Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

Alotin myös geleet kp1 2*500mg ja ovulaation jälkeen vain yks tabu.

Joo siis näin mä oon lukenut että moni tekee, niin mietin sitte että otanko nyt ollenkaan ennen kuin alkaa uus kierto, kun ei oo ku noita 1000mg kapseleita... :rolleyes:
 
mulla on ollut tänään menkkamaista kipua mahassa vaikka vasta oli menkat ja mietin sitten voisko tää johtua geleistä? oon ennen syöny aina yhen päivässä mut nyt menkkojen alettua rupesin syömää kaks päivässä, voiskohan tää maha johtuu ettei tykkääkkää :think005:grin
 
Joo siis näin mä oon lukenut että moni tekee, niin mietin sitte että otanko nyt ollenkaan ennen kuin alkaa uus kierto, kun ei oo ku noita 1000mg kapseleita... :rolleyes:

En oo lukenut mistään että tätä ei voisi syödä myös raskaana. Itse puolitan sen annoksen loppukierrolle vaan sen takia kun ovat niin suolasen hintaisia :bored: Mutta jos ois purkki tonnista niin söisin niitä ihan tabu per päivä.
 
mulla on ollut tänään menkkamaista kipua mahassa vaikka vasta oli menkat ja mietin sitten voisko tää johtua geleistä? oon ennen syöny aina yhen päivässä mut nyt menkkojen alettua rupesin syömää kaks päivässä, voiskohan tää maha johtuu ettei tykkääkkää :think005:grin
Mä mietin tässä samaa, itsellä just menkat loppu mutta ne pienet jomottelut jäi ja syön kaks tabua gelejä päivässä :grin
 
Mä mietin tässä samaa, itsellä just menkat loppu mutta ne pienet jomottelut jäi ja syön kaks tabua gelejä päivässä :grin

eli voisi siis johtua niistä o_O:grin täytyypä kokeilla et syö nyt muutamana päivä vaa yhen et häviääkö oireet :grin
 
Minä oon miettinyt, että onko ne jomottelut munarakkulan kasvukipuja. En siis tiedä onko, mulla on menkkajomottelua ollut pitkin kiertoa jo ennen geleen aloitusta, ehkäpä jomot on viime kuukausina pahentuneet nyt kun mietin. Kävin joskus tämän takia gynelläkin ja se laittoi oviskipujen piikkiin, vaikkei ovis ollut lähimaillakaan :laughing002
 
eli voisi siis johtua niistä o_O:grin täytyypä kokeilla et syö nyt muutamana päivä vaa yhen et häviääkö oireet :grin
Jotenkin vahvasti voisin näin epäillä, mutta nämä jomotukset on vielä niin kepeitä etten itse vielä tästä huolestu.
Minä oon miettinyt, että onko ne jomottelut munarakkulan kasvukipuja. En siis tiedä onko, mulla on menkkajomottelua ollut pitkin kiertoa jo ennen geleen aloitusta, ehkäpä jomot on viime kuukausina pahentuneet nyt kun mietin. Kävin joskus tämän takia gynelläkin ja se laittoi oviskipujen piikkiin, vaikkei ovis ollut lähimaillakaan :laughing002
Tähän mäkin taipuisin, jos geleet vahvistaa ovis oireita niin miksi ne ei vahvistaisi myös munarakkulan kasvukipuja siinä samassa?
 
Täällä myös pientä jomottelua jo kp5 lähtien. Nyt siis toinen kierto menossa geleitä, samalla 1000mg annostuksella. Ekasta kierrosta en muista että olis tullut jomottelua näin aikaseen, vasta kp12 olin merkannut. Pitää ehkä kuitenkin ruveta testaamaan ovista vähän aiemmin jo tässä kierrossa että ei vaan mokoma mene vahingossa ohi :wink
 
Täällä myös pientä jomottelua jo kp5 lähtien. Nyt siis toinen kierto menossa geleitä, samalla 1000mg annostuksella. Ekasta kierrosta en muista että olis tullut jomottelua näin aikaseen, vasta kp12 olin merkannut. Pitää ehkä kuitenkin ruveta testaamaan ovista vähän aiemmin jo tässä kierrossa että ei vaan mokoma mene vahingossa ohi :wink

Mulla oli tosi voimakkaat ovisoireet ja ovis tuli todella aikaisin, veikkasin oloja sivuvaikutuksiksi, mutta helpotti heti ku ovis tuli :grin mulla oli ovis kp12, viime kierto ilman gelejä kp18. Meinas mennä ohi, mutta joku sano takaraivossa että tikuta ja kato.
 
Mulla oli tosi voimakkaat ovisoireet ja ovis tuli todella aikaisin, veikkasin oloja sivuvaikutuksiksi, mutta helpotti heti ku ovis tuli :grin mulla oli ovis kp12, viime kierto ilman gelejä kp18. Meinas mennä ohi, mutta joku sano takaraivossa että tikuta ja kato.

Mulla ei ekassa kierrossa mitenkään aikaistanut, katsotaan miten tässä käy... Hyvä että ei mennyt ohi!!
 
Oho väärä ryhmä, nyt en saa poistettua tätä viestiä :hilarious:

//Kirjoitin aamulla tähän siis viestin mikä piti mennä Raskaaksi 2020 ryhmään. Näemmä tästä osittain innostuneena nyt on Gelee Royalet haettu kaupasta ja ekat pistetty ääntä kohti! :laughing014
 
Muokattu viimeksi:
Mä taidan olla vähän vainoharhainen näiden gelee royalien kanssa, lähestyvän oviksen oireet vahvistuu joka päivä ja pelkään että ne aikaistaa ovista liian vauhdikkaasti. Vaikka ne nyt on todennäköisesti vain kasvukipuja. :grin Nyt ovikseen saakka ajattelin hieman himmata ja jättää sen toisen tabun ottamatta, eli loppuviikko mennään 500mg/pvä. Jos nyt aikaisintaan sunnuntaina tai maanantai aamuna tulisi ovis + niin se olis aika jees! Maanantaina iltapäivästä ultra ja samaan syssyyn toivonmukaan vauvasiidut kyytiin jos ajoitus on oikea! :angelic:
 
Mulla geleet selkeästi voimisti ovistuntemuksia ja lisäsi vv. 2 kiertoa kerkisin popsiis 1000mg ku nasahti plussa. Uskon et geleet edes auttoivat asiassa. :grin ekassa kierrossa söin koko kierron, tässä tärppi kierrossa vaan ovulaatioon asti säännöllisesti ja sen jälkeen silloin tällöin.
 
Mulla oli kans tässä kierrossa super kivulias ovis, en muista ennen olleen tommosta. Tää oli kolmas geleekierto.
 
Mulla oli TOSI kivuton ovis :wideyed: Kokoajan odottelin että koska ne kivut lyö päälle, mutta ei. Muutoin geleekierrossa tunsin paremmin kaikki kasvukivut ym, mutta itse ovista en juurikaan tuntenut pientä nipistelyä ja painetta lukuunottamatta. Yleensä olen niin kipeä etten voi nukkua ilman lämmitettyä kauratyynyä. Outoa.
 
Mulla oli TOSI kivuton ovis :wideyed: Kokoajan odottelin että koska ne kivut lyö päälle, mutta ei. Muutoin geleekierrossa tunsin paremmin kaikki kasvukivut ym, mutta itse ovista en juurikaan tuntenut pientä nipistelyä ja painetta lukuunottamatta. Yleensä olen niin kipeä etten voi nukkua ilman lämmitettyä kauratyynyä. Outoa.

Oho vau komento takas. Nythän ne kivut vasta iski päälle niin lujaa että silmissä säkenöi! Huhhuh en tiiä onko ikinä ollut näin kovia kipuja!
 
Mä himmasin 500 eli otan vain yhden tabun päivittäin tässä kierrossa. Mullakin se viime ovis oli jotain todella omituista, verta vv:ssä, tosi aikainen ja sitten vielä molemmilla puolilla kun viime kuussa kun söin tuplaa.

Huomenna alan tikuttaa et katotaan josko tästä kierrosta tulis järkevämpi. Kp8 ja alkaa tapahtuu :cool05
 
Geleet taas käytössä!
Viime geleekierrossa tosiaan tärppäsi ja kaikki oli toooooosi mallillaan. Paitsi että se raskaus keskeytyi. Mut geleisiin luotan tässäkin kierrossa ja toivon parasta!
 
Takaisin
Top