Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Larissa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hassu juttu kyllä, koska mun mielestä tuota on sietäneet monet, jotka jo tietävät olevansa ampiaisen pistoille allergisia.
Tossa mun valmisteessa tosin on mukana vehnänalkioöljy - mietinkin, jos koittaisin jotain toista valmistetta kuitenkin vielä.
Juu niin mäkin oon kuullu ja muistaakseni joku mulle täälläkin siitä joskus sanoi, mutta en käytä itse varmuuden vuoksi koska saan anafylaktisen shokin pelkästä ampiaisen pistosta niin en halua riskiä ottaa. Toki voi olla etten mäkään saisi mitään pahaa reaktiota, mutta.. 🤔

Juu niin mäkin oon kuullu ja muistaakseni joku mulle täälläkin siitä joskus sanoi, mutta en käytä itse varmuuden vuoksi koska saan anafylaktisen shokin pelkästä ampiaisen pistosta niin en halua riskiä ottaa. Toki voi olla etten mäkään saisi mitään pahaa reaktiota, mutta.. 🤔
Mulla on tullut tuosta muitakin oireita, ja hölmönä kerkesin tänään tuplata annoksen (500 mg -> 1000 mg), kunnes rupesin miettimään, että onko viimepäivien oireet saattaneet johtua tuosta. Mulle siis tuli tosiaan oireita jo pienemmästä määrästä. Iski pieni paniikki tuossa, kun olin jo kerennyt ottaa tabletit. Onneksi multa löytyi kaapista yhä duactia, jolla sain kumottua pahimman kärjen.

Tossa mun valmisteessa tosin on mukana myös se vehnänalkioöljy. Se voi ilmeisesti myös aiheuttaa allergisen reaktion joillakin. Lisäksi olen ymmärtänyt, että joidenkin aineiden yhteisvaikutus saattaa saada pahemman reaktion aikaiseksi. Ajattelinkin nyt siis käydä ostamassa kuitenkin vielä vain sellaisen valmisteen, jossa on pelkästään tuo gelee royale, ja katsoa mitä siitä seuraa. 🙈

Mä ehdin kokeilla tätä Gelee Royalea yritysaikana niin ehkäpä tulen tänne jakamaan epämääräisen lopputuloksen. Kierto oli ennestään säännöllinen, mutta kokeilukuukauden jälkeen oli heittoa joillain päivillä, ja kuukautiset oudon niukat. En nyt tarkkaan muista mutta taisin syödä säännöllisesti 500mg/pv ovulaatioon asti yhden kierron ja sen jälkeen erittäin epäsäännöllisesti. Joku 3 kiertoa meni raskautumiseen, mutten usko näiden syömisen vaikuttaneen, vaan ihan yrityksen lopulta tuottaneen tulosta. Tärppikuussa en ensimmäistä kertaa edes löytänyt ovis-testeillä ovista, en tiedä oliko tämä sekoittanut senkin niin paljon. Mutta tärppi nyt kuitenkin tuli, ihan sama mistä johtui 👌

@Vaaveilija en ehkä sinuna ottaisi riskiä jos aiheuttaa oireita. En usko tämän olevan mikään ihmelääke. Korkeintaan tuota kierron mahdollista tasaamista luin vaikuttavan, mutta jos se ei ole ongelma niin en varmaan käyttäisi.

Takaisin