Kumpu

Minäkin haluaisin minivöö kuvauttaa itseni, ehkäpä nyt otan sen vielä asiakseni kun mammis alkaa.. syyskuu on vielä aikaa. Siis ihan valokuvaajalla :)

Megara ja TNHT melkein samoissa päivissä, 33+2 tänään ja sf oli aamulla 28,5 :)
 
Vielä noista tyttö-ja poikamasuista. Mulla oli poikaa odottaessa hyvin erilainen maha tyttöihini verrattuna, vaikka muutoin kroppani oli samanlainen kuin ennenkin. En usko minäkään siihen, että muodosta voisi jotain päätellä, mutta erilainen oli ja nyt tämä viides on taas samanlainen kuin poikamahani. Mielenkiinnolla odottelen kumpi tulee...
Kuvassa 31 vk täynnä.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    297.3 KB · Katsottu: 121
Mamaxfive mua alkoi suuresti naurattaa kun katsoin sun kuvaa kun tajusin että mulla on tällä hetkellä päällä ihan samat vaatteet :hilarious:
Ja henkkoht mulla pätee toi tyttö/poika maha, vaikkei se kaikille toteudu. Pojasta oli pallo edessä ja nyt tytöstä se pallo leviää ympäri vyötäröä ja lantiota.

image.jpg
 
Niin no jos noista masukuvista jotain voi päätellä niin sitten 20 viikon ultrassa näkemäni "haamu" oli pippeli. :hilarious:
Mun maha on alhaalla, mutta pysty. Kyljissä ei ole mitään.
 
Mulla on suht samalainen pallo kuin esikoistytöstäkin. Onko tää sittenkin tyttö??? Iik, mä oon orientoitunut poikaan :D
 
Mulla on kaikista ollut se ns. poikamaha. En tiedä olisiko erilainen, jos joskus odottaisi tyttöä. En kyllä oikeasti edes usko, että mahan muodosta voisi mitään päätellä, mutta nuo uskomukset on hauskoja. :)
 
Mä kävin tänään "vahtimassa" tyttäreni Flamingosynttärit eli käytännössä rentouduin Spassa ja otin kasvohoidon kun muksut laskivat mäkiä. Siellä nauratti hurjasti kun vauva möyri ja pyöri ja sätki niin, että koko hoitopeti tuntui heiluvan. Hassu tunne, kun muutoin olin ihanassa koomassa, mutta yksi osa
minua heilui kuin hyrräväkkärä.
 
Mulla on ollut ihan erilainen maha nyt kun ensimmäisestä. Mulla ainakin tyttö ja poika maha ollut erilainen. Pojasta en levinnyt yhtään. Hassuu et tänään päiväkodissa otin puheeksi että meille tulee vauva niin ne oli vaan katellut et niin varmasti on mut ois kuulema maha mennyt viel kesämakkaroidenkin piikkiin! :)
 
Mua ihmetyttää tää mun maha..Ei näytä "tavalliset vaatteet" päällä mitenkään isolta, tänää just työkaveri sano et ei uskois et parin kuukauden päästä olis lähtö synnärille..Mutta kun tossa koittelin sopivia vaatteita viikonlopun kekkereihin, niin nää mammahousut ja tiukka paita ei ainakaa jätä kellekään epäselväks et tuliko kesällä nautittua pari makkaraa liikaa vai oonko raskaana :hilarious:

Nyt menossa 31+1
 

Liitteet

  • 11912926_739458826177487_640109930_n.jpg
    11912926_739458826177487_640109930_n.jpg
    79.8 KB · Katsottu: 128
Ninni88, no kyllä sun maha nyt on kasvanut..vertaan noihin sun aiempiin kuviin!! Hienoa! :)
Itse koin "järkytyksen" hotellissa..ei nyt kauheesti tuu omaa alastonta vartaloa peilistä kotona tiirailtua, mutta tulin sitten perjantaina suihkusta ja siellä vessan kokoseinänpeili paljasti totuuden. Huudahdin niin kovaa (ehkä naapurihuoneeseen asti kuului) että mies törmäs paikalle, kun huomasin että mun maha oli ihan valtava! :smiley-bounce012
..mut hei edelleenkin painoa vain 8kg alusta tullut eli vatsa vain painaa ja vauva. :)
 
Mä ihhailen mun suurta kumpuani nyt peilistä päivittäin. Se on niin ainutlaatuinen ja minulla viimeisen kerran tälläinen... ♡

Synnytyksen jälkeen kierrän peilin kyllä hetken - vaatteet päällä katon että se löysä nahka mennee piiloon.. :-D
 
Hirvittää kun maha on nyt yhtäkkiä sen mallinen möhkyrä, että ihan kun vauva olis kyhnyämässä itseään ylösalaisin. Viikkokausia jo on viihtynyt pää alaspäin ja nyt tuntuu ja todellakin näyttää olevan poikittain enkä hahmota kumpi pää on kumpi... ei tässä rv 32+1 vielä hätää oo vaikka kääntyiskin mut yritän suostutella pientä palaamaan tuttuun asentoon, eipä taida vielä ymmärtää äitin höpinöitä mut mitä muutakaan voin tehdä :)
 
Mulla on nykyään uus kätevä tarjotin sohvalla syödessä! Kipot, kupit ja syvät lautaset asettuu niin sopivasti massun päälle ja pysyy siinä itsekseenkin :D
 
Mulla iski kauhea kumpukateus synnytysvalmennuksessa kun siellä oli niin paljon muitakin suht samoilla viikolla olevia ja muilla oli paljon isommat kummut kun mulla! Vaikka onhan se kiva kun on tällainen pieni pallo tossa edessä, mutta kun ne muut tuntui oikein hehkuvan niiden "kunnon" kumpujensa kanssa.

Onneksi tilannetta vähän paransi se kun mies sanoi, että ootpas sä ketterä noihin muihin verrattuna. :dance011Mies on aiemmin naureskellut kun mun vauhti vaan hidastuu koko ajan ja että kohta mä en pääse liikkumaan enää lainkaan. :'D
 
Kyllä se Kumpu ehtii vielä kasvaa :wink ja vaikka se vauvamaha omasta mielestä pieneksi jäisikin, ni myöhemmin kun katsoo nuita raskaus ajan kuvia ni sit kattoo et huh mikä kumpu mulla on ollukkaan :joyful:
 
Takaisin
Top