Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

Aloitin kans toissa päivänä kp3, jännä nähä mitä käy:) mulla ollut ton luteliaalin ja varsinkin tiputtelun kanssa ongelmia, jännä nähdä vaikuttaako jotakin:)
 
Yritystä takana sen verran pitkään (yli 5 vuotta ja hoidoissa pian vuoden pvt) että alkaa usko loppua.
Tilasin royal gelee tabuja ja ajattelin seuraavaan kiertoon kokeilla, kattoo nyt miten auttaa.
Ootteko syöny kierron alusta ovulaatioon vai koko kierron ajan?

Nyt tuli lyhyt ja tyly viesti, anteeks [emoji85] mut usko niin vähissä et alkaa huumori loppua.
 
Yritystä takana sen verran pitkään (yli 5 vuotta ja hoidoissa pian vuoden pvt) että alkaa usko loppua.
Tilasin royal gelee tabuja ja ajattelin seuraavaan kiertoon kokeilla, kattoo nyt miten auttaa.
Ootteko syöny kierron alusta ovulaatioon vai koko kierron ajan?

Nyt tuli lyhyt ja tyly viesti, anteeks [emoji85] mut usko niin vähissä et alkaa huumori loppua.
Mä söin koko kierron.

Ootko kokeillut Donaferty nimistä valmistetta. Suosittelen kokeilemaan, auttoi meillä. Miehille on myös saman sarjan valmiste.
 
Mä ajattelin kokeilla vaan ovikseen saakka. Ovisoireet ainakin tuntuu vahvempana.

Mulla käytössä myös inofolic (donafertyn korvike) mut ovat aika kiven alla olleet jonkun aikaa jo Suomessa.
 
Moi kaikki,

Ajattelin kirjoittaa oman kokemukseni tästä. Oltiin ehditty yrittää mieheni kanssa vaavia vuoden ajan tuloksetta. Ongelmana olivat mun pitkät kierrot (35-50 päivää) ja ovulaation bongailun hankaluus.

Sovittiin, että jos kesän aikana ei tapahdu mitään, niin mennään tutkimaan asiaa lekurin pakeille. Päätin kuitenkin kokeilla myös Gelee Royalea ihan vain sillä ajatuksella, että ei siinä mitään menetäkään.

Eka kierto Geleetä, ja kuukautiset alkoivat säntillisesti kiertopäivänä 30. Toka kierto Geleetä, ja tulinkin raskaaksi!!! :)

Siinä kierrossa ovulaatio tuli täsmällisesti kierron puolivälissä.

Ovisoireet eivät olleet sen vahvemmat kuin aiemminkaan, mutta nähtävästi osuimme oikeaan ihan vain laskemalla.

Tsemppiä kaikille vauvan toivojille :)
 
Kivasti onnistumistarinoita täällä! Itse olen nyt syönyt yhden kierron, en tullut raskaaksi. Toinen kierto menossa, katsotaan mitä tapahtuu. Kierrossa ei ole ollut ongelmia, oviksen olen saanut aina kiinni, säännölliset kierrot, ei tiputtelua tms. Nyt yk 12 menossa. En myöskään huomannut ekassa gelee-kierrossa eroa normaaliin, paitsi ovis tuli viikon aikaisemmin. Purkissa 60 kpl, eli riittää tän toisen kierron vielä. En tiedä pitäskö ostaa lisää vai ei, kun en tiedä tekeekö hyvää, pahaa vai ei mitään.
 
Mulla oli nämä käytössä ja heti toisesta kierrosta tärppäsi reilu kahden vuoden yrityksen jälkeen :angelic:
 

Liitteet

  • Screenshot_20190726_062747.jpg
    Screenshot_20190726_062747.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 249
Käytin kuukauden viime syksynä ja kärsin kuukauden ripulista:meh: luulin endometrioosiin liittyväksi niin ymmärsin yhteyden vasta lopetettuani enkä tullut raskaaksi.
 
Muokattu viimeksi:
Aloitimme yrityksen 10/2018, ja tulinkin melko pian raskaaksi mutta sain keskenmenon viikolla 8. Nyt kun keskenmenosta oli kulunut 6kk päätin antaa gelee royalelle mahdollisuuden, ajatuksella että tuskin hirveästi haittaa jos ei hyötyäkään. Ja tulinkin siitä kierrosta sitten raskaaksi ! Söin 1 pillerin/päivä koko kierron ajan. Nyt toivon, että tämä raskaus sujuu hyvin loppuun asti !
 
Toivun vielä keskeytyneen keskenmenon jälkeisestä tyhjennyksestä, mutta toive uudesta raskaudesta elää ajatuksissa jo vahvana. Mulla on ollut iso arsenaali erilaisia vitamiineja, ravintolisiä ym. käytössä jo valmiiksi normaalia ruokailua rajoittavien ruoka-aineallergioitteni vuoksi, mutta päätin aloittaa lisäksi nämä Gelee Royalet hormonitoimintaa elvyttämään. Saa nähdä onko näistä apua pitkään ja epäsäännölliseen kiertooni, tai oviksen bongaamiseen. Ovista en ole koskaan aiemmin huomannut kierroissani, mutta eipä aiemmin ole ollut tarvettakaan sellaiseen. Aion aloitta myös tikuttelun oviksen löytämiseksi. Vaikka olen kyllä sitäkin pohtinut, kasaanko vain turhia paineita itselleni kovalla yrittämisellä, mikä ei varmaan auta raskaaksi tulemista. :nailbiting:
 
Seuraakohan tätä ketjua enää kukaan? Olisi kysymys, että kuinka paljon gelee royale hunajaa pitäisi syödä? Yksi teelusikallinen aamuteessä ok vai liian vähän? :wideyed:
 
En tiedä hunajasta, mutta kapseleita olen ottanut 1000mg ennen ovista ja 500mg oviksen jälkeen ☺️ onko kenelläkään kokemusta tästä tuotteesta raskauden aikana?
 
Ihana lukea näitä onnistumistarinoita❤️ Pakko ottaa kokeiluun, pari alkuraskauden keskenmenoa takana, liekko liian lyhyen luteaalin takia tms. Mut kaikki keinot kyllä käyttöön meinaan ottaa
 
Takaisin
Top