Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Larissa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on nyt loppumassa tuo kahden kuukauden satsi. En tiedä ostanko enää lisää kun en ole ainakaan huomannut mitään vaikutusta. 🤔

Onkohan nämä aina kapseleita, ei tabletteja? Kiinnostaisi kokeilla mutta olen niin toivottoman huono nielaisemaan mitään lääkkeitä tms, että kapseleita en vaan yksinkertaisesti saa alas vaikka olisi kuinka "liukkaita" 😫
Ainakin nuo Luontaistukun gelee royalet on kapseleita. Mulla helpottaa nielaisemista se, että syön nuo aina aamupalan kanssa, joten kun olen saanut pureskeltua vaikka ruisleivän nielaisukuntoon, niin sujautan tabletin/kapselin suuhun leivän sekaan, ympäröin sen ruokaan kielellä ja nielaisen, ruuan kanssa menee ihan huomaamatta kun nielu on ruoan nielaisuun niin tottunut. Toimii hyvin myös esim jogurtin ja puuron seassa! Suosittelen kokeilemaan, jos et vielä ole testannut.

Ainakin nuo Luontaistukun gelee royalet on kapseleita. Mulla helpottaa nielaisemista se, että syön nuo aina aamupalan kanssa, joten kun olen saanut pureskeltua vaikka ruisleivän nielaisukuntoon, niin sujautan tabletin/kapselin suuhun leivän sekaan, ympäröin sen ruokaan kielellä ja nielaisen, ruuan kanssa menee ihan huomaamatta kun nielu on ruoan nielaisuun niin tottunut. Toimii hyvin myös esim jogurtin ja puuron seassa! Suosittelen kokeilemaan, jos et vielä ole testannut.
Kiitos vinkistä, taidan ostaa kokeiluun 👍🏼😊

Gelee royal tuotti tulosta 😍 ykköstä yritettiin 9kk ennen kuin tärppäsi. Nyt kakkosta yrittäessä aloitin Geleet kierron 2 alussa ja heti tärppäsi! Tänään dpo 13 positiivinen raskaustesti. 😍😍❤️🤭

Olen tässä kierrossa syönyt geleetä ja inositolia ja ovulaatio oli normaalia paaaaljon kivuttomampi. Onko kellään muulla ollut tällaista omituista vaikutusta vai onkohan tässä tähdet olleet muuten vaan kohdallaan? 🤔

Olen tässä kierrossa syönyt geleetä ja inositolia ja ovulaatio oli normaalia paaaaljon kivuttomampi. Onko kellään muulla ollut tällaista omituista vaikutusta vai onkohan tässä tähdet olleet muuten vaan kohdallaan? 🤔
En huomannut tällaista vaikutusta. Suht kivuton ovulaatioaika mulla on kyllä aiemminkin ollu.

Ovulaatio oli tosiaan normaalia kivuttomampi, mutta luteaali onkin ollut yhtä hemmettiä. Voi kyllä liittyä muihinkin asioihin kuten vösymykseen. 🤔

Muttamutta... Kerrankin olen se, joka (ehkä) selviää flunssasta vähimmällä meidän perheestä. Yleensä sairastan ensimmäisenä, rajuiten ja viimeisenäkin vielä. 😅

Onko kellään tuoreita kokemuksia vaikutuksista? Laitoin itsekin nyt purkin tilaukseen. Ainakin täällä näkyy olevan monta viime aikoina plussannutta. 😃

Onko kellään tuoreita kokemuksia vaikutuksista? Laitoin itsekin nyt purkin tilaukseen. Ainakin täällä näkyy olevan monta viime aikoina plussannutta. 😃
Miulla on nyt parin kuukauden aikana tasoittuneet ovulaatio- ja kuukautiskivut. Tauotin pms-oireisiin kirjoitetun estrogeenilääkityksen ja näillä royal geleellä ja myo-inositolilla on ollut oikeastaan sama vaikutus kuin lääkkeellä. Raskautumaan en ole onnistunut, mutta kipujen ja pms-oireiden helpottuminen viittaa ainakin siihen, että tasoittaisi hormoneja.

Onko muilla millaisia voimistuneita tuntemuksia ovulaation aikaan? Olen nyt ekaa kiertoa syönyt, tai aloitin viime kierron puolella.. Ovulaation ajankohta pitäisi olla suurinpiirtein lauantaina, eilen oli omituista menkkakipua muistuttavaa juilintaa alavatsassa, jota ei ennen ole tässä vaiheessa kyllä ollut. Mietin et voisko noista johtua..

Onko muilla millaisia voimistuneita tuntemuksia ovulaation aikaan? Olen nyt ekaa kiertoa syönyt, tai aloitin viime kierron puolella.. Ovulaation ajankohta pitäisi olla suurinpiirtein lauantaina, eilen oli omituista menkkakipua muistuttavaa juilintaa alavatsassa, jota ei ennen ole tässä vaiheessa kyllä ollut. Mietin et voisko noista johtua..
Mulla tuli tässä kierrossa Geleen ja Q10:n kanssa ihmeellisen kovat ovulaatiokivut. Mulla ovulaatiot ei ole koskaan ennen tuntunut miltään. Flo ja Premom näytti alkuun, että ovulaatio olisi keskiviikkona ja siksi ihmettelin ensin jo tiistaipäivänä alkaneita kipuja. Tein su, ma, ti ja ke ovulaatiotestit ja peak osuikin lopulta tiistaille (keskiviikkona rupesi jo haalenemaan selkeästi). Eli kivut liittyivät selkeästi ovulaatioon. Oli kyllä hämmentävää... Toivottavasti se oli merkki että näistä olisi jotain hyötyä tässä projektissa 😁

Mulla tuli tässä kierrossa Geleen ja Q10:n kanssa ihmeellisen kovat ovulaatiokivut. Mulla ovulaatiot ei ole koskaan ennen tuntunut miltään. Flo ja Premom näytti alkuun, että ovulaatio olisi keskiviikkona ja siksi ihmettelin ensin jo tiistaipäivänä alkaneita kipuja. Tein su, ma, ti ja ke ovulaatiotestit ja peak osuikin lopulta tiistaille (keskiviikkona rupesi jo haalenemaan selkeästi). Eli kivut liittyivät selkeästi ovulaatioon. Oli kyllä hämmentävää... Toivottavasti se oli merkki että näistä olisi jotain hyötyä tässä projektissa 😁
Mielenkiintoista! En oo kyllä koskaan tikuttanut ovulaatiota, mut vuoto-oireiden mukaan se olis vasta tuloillaan.. Toivotaan, että tarkoittaisi positiivista muuttuneet tuntemukset! 🙏🏻
Meillä ei ole vielä yritys päällä, mä otin vähän varuiksi nuo jo buustaamaan kropan toimintaa..

Sillon kun alotin geleet niin kyllä, ovisoireet oli tosi voimakkaat. Ennen en juurikaan niitä ollut edes huomannut.

Älytöntä, että kaikilla muilla voimistuu ja miulla taas lieventyivät. Toki voi olla, että on ihan terveellinen kehityssuunta, etten ole niin kovissa kivuissa, että olen kaksinkerroin linkussa enkä pysty edes kävelemään. 😆

Älytöntä, että kaikilla muilla voimistuu ja miulla taas lieventyivät. Toki voi olla, että on ihan terveellinen kehityssuunta, etten ole niin kovissa kivuissa, että olen kaksinkerroin linkussa enkä pysty edes kävelemään. 😆
Varmasti sinulla hyvä juttu noin päin! Hurjan voimakkailta oireilta kyllä kuulostaa. 😱

Mä oon kanssa kohta purkillisen syönyt, en oo huomannut mitään vaikutusta. Paitsi tässä kierrossa oli ovulaatio täysin oireeton ja luteaalivaiheen valkovuoto on melkein kokonaan poissa 💁‍♀️

Mulle iski tänään iltapäivällä niin kamala kipu oikealle puolelle alavatsaan, että ei ole ennemmin ollut. Muistutti jopa ihan kohdun aukeamiskipuja... 😱 Olin jo menossa päivystykseen, mut sit alkoi hellittää.. Särkylääkkeen otin toki heti alkuunsa. Olikohan se nyt sitten ovulaatiokipua ekaa kertaa elämässä, en kyllä käsitä miten joku luontaistuote sen voisi tehdä... Vai oliko nyt jotain muuta ja kummallinen sattuma.. 🤔

Mulle iski tänään iltapäivällä niin kamala kipu oikealle puolelle alavatsaan, että ei ole ennemmin ollut. Muistutti jopa ihan kohdun aukeamiskipuja... 😱 Olin jo menossa päivystykseen, mut sit alkoi hellittää.. Särkylääkkeen otin toki heti alkuunsa. Olikohan se nyt sitten ovulaatiokipua ekaa kertaa elämässä, en kyllä käsitä miten joku luontaistuote sen voisi tehdä... Vai oliko nyt jotain muuta ja kummallinen sattuma.. 🤔
Siis miulla on pahimmillaan ovikset olleet niin kipeät, että olen miettinyt onko umppari tulehtunut. Särkylääke kun on lievittänyt niin on tiennyt, että oviskipuhan tämä ettei tästä nyt sairaalaan ole kiire. 😅

Takaisin