Kuinka vanhana äitisi sai sinut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äitini sai minut 18 vuotiaana. Pisti minut kylläkin sijoitukseen, jonka jälkeen kun oli 7 he adoptoivat minut. Itse sain esikoisen 17 vuotiaana.

Mun äiti sai mut (oon esikoinen) 24v. ja toisen vuotta myöhemmin.
Ite sain esikoisen 2viikkoo ennenku täytin 21v. ja toisen 1v9kk myöhemmin.

äitini sai esikoisensa 17 vuotiaana mutta täytti sitten sinä vuonna 18, minut hän sai 32 vuotiaana. minä sain esioiseni myös 17 vuotiaana ja täytin samana vuonna 18 

Äiti sai esikoisen ( veljeni) kun oli  33 ja mut hän sai kun oli 38 ja itse sain tytön 19 vuotiaana :)

Äitini sai minut 27 vuotiaana ja minä sain tyttäreni 34 vuotiaana :D Täytin kyllä 35 pari viikkoa myöhemmin :D

äitini sai minut samassa kuussa kun oli täyttämässä 23, isosiskoni hän sai 21 vuotiaana. minä sain esikoiseni pari kk vajaa 21v ja tämän tokan saan 22vuotiaana. yksi keskenmeno mulla on 18vuotiaana

Äitini sai esikoisensa eli veljeni 19 vuotiaana (täytti 20 v. 3 kk kuluttua). Minut sai 24 vuotiaana ( 2 kk kuluttua täytti 25 v.) ja kuopuksen, siskoni, hän sai 34 vuotiaana. Itse sain esikoiseni 20 v 8 kk iässä :) Ja seuraavan lapseni sain 23 v 4 kk iässä. Nyt kuopus syntymässä ja muutaman viikon ehdin olla vielä 35 vuotias :)

Äitini oli täyttänyt juuri 17 kun sai esikoisensa eli isoveljeni ja 18 kun minä synnyin. Nyt itse 20 ja esikoinen tuloillaan :)

Äitini oli 17-vuotias kun synnyin ja ja 12vuotta myöhemmin sain kauan kaivatun pikku-veljen. Itse täytin juuri 25 kun esikoiseni syntyi.ja toinen poika syntyi ollessani 29.Olisin tehnyt lapsia varmaan jo aiemmin,mutta oikean isäksi soveltuvan rakkaan löytäminen vei aikansa. Eikä me sitten kauan aikailtu,kun ruvettiin suuunnittelemaan ja rakentamaan omaa pesää ja esikoista . Häät jäi välissä viettämättä,mut eiköhän nekin vielä keretä joskus juhlia  ;)

Mun äiti sai mut 18 vuotiaana ja olen ainut. Mun esikoinen syntyy kohta ja olen 32 vuotias. Varmaan aikasempaankin oisin voinut tulla raskaaksi jos ei olisi kaikenmaailman hoitoja tarvinnut käydä läpi.

Oma äitini sai minut ollessaan 25 vuotta. Itse sain esikoiseni ollessani 19 vuotta. Eli hitusen eroa löytyy.

Oma mummini tosin sain 20 vuotiaana ensimmäisen lapsensa.

äitini oli 17v kun vanhin siskoni syntyi, 20 kun seuraava syntyi, 25 kun minä synnyin, 27 kun veljeni syntyi. minä oli 20 kun esikoiseni syntyi. hauska sattuma tässä on että minä olen syntynyt mummuni syntymäpäivänä ja siskoni poika on syntynyt samanapäivänä kun meidän äiti. vanhimmalla siskollani on heinäkuussa la samana päivänä kun on minun syntymäpäivä :) joten jännittää kuinka käy x) niin ja heinäkuussa äitilläni on lastenlapsia 10 ja toivon mukaan vielä tämänvuoden puolella niitä olisi 11 ;)

Äitini oli minut saadessaan 19vuotias. Minulla myös vuotta vanhempi veli eli esikoisen hän on saanut 18-vuotiaana.
Minä saan esikoiseni ollessani 21v (toukokuun alussa la <3 )

Äiti sai minut 23 vuotiaana, ja esikoisensa vähän ennen kuin täytti 21. Itse saan esikoiseni ollessani 21-vuotias. 

Äitini sai esikoisensa 18-vuotiaana, samoin molemmat isosiskoni saivat esikoisensa 18-vuotiaina, minut saadessaan äiti oli 23 olin sisaruskatraan kolmas, en suinkaan jäänyt viimeiseksi. Itsellä ei ole vielä tulossa lasta ja ikää on 26, ehkä vielä joskus...

Äitini oli 34 vuotias. Olen iltatähti. Itse sain lapseni 29 vuotiaan. 
Siskoni ovat minua 10v. ja 12 vuotta vanhemmat. 

Takaisin