X
Xoxo79
Vieras
Mulla tärppiraskaudet olleet aina aikaisista ovulaatioista. Mikähän siinäkin on? Pääsääntöisesti kun ovulaatiot tulee kp 14-15.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos tästä, mukava kuulla et näinkin hyvin toimii.
Mä mietin kans hankkivani geeleä seuraavaan kiertoon jos ei nyt tärppää Meillä olis kyllä tarvetta sille aikaisemmalle ovikselle, koska nyt näyttää pahasti siltä et ovis sijoittuu joko miehen työmatkan lähtöpäivälle tai siitä seuraavalle päivälle
Millaisella annostuksella oot käyttäny tätä? Ja koko kierron ajan?Esikoisen yritysaikana tärppi tuli ekasta gelee-kierrosta (yk 5 tai 6), tuolloin ovulaatio oli aikaisin eli kp 12. Muistan myös että oli todella voimakkaat ovulaatiokivut silloin.
Nyt toinen toiveissa ja taas ekaa kiertoa geleet käytössä. Tällä kertaa ovulaatio tuli vasta kp 18 mutta kivut olivat ihan samanlaisia kuin silloin esikoisen tärppikierrossa.
Sormet ristissä odotellaan.
Esikoisen tärppikierrossa söin yhden 500 mg kapselin kp 1:sta alkaen (...muistaakseni) aina plussaan asti.Millaisella annostuksella oot käyttäny tätä? Ja koko kierron ajan?
Ite aloitin kanssa syömään tässä kierrossa ja toiveikkaana odottelen onko mitään hyötyä
Kysyin tätä asiaa eräältä rautalääkäriltä ja hän sanoi että jos syömään Gelee Royalia niin ei pidä lopettaa raskausvitamiinia ja muita valmisteita. Eivät sisällä samoja aineita että tulisi päällekkäisyyksiä.Te jotka syötte Gelee Royalia niin syöttekö mitään muita vitamiini tms valmisteita? Mietin että kun syön nyt raskausvitamiinia (voi syödä jo yrittäessä), folaattia, kalsiumia, rautaa ja d-vitamiinia että jos aloitan Gelee Royalin niin aloitanko näiden jo syömieni lisäksi vai lopetanko jotain.
Muoks. Ja kysyisin vielä että maistuuko tabletit jollekin? Itse en tykkää jos tableteissa on joku maku ja vähän pahaa tekee noi raskausvitamiinitkin kun niissä on joki pieni sivumaku.
Te jotka syötte Gelee Royalia niin syöttekö mitään muita vitamiini tms valmisteita? Mietin että kun syön nyt raskausvitamiinia (voi syödä jo yrittäessä), folaattia, kalsiumia, rautaa ja d-vitamiinia että jos aloitan Gelee Royalin niin aloitanko näiden jo syömieni lisäksi vai lopetanko jotain.
Muoks. Ja kysyisin vielä että maistuuko tabletit jollekin? Itse en tykkää jos tableteissa on joku maku ja vähän pahaa tekee noi raskausvitamiinitkin kun niissä on joki pieni sivumaku.