Hei Pauveli! Haa oot eka tapaus ja kohtalotoveri. Tiesitkö että mammavaateliikkeistä saa mammapikkuhousujakin. Ovat kyllä kalliita, yli 20€, mutta nättejä, pehmustetut saumat ja matala vyötärönauha. Ja normipikkuhousuista löydän joskus niin matalalantioisia versioita että niitä ostan sitten heti useammat.
Onko sulla käsitystä mistä tämä arkamahaisuus johtuu? Liittyykö kohdun sijaintiin esim.? Itse tunsin esikoisen liikkeitä jo vk 14 alkaen ja nyt on ruvennut tuntumaan kutittelua, semmoisia kareiluja, vaikka viikkoja vasta 12+5. Tosin kätilöystävä ei usko näin varhaisiin kutitteluihin..
Onko sulla käsitystä mistä tämä arkamahaisuus johtuu? Liittyykö kohdun sijaintiin esim.? Itse tunsin esikoisen liikkeitä jo vk 14 alkaen ja nyt on ruvennut tuntumaan kutittelua, semmoisia kareiluja, vaikka viikkoja vasta 12+5. Tosin kätilöystävä ei usko näin varhaisiin kutitteluihin..
En kyl tiiä mistä jo tässä vaiheessa johtuu..
tajusin sen siinä unessa itsekin loppujen lopuksi ja ihmettelin miks kukaan ei sanonut mulle siitä mitään!
. (Olin just syöny mämmiä, hörp!) Nyt hävettää. Oi miksi me naiset ei oltais VAPAITA juuri sellaisina yksilöinä ihanine mahoinemme? TÄÄ ON SENTÄÄN AINOA MAHA MIKÄ MULLA TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ ON! En löydä kuin yhden syyn ja se on heikko itsetunto vs. vallitsevan arvo?maailman vaatimukset. Siis tämmönen änkyrä häpeä sikiää siitä kun oma keho muuttuu niin nopeaa ja radikaalisti että ei pysy perässä.
Hastattelin aiheesta lääkäriä ja löytyihän ne konstit. Siis olo on suhteellisen hyvä.