Alotin myös geleet kp1 2*500mg ja ovulaation jälkeen vain yks tabu.
Joo siis näin mä oon lukenut että moni tekee, niin mietin sitte että otanko nyt ollenkaan ennen kuin alkaa uus kierto, kun ei oo ku noita 1000mg kapseleita...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alotin myös geleet kp1 2*500mg ja ovulaation jälkeen vain yks tabu.
Joo siis näin mä oon lukenut että moni tekee, niin mietin sitte että otanko nyt ollenkaan ennen kuin alkaa uus kierto, kun ei oo ku noita 1000mg kapseleita...
Mä mietin tässä samaa, itsellä just menkat loppu mutta ne pienet jomottelut jäi ja syön kaks tabua gelejä päivässämulla on ollut tänään menkkamaista kipua mahassa vaikka vasta oli menkat ja mietin sitten voisko tää johtua geleistä? oon ennen syöny aina yhen päivässä mut nyt menkkojen alettua rupesin syömää kaks päivässä, voiskohan tää maha johtuu ettei tykkääkkää
Mä mietin tässä samaa, itsellä just menkat loppu mutta ne pienet jomottelut jäi ja syön kaks tabua gelejä päivässä
Jotenkin vahvasti voisin näin epäillä, mutta nämä jomotukset on vielä niin kepeitä etten itse vielä tästä huolestu.eli voisi siis johtua niistä täytyypä kokeilla et syö nyt muutamana päivä vaa yhen et häviääkö oireet
Tähän mäkin taipuisin, jos geleet vahvistaa ovis oireita niin miksi ne ei vahvistaisi myös munarakkulan kasvukipuja siinä samassa?Minä oon miettinyt, että onko ne jomottelut munarakkulan kasvukipuja. En siis tiedä onko, mulla on menkkajomottelua ollut pitkin kiertoa jo ennen geleen aloitusta, ehkäpä jomot on viime kuukausina pahentuneet nyt kun mietin. Kävin joskus tämän takia gynelläkin ja se laittoi oviskipujen piikkiin, vaikkei ovis ollut lähimaillakaan
Täällä myös pientä jomottelua jo kp5 lähtien. Nyt siis toinen kierto menossa geleitä, samalla 1000mg annostuksella. Ekasta kierrosta en muista että olis tullut jomottelua näin aikaseen, vasta kp12 olin merkannut. Pitää ehkä kuitenkin ruveta testaamaan ovista vähän aiemmin jo tässä kierrossa että ei vaan mokoma mene vahingossa ohi
Mulla oli tosi voimakkaat ovisoireet ja ovis tuli todella aikaisin, veikkasin oloja sivuvaikutuksiksi, mutta helpotti heti ku ovis tuli mulla oli ovis kp12, viime kierto ilman gelejä kp18. Meinas mennä ohi, mutta joku sano takaraivossa että tikuta ja kato.
Mulla oli TOSI kivuton ovis Kokoajan odottelin että koska ne kivut lyö päälle, mutta ei. Muutoin geleekierrossa tunsin paremmin kaikki kasvukivut ym, mutta itse ovista en juurikaan tuntenut pientä nipistelyä ja painetta lukuunottamatta. Yleensä olen niin kipeä etten voi nukkua ilman lämmitettyä kauratyynyä. Outoa.