuotta,ei mitään tehoa mihinkään ‍♀️ Oksettaa ja järkyttävät vatsakivut. Lopetin. Eipä ole kyllä ollut apua muustakaan,ei Macasta tai Ashwagandasta. Ei mitään lapsettomuusongelmia sinänsä,molemmilla lapsi edellisestä suhteesta. 9kk yritystä takana. Säännöllinen kierto,ovuloin,hormonitasot ym ok. Kai sitä pitää vaan oottaa..mutta alkaa jo pänniä.
 
Nostelen tätä ketjua. Onko kenellekään tuoreita kokemuksia tästä? Minä omaani odottelen saapuvaksi ja tämän ketjun luettua aika innokkaana uutta yritystä kohti. Jos on risuja tai ruusuja niin kuulen mielelläni :)
 
Mulla oli käytössä tärppikierrossa. :) Muistaakseni aloitin syömään kp 1. Samaan aikaan käytössä Inocapsit (niitä olin syönyt jo reilun yhden kierron enemmän). Yk 5 oli tämä.

Ovulaatio oli kp 12 tosi voimakkaana. Vilkkuva hymynaama oli muistiinpanojen mukaan jo kp 10-11, muistan että jo kp 11 oli voimakas toispuoleinen kipu.

Kp 12 mulla oli gyneaika jossa näkyi 23 mm folli puhkeamaisillaan ja 12 mm limis. Ei ihme siis että vähän jomotteli kun toi folli oli noin massiivinen. :grin Tiedä sitten oliko geleen vai Inocapsin vai molempien vaikutusta.
 
Nostelen tätä ketjua. Onko kenellekään tuoreita kokemuksia tästä? Minä omaani odottelen saapuvaksi ja tämän ketjun luettua aika innokkaana uutta yritystä kohti. Jos on risuja tai ruusuja niin kuulen mielelläni :)

Mä koen, että ovulaatiolimat on tulleet paljon voimakkaampana, eli täälläkin oireet selkemäpiä. :happy:
Käytössä ollut 1.5 kiertoa.
 
Täälläkin alotettiin kesken viime kierron pari päivää enne ovista. Voi kun noista olisi hyötyä ja vaikuttais jo tähän kiertoon.
 
Kaks kiertoa syönyt, ei tärppiä. Ekassa kierrossa aivan sairaan vahvat ovisoireet ja lähes musta viiva ovistestissä. Tokassa kierrossa ei ollut juuri mitään ovisoireita mutta ovis aikaistui pari päivää normaalista.
 
Okei kuulostaa lupaavalta! Mun purkki just saapui postissa ja ajattelin aloittaa kunhan uus kierto alkaa. Ootteko syöneet siis yhen kapselin päivässä vai kaks? Koko kierron vai vaan ovikseen asti? :)
 
Okei kuulostaa lupaavalta! Mun purkki just saapui postissa ja ajattelin aloittaa kunhan uus kierto alkaa. Ootteko syöneet siis yhen kapselin päivässä vai kaks? Koko kierron vai vaan ovikseen asti? :)

Mulla oli näitä (tai siis on vieläkin, mutta lopetin syömisen kun plussasin): https://www.life.fi/Gelee-Royale-500

Söin yhden päivässä, koko kierron ajan. :happy: Muistaakseni tossa purkissa oli kyllä myös mainittu että voi syödä kaksi päivässä, mutta en halunnut syödä heti niin paljoa.
 
Mulla oli näitä (tai siis on vieläkin, mutta lopetin syömisen kun plussasin): https://www.life.fi/Gelee-Royale-500

Söin yhden päivässä, koko kierron ajan. :happy: Muistaakseni tossa purkissa oli kyllä myös mainittu että voi syödä kaksi päivässä, mutta en halunnut syödä heti niin paljoa.
Joo mulla on just noita samoja! Mietin itsekin, että jos aloitan 1 per päivä ja jos ei tärppää niin nostan siihen kahteen.
 
Mä syön semmosta, kuin Gelee Royale Acitivity 1000mg 60 kapselia.
Aloitin heti vahvalla, kun perinteisesti taitaa olla 500mg kapseleina. :hilarious:

Niitä otetaan yksi päivässä.
Gelee.png
 
Mä muuten inhoon Gelee Royale kapseleiden hajua, kun hunajan tuoksustakaan en tykkää...
Silmät meinaa pyörähtää aina päässä, kun avaan purkin. :whacky011
 
Hei! Aloin myös nyt tästä kierrosta popsia näitä gelee royal -kapseleita. Toisen lapsen yritystä nyt takana jo muutama kuukausi ilman plussaa. Saa nyt nähdä onko näistä mitään apua :shy: lisäksi olisiko kenelläkään tietoa kahvin vaikutuksesta hedelmällisyyteen? Olen nyt yrittänyt vähentää kahvia, eli juon aamulla mukin ja päivällä mukillisen. Joskus join jopa 4 mukillista päivässä. Voiko kahdella mukillisella olla vaikutusta johonkin?
 
Hei! Aloin myös nyt tästä kierrosta popsia näitä gelee royal -kapseleita. Toisen lapsen yritystä nyt takana jo muutama kuukausi ilman plussaa. Saa nyt nähdä onko näistä mitään apua :shy: lisäksi olisiko kenelläkään tietoa kahvin vaikutuksesta hedelmällisyyteen? Olen nyt yrittänyt vähentää kahvia, eli juon aamulla mukin ja päivällä mukillisen. Joskus join jopa 4 mukillista päivässä. Voiko kahdella mukillisella olla vaikutusta johonkin?

En usko että kahvilla on sinäänsä merkitystä, siis ennen plussaamista. Mä oon aina ollut kova juomaan kahvia, ja esikoisen raskaus sai alkunsa aika nopeasti vaikka join kahvia useamman kupin päivässä. Nyt oon totuttanut itseni kofeiinittomaan kahviin, hyvää sekin! :) aamuisin ja töissä juon ihan normaalit kahvit, mutta iltapäivä/iltakahvit keitän kofeiinittomasta. Meilläkin toinen lapsi haaveissa.
 
Hei! Aloin myös nyt tästä kierrosta popsia näitä gelee royal -kapseleita. Toisen lapsen yritystä nyt takana jo muutama kuukausi ilman plussaa. Saa nyt nähdä onko näistä mitään apua :shy: lisäksi olisiko kenelläkään tietoa kahvin vaikutuksesta hedelmällisyyteen? Olen nyt yrittänyt vähentää kahvia, eli juon aamulla mukin ja päivällä mukillisen. Joskus join jopa 4 mukillista päivässä. Voiko kahdella mukillisella olla vaikutusta johonkin?
En usko että kahvilla on sinäänsä merkitystä, siis ennen plussaamista. Mä oon aina ollut kova juomaan kahvia, ja esikoisen raskaus sai alkunsa aika nopeasti vaikka join kahvia useamman kupin päivässä. Nyt oon totuttanut itseni kofeiinittomaan kahviin, hyvää sekin! :) aamuisin ja töissä juon ihan normaalit kahvit, mutta iltapäivä/iltakahvit keitän kofeiinittomasta. Meilläkin toinen lapsi haaveissa.
Mä kanssa suosittelen kofeiinitonta.
Nykyään tykkään sen mausta jopa enemmän kuin perinteisen Juhla mokan. :happy:

Meidänkin esikoinen sai alkunsa vaikka kahvia tuli juotua kanssa useampi kuppi päivässä ja tämä oli kofeiinipitoista.
 
Takaisin
Top