Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

Mulla tärppiraskaudet olleet aina aikaisista ovulaatioista. Mikähän siinäkin on? Pääsääntöisesti kun ovulaatiot tulee kp 14-15.
 
Kiitos tästä, mukava kuulla et näinkin hyvin toimii.
Mä mietin kans hankkivani geeleä seuraavaan kiertoon jos ei nyt tärppää 🤔 Meillä olis kyllä tarvetta sille aikaisemmalle ovikselle, koska nyt näyttää pahasti siltä et ovis sijoittuu joko miehen työmatkan lähtöpäivälle tai siitä seuraavalle päivälle :Grimacing Face:

Joo, saa nähdä miten tällä kertaa käy. 🤔🤞 Ainakin tosiaan kyllä voimistaa selvästi minulla ovulaatio-oireita. 😄 Toivotaan tietty että saat jättää geleet kauppaan. 🤩
 
Esikoisen yritysaikana tärppi tuli ekasta gelee-kierrosta (yk 5 tai 6), tuolloin ovulaatio oli aikaisin eli kp 12. Muistan myös että oli todella voimakkaat ovulaatiokivut silloin.

Nyt toinen toiveissa ja taas ekaa kiertoa geleet käytössä. 🤪 Tällä kertaa ovulaatio tuli vasta kp 18 mutta kivut olivat ihan samanlaisia kuin silloin esikoisen tärppikierrossa.

Sormet ristissä odotellaan. 🤞
Millaisella annostuksella oot käyttäny tätä? Ja koko kierron ajan?
Ite aloitin kanssa syömään tässä kierrossa ja toiveikkaana odottelen onko mitään hyötyä 😁
 
Millaisella annostuksella oot käyttäny tätä? Ja koko kierron ajan?
Ite aloitin kanssa syömään tässä kierrossa ja toiveikkaana odottelen onko mitään hyötyä 😁
Esikoisen tärppikierrossa söin yhden 500 mg kapselin kp 1:sta alkaen (...muistaakseni) aina plussaan asti.

Nyt söin kp 1:sta alkaen 2 x 500 mg ovulaatioon asti ja nyt ajattelin syödä muutaman päivän vielä 1 x 500 mg ja sitten ehkä lopettaa kunnes tulee menkat (tai tietty se plussa kiitos mielellään). 😄
 
Täällä ei nyt tullut plussatulosta 1,5 kierron verran Geleetä syöneenä.

Mutta mitä huomasin erilaista on, että ovis aikaistui ja mun luteaali normaalisti on 10 max 12 pv ja nyt menen jo dpo 13. Kovat menkkakivut ja kaikki testit negaa eli odottelen huomenna hanan avautuvan.

Jatkan geleen syömistä ainakin purkin loppuun!
 
Itse söin viimevuonna purkin geleeitä, ei silloin yritetty kunnolla raskautta, eikä kyllä tärpännytkään. Olo oli kuitenkin todella hyvä niiden aloittamisen jälkeen. Makeanhimo katosi ja olo oli todella virkeä. Ovis oli myös tosi voimakas.

Nyt ostin reissulta halvalla Geleeitä ja hemmetti huomasinkin kotona, että ovat vain 200mg kapseleita. Aloitin nyt kuitenkin kesken kierron (ovis on jo mennyt) noilla kapseleilla 2xpv ja ostan sitten noita 500mg kun kierto alkaa ja jatkan 1000mg päivä ovikseen asti.

Toivottavasti näistä olisi taas hyötyä mielelle ja tietysti raskautumiseen. :smiling face with heart-eyes:
 
Takaisin
Top