Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

Täällä on nyt kp 22 ovulaatio ei oo vielä tullu ku olin viime viikon sairaana. Nyt cb digi vilkuttaa hymynaamaa niin tulee varmaan tässä iha lähi päivinä. Geelestä ei oi tullu mitään oireita oikeestaan ainakaan vielä. Tuun päivitteleen taas kunhan kierto loppuu et miten kävi.
 
Maca on auttanu ovulaatioon eikä tosta donafertystä löydy riittävästi tietoa nii uskalla ottaa käyttöön.

Donafertyssa on mm. Myo-inositolia josta pitäisi kyllä googlettelulla löytyä aika paljonkin tietoa. Kun otin donafertyn käyttöön niin sitä ennen tuli tutkittua ja varsinkin jenkeissä vaikuttaa tuo myo-inositoli olevan suosittua. Etenkin jos on pcos. Donafertylle on täällä muistaakseni myös oma ketju.

Itse söin lopulta donafertya kolme pakettia ja mulle siitä tuli todella eläväisiä unia, mutta kiertoon se ei vaikuttanut mitenkään. Edelleen muuta annos jäljellä ja ottanut kun muistanut.

itse ketjun aiheeseen liittyen eipä ollut tuosta geleestäkään mulle apuja, joten en ole jatkanut sen syömistä.
 
Mullakaan ei ole geleestä ollut merkittävää hyötyä. Donafertya ostin sitten kokeeksi. Mulla ongelmana pitkät kierrot, heikko ovulaatio ja lyhyt luteaali. Eli siis käytännössä kaikki :D
 
Minä aloitin geleet toissapäivänä kun oli ehkä kp2, otin sen 2 kapselia heti. Jokunen tunti myöhemmin alkoi menkkakivut tuntumaan vähän voimakkaammin kun mitä siihen mennessä. Ja aamulla oli alushousut märät jostain syystä. Olin siis yövuorossa töissä eli hereillä, ja ei ollut verta. En ymmärrä mitä tapahtui :wideyed: :hilarious:
Eilen kun otin toisen annoksen, ei siitä tullut samanlaisia tuntemuksia. Tässä on menkat ollut siis kadoksissa sen puoli vuotta ja osittain siihen vaivaan hankin nuo. Saa nähdä miten vaikuttaa vai vaikuttaako mitenkään!
 
Muokattu viimeksi:
Yk 9 lähti käyntiin ja ensimmäistä kertaa Geleet käyttöön, kaikkea pitää kokeilla :smiley-angelic001
 

Liitteet

  • IMG_20210512_213644__01.jpg
    IMG_20210512_213644__01.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 115
Täällä toka gelee kierto menossa ja dpo5, jännittäviä aikoja edessä! :nailbiting:
Itsellä vaikuttanut kiertoon ovulaatiota aikaistavasti, ennen tikuttanut oviksen kp20 tai jopa myöhemmin (kierto 30-32). Edellisessä kierrossa en tikuttanut, mutta oireet ehkä kp17 paikkeilla ja tässä kierrossa ovisplussa digillä jo kp15!
Muita vaikutuksia on ollut kosteuden lisääntyminen ja voimakkaammat ovistuntemukset, kuukautisiin en ole huomannut vaikutusta, paitsi juuri tuon kosteuden myös silloin :hilarious:
Hyvä fiilis geleistä, tuntuu sopivan itselle ja nähtäväksi jää syönkö näitä jatkossa jos tästä kierrosta ei tärppää. Murehdin luteaalivaiheen lyhyyttä ekoilla yrityskierroilla, nyt yk7 käynnissä ja kierto tuntuu ”normaalilta” :)
 
Täällä nyt kp 42 ja dpo 15. Menkat piti alkaa eilen vaan ei oo näkyny. Testit on negoja. Geeleistä en voi sanoa juuta enkä jaata vielä ku oon ollu 2 kertaa tän kierron aikana sairaana ja se sekotti kierron ihan totaalisesti. Jospa enskierrossa ois parempi onni meillä ja pysyisin täysin terveenä.
 
Onko täällä kukaan jatkanut geleiden käyttöä plussan jälkeen? Plussasin eilen haalealla viivalla ja tässä kierrossa olin kokeillut geleetä piiitkästä aikaa. Taustalla siis 2 km 3v sitten ja nyt sen jälkeen ensimmäiset hailuraviivat... ikääkin jo alkaa olla että vähän mietityttää et miten tässä käy ja oonko raskaana oikeasti. Mutta siis mietin et olisko noista hyötyä raskausaikanakin ettei vaan nyt jäis vitamiineista kiinni vai uskaltaako käyttää kuitenkaan, eli voiko olla haittaa? Eilen oli eka päivä kun en uskaltanut niitä syödä, muuten söin koko kierron 1 kpl joka päivä.
 
Onko täällä kukaan jatkanut geleiden käyttöä plussan jälkeen? Plussasin eilen haalealla viivalla ja tässä kierrossa olin kokeillut geleetä piiitkästä aikaa. Taustalla siis 2 km 3v sitten ja nyt sen jälkeen ensimmäiset hailuraviivat... ikääkin jo alkaa olla että vähän mietityttää et miten tässä käy ja oonko raskaana oikeasti. Mutta siis mietin et olisko noista hyötyä raskausaikanakin ettei vaan nyt jäis vitamiineista kiinni vai uskaltaako käyttää kuitenkaan, eli voiko olla haittaa? Eilen oli eka päivä kun en uskaltanut niitä syödä, muuten söin koko kierron 1 kpl joka päivä.

Lääkäri sanoisi että ei ole tutkittu tarpeeksi, ei siis kannata syödä raskaana ollessa. Jotkut lopettaa/vähentää ovulaation jälkeen. Onnea plussasta ja tarrasukkia!
 
Nyt on ensimmäinen kierto popsittu Royal Geleetä, toivottua lopputulosta me ei saatu mutta aion kyllä jatkaa sitä ainakin ensi kierron vielä :)
Tosiaan tällä ensimmäisellä kokeilu kerralla ovulaatio tuli vain päivän etuajassa mutta se oli todella paljon voimakkaampi ja oviksen jälkeen erilaisia tuntemuksia oli reilusti enemmän. Pitkästä aikaa heräsi pieni toivon kipinä että mitä jos tärppäsikin, mutta eipä kuitenkaan.
Meillä alkaa nyt yk 10.
 
En tiedä johtuiko geleestä mutta oma kierto ollut todella outo geleiden aloituksen jälkeen. Tänään on kp 59!! Ensin kp 22 ja 23 tuli pientä tiputtelua lähinnä vaaleanpunaista valkovuotoa paperiin pyyhittäessä... Samaa oli ennen ensimmäisi menkkoja keskenmenon jälkeen ja sitten voimistui.. Nyt loppui kahden päivän jälkeen... Kunnes kp 50 alkoi uudelleen ja kesti viikon menkat ei alkanut ja vuoto ei voimistunut... Tuli pari kertaa päivässä vaalenpunaista tai ruskeaa paperiin... Lopetin geleet ja nyt ei mitään varasin myös lääkäriajan poikkeuksellisen vuodon takia... Tässä kierrossa ollut myös kaikenlaisia ovulaatio ja raskaus oireita.. En ole kuitenkaan saanut positiivista ovis testiä kertaakaan... Puolitoista viikkoa siihen lääkäriaikaan... En kyllä taida uskaltaa syödä noita enää :nailbiting:
 
Muokattu viimeksi:
Aloitin tämän käytön edellispäivänä, kesken kierron. Maanantaina ultrassa oli 10 ja 13mm folli, olettaisin ovulaatiota loppuviikkoon... olikohan huono idea aloittaa nää kesken kierron, onko sillä merkitystä :bookworm:
 
Aloitin tämän käytön edellispäivänä, kesken kierron. Maanantaina ultrassa oli 10 ja 13mm folli, olettaisin ovulaatiota loppuviikkoon... olikohan huono idea aloittaa nää kesken kierron, onko sillä merkitystä :bookworm:

Itse aloitin myös kesken kierron :)
 
Kaksi kiertoa ollut käytössä Royal Geleetä, tässä toisessa Gelee kierrossa en huomannut niillä mitään vaikutusta :oops:
 
Nostetaanhan tätä 😊

Otin käyttöön yk3 Geleet. Kahdella ensimmäisellä yrityskerralla molemmilla kemiallinen.

Tänään aloitin kp9 tekemään ovulaatiotestejä eikä vielä aikaisemmin näinä päivinä ole näkynyt juuri mitään. Nyt ohessa kuva kp9 testeistä! Olisi kyllä ihan huippua jos ovulaatio sattuisi viikonlopulle ja vähän aikaistuisi ennustetusta maanantai/tiistaista, kun mies tekee arkipäivät reissuhommia 😊
 

Liitteet

  • IMG_20220602_151739.jpg
    IMG_20220602_151739.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 95
Nyt on tilanne että kierto ei ole toiminut normaaliin tapaan. Stressin piikkiin tämän laitan. Aloitin geleen syönnin aluksi ajatus että kierto lähtisi käyntiin. Nyt tänään tiputtelua. Jännää nähdä mitä muuta tulevan kierron aikana tapahtuu. :folded::folded: Jospa tärppäis.
 
Eksyin tähän ketjuun koska aloitin itse Geleet kesken edellistä kiertoa. Tässä meneillään olevassa kierrossa ovulaatio tuli jo kp12! Yleensä 14/15 vasta.
Onko tämän aiheuttamaa vai sattumaa, mutta meinasin jatkaa. Hyötylista on niin laaja 😁
 
Esikoisen yritysaikana tärppi tuli ekasta gelee-kierrosta (yk 5 tai 6), tuolloin ovulaatio oli aikaisin eli kp 12. Muistan myös että oli todella voimakkaat ovulaatiokivut silloin.

Nyt toinen toiveissa ja taas ekaa kiertoa geleet käytössä. 🤪 Tällä kertaa ovulaatio tuli vasta kp 18 mutta kivut olivat ihan samanlaisia kuin silloin esikoisen tärppikierrossa.

Sormet ristissä odotellaan. 🤞
 
Esikoisen yritysaikana tärppi tuli ekasta gelee-kierrosta (yk 5 tai 6), tuolloin ovulaatio oli aikaisin eli kp 12. Muistan myös että oli todella voimakkaat ovulaatiokivut silloin.

Nyt toinen toiveissa ja taas ekaa kiertoa geleet käytössä. 🤪 Tällä kertaa ovulaatio tuli vasta kp 18 mutta kivut olivat ihan samanlaisia kuin silloin esikoisen tärppikierrossa.

Sormet ristissä odotellaan. 🤞
Kiitos tästä, mukava kuulla et näinkin hyvin toimii.
Mä mietin kans hankkivani geeleä seuraavaan kiertoon jos ei nyt tärppää 🤔 Meillä olis kyllä tarvetta sille aikaisemmalle ovikselle, koska nyt näyttää pahasti siltä et ovis sijoittuu joko miehen työmatkan lähtöpäivälle tai siitä seuraavalle päivälle :Grimacing Face:
 
Takaisin
Top