Kumpu

Ei ole täällä kipsimahaa tehty. Sinänsä ihana ajatus, ja sitä olis varmasti hauska joskus sovitella päälleen ja muistella, mutta muuten se on niin iso esine että mihin sen säilöö yms o_O
 
Ooo!! Mahalleen tai itseasiassa mulle kävis kaikki muut paitsi kyljelleen!! Toivottavasti ei menis enää kauaa. Oon siis aina ollu enemmän mahalleen nukkuja ko mitenkään muuten niskat huutaa jo hoosianna kun ei pääse nukkuun asentoihin missä niskan ois hyvä.. :/
Joo toi kipsi juttu on niin hyvä ja meillä se menee seinälle kunhan saadaan valmiiks :)
 
Ja meillä menee sitten äitiyspakkaukseen "muistolaatikkoon" kun ei seinällä kehtaa enää pitää :)
 
Mä makailen edelleen kyljelläni nyt myös selällään onnistuu kuukauteen sitäkään oikein pystynyt. Vauva kun nukkuu meidän välissä niin äiti kyljellään pitää vahtia.
 
Taitaa mun napa näin viime metreillä tällä kertaa pullahtaa ulos. o_O Mutta linea negra jää(nee) tulematta ja raskausarvetkin pysyneet poissa, vaikka vatsan tipahtaminen onkin pistänyt alavatsan tosi kipeäksi.
 
Muokattu viimeksi:
Siis miten ihminen voi paisua näin älyttömästi! Kaikki vaatteet jääneet mahan kohdalta pieniksi. Mullakaan ei raskausarpia ole ilmaantunut, suonet kyllä kuultaa ihosta läpi. Ja kun kaivoin keväällä ostamani äitiystakin esiin huomasin kauhulla sen menevän nippanappa kiinni ja selästäkin se rumasti kinnaa. Tukivyöstäkin joku ratkennut. Jalat ovat niin turvoksissa ettei luita erota, sormet kanssa. Itku mikä olo. Ihan periaatteesta en enää vaatteita tälle mahalle hanki. Eikä kunto enää riittäisikään shoppailuun.

Kyllä nyt itsetuntokin on jo koetteella. Yritin könytä lattialta ylös ja kramppien vuoksi jäin puolitiehen huohottamaan. Ystävä, joka on erittäin empaattinen luonne eikä ikinä oo itse ollut raskaana saati lihava, tuli heiveröisesti auttamaan ja kysyi osaaottavasti: "Voi että, onko olo kuin elefantilla?" Aloin nauraa tikahtuakseni, sitten itkeä, ja lopulta ulvoin itkunaurua pystymättä lopettamaan. Olin niin täydellisen avuton. Ja tietenkin pissatkin karkasi lopulta housuun.
 
Kia mietin, että pistänkö "hauska" vai "sympatiaa"... Nauratti niin tuo elefantti-kommentti! Mutta muuten on mulla sama meno täällä. Paitsi turvotukset maltilliset. Housut haluaa tippua, kun ei "koloa" mahan alla mihin asettua, pitkissäkin paidoissa alkaa pituus loppua ja maha vilkkaa. Mulla mamma-vaatteet jo pari viimeistä kk:tta sanoneet sopimuksiaan irti, enää yhdet mamma-housut ihmisten ilmoilla liikkumista varten olemassa. Mutta en todellakaan enää osta uusia... Sen rahan pistän mieluummin johonkin vauva-ihanuuteen. Ja pelkästään pyykkien viikkaminen saa hengästymään ja kädet maitohapoille.
 
Mie olen paisunut kaikista takeista ja normi housuista ulos. Ainoat housut jotka menee jalkaan on collegehousut. Hupparit ja hiemankaan väljemmät t-paidat menee päälle ja paljastaa vatsan muotoa niin hyvin että pitää olla sokea jos ei huomaa mulla raskausvatsaa. Koon 37 kengät menee edelleen yhtähyvin jalkaan ku ennen raskautta.
Shoppailu ei ole kovin ollut mun juttu raskausaikana, ku oon katsonu vaatteita "ei sovi mulle" ajatuksella ja vaikka olisinki löytäny jotain äitiysvaatteen kaltaista niin ajattelen "turha ostaa, en kerkeä sitä kuitenkaan piettää päällä kauaa".
Raskausarpien kohdalla mieki olen suht onnekas, ettei mulla ole niitä vatsaan tullut, näkyvämpiä verisuonia on ilmestynyt senkin edestä.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Kia
Täällä on myös säästytty raskausarvilta, kait sitten ehkäpä näin mennään loppuun saakka. Masu tuntuu alkaneen tosiaan tippuvan alaspäin, typyn peppu hilautuu koko ajan alemmas missä normaalisti sitä on pyllistellyt :happy: Masu tuntuu ottaneen loppukirin, vaikka itellä edelleen mennyt vaatteet päälle hyvin. Olen säästynyt turvotukslta. Ainoa mikä on niin masu alkaa pilkottaa kyllä toppien ja t-paitojen alta. Mutta hei, kohta tämä pullottelu on ohi meillä kaikilla :)
 
Mulla on vaihteeks tullu muutoma raskaus arpi reisiin, muualle ei ainekaan tiettävästi. Mutta ei se tässä vanhassa seepran nahassa enää uudet pikku viirut paljoo paina:meh:... Linea negraa ei oo onneks kuitenkaan tullu! :happy:
Ja joo! Joittenkin Mamma paitojen alaosasta on kans alkanu alavatsassa vilkkumaan:wideyed:
 
Kyllä kiristää alavatsaa. Kunnon etutynnyri, johon olen kyllä jo varsin kypsä. Mutta onhan tää myös toisaalta aika kaunis (ei arpiakaan). Tuntuu kummalta että kohta tätä ei enää ole.
Muok. Kuvassa 40+1
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    262.3 KB · Katsottu: 89
Te onnekkaat ilman raskausarpia. Mun raskausarvillakin tuntuu olevan raskausarpia ja lisää pukkaa. Vanhat punottaa ja uudet jatkaa kasvamistaan, osa on jo tosi leveitäkin. Kutittaa niin maan perkeleesti, eikä ole kaunista. Kunnon punavalkoraidallinen maha :D Pahinta on sitten kun tämä maha tästä katoaa ja arvet vaalenee, ne tuntuu edelleen kunnon rannuina jos mahaan koskee. Tooosi kiva. Mä en tälläkään kertaa ostanu mitään mammavaatteita, ei jotenki oo mun tyylisiä yhtään. Nyt oon menny lähinnä collareilla kun ei oo tarvinnu edustaa ja pitkillä topeilla. Joista kylläkin on ruvennu toi alamaha vilkkumaan uhkaavasti..
 
Täälläkin yksi arvellinen kohtalotoveri. Joillekin niitä vain tulee helpommin.
 
Arpia kuulkaa täälläkin! Esikoisesta tuli kahden vikan raskausviikon aikana. Nyt en tiiä mitkä on vanhoja ja mitkä uusia.

Ja oon rasvannu. Parhaimmillaan kolmesti päivässä varsinkin esikoisen odotuksen aikaan.
 
Takaisin
Top