Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

onnea kovasti hemppa!!! :)
itellä kierto vasta alku tekijöissä kp8/36 peukut ja varpaat pystyssä että viel tänä vuonna saatais se kolmonen aluilleen x) greippimehut alotettu, ei se mitään parasta juomaa ole mut menee kurkusta alas :D

Onnea Hemppa!!

Mun on menny keho ihan sekasin tosta matkasta... Kuukautiset on kolme päivää myöhässä ja ei oo mitään oiretta mihinkään suuntaan... Tein testin maanantaina kun menkkojen piti alkaa mutta se oli nega. Teen toisen tässä joku päivä, ajattelin vaan malttaa ainaki loppu viikkoon... Ei mun oo ennen tällästä tehny. Stressasinko niin kovasti matka jutuista vai olenko oikeesti raskaana??? Eniten ehkä ärsyttää se, kun on ollu säännölliset kkjo taas pitempään ja nyt yhtäkkiä jää pois ja ois ehkä pieni mahdollisuus jopa olla raskaanakin... Hermoja raastavaa puuhaa joka tapauksessa!

Toivottavasti muilla ei oo yhtä suuria ongelmia. Positiivista ajattelua peliin vaan, eikös!?!

Hurjasti onnea Hemppa!! :)
Tulipas kiva plussa-aalto tänne :D

Täällä ei mitään oireita suuntaan eikä toiseen.. viikon verran pitäis vielä malttaa odotella mutta kyllä vaan tää aika taas menee hitaasti :/

Heippa!

Olen uusi tällä keskustelupalstalla ja toivotan kovasti onnea plussanneille! <3

Jotenkin tuntuu hassulta, on ristiriitaisia fiiliksiä. Kuopuksen syntymästä on reilu 4kk ja nyt kovasti miehen kanssa kuumeillaan kolmatta (yritystä ei vielä olla aloitettu).

Ristiriitaiseksi ajatukset tekee se, että onko mulla oikeutta näin pian synnytyksestä kuumeilla uudesta vauvasta? Eikö mun pitäisi keskittyä nyt, edes hetkeksi, näihin ihaniin lapsiin ja ruveta kuumeilemaan myöhemmin?

Toisaalta, olen jo 30v, ja haluaisin lapset tehdä vielä kun olen nuori, sekä haluaisin lapsille suht pienet ikäerot. Mutta sitten taas jos tätä kolmannen hankkimista lykätään, niin eihän se ole niin varmaa että raskaudunko välttämättä enää ollenkaan ja iän myötä riskitkin kasvaa...

Mä olen niin pihalla näiden mun ajatusten kanssa. Jospa joku osaisi mua vähän auttaa :)

marzi kun joit tota mehua kakkosen aikaan niin joitko koko kierron vai ovikseen asti? ja oliko sulla muita jota söit tai teit toisin? mä hain viel eilen jättihelokkikapseleita, siitä en tiedä kerkiääkö viel vaikuttaa tähän kiertoon mut on ainakin alotettu :) kp 11 nyt

ja viel äippä 2010 mulla on esikoisen ja kuopuksen välissä 1v4kk ikäeroo eli esikoinen oli sen n.5kk kun aloin odottaa toista. suosittelen lämpimästi kolmatta perään :) esimerkkinä mun sisko: kaksi lasta,ja oli ajatellut ettei enää kolmatta. nuorempi nyt 5v ja kaksi vuotta taakseppäin iskikin vauvakuume ja vasta nyt tärppäsi. eniten katuu kun ei sitä kolmatta tehnytkään heti perään. ikää rapiat 30v.

äippä 2010, meillä on esikoisella ja toisella myös ikäeroa se 1v4kk ja toiselle ja tulevalle vauvalle tulee ikäeroa 1v6kk jos kaikki menee hyvin joten suosittelen kokemuksen syvällä rintaäänellä tekemään lapset peräkkäin. Sulla on oikeus haluta se kolmas ja jos kerran molemmat haluaa niin antaa mennä vaan! Ethän sinä varmaan lopeta nauttimasta jo olemassa olevista lapsista vaikka nyt raskautuisitkin. :) 
Itsellä oli myös ajatus että sydämessä olisi ollut tilaa vain kahdelle mutta aika äkkiä kuopuksen syntymän jälkeen tajuttiin että yksi lapsi mahtuu vielä mukaan. :) 

Morjesta vaan naiset!! Ja lisää iloisia uutisia näköjään tullut!! ONNITTELUT HEMPPA, JEE =D

etk: Mä join sitä mehua alusta asti aina koko kierron ajan....aika styjyä mehua, mutta taisipa siitä apua olla =)

Omaa napaa: Ens tiistaina syön viimesen pillerin, viimesestä listasta..sit ootetaan ja katotaan minkälaiseksi tuo mun kierto menee kun pillerin popsiminen loppuu =) Viimeksi tärppäsi 3 tai 4 kierrosta kun pillerit lopetin..hui kun jännittää

Ihanaa viikonlopun alkua kaikille tasapuolisesti!

Tuossa juuri eilen väitin ettei ole mitään oireita ollut, no nyt on tänään koko päivän vihlonut alavatsaa ja ehkä pientä menkkamaista jomottelua.. saapas nähdä että tuleeko se täti sieltä vaiko ei. Tässä kohtaa kiertoa alkaa aina toiveet kohoomaan mutta yritän olla intoilematta liikaa ettei ole sitten pudotus liian korkeelta..

Kiitoksia Hemppa :) Mutta tänään ainakin näytti testi negaa :/ onhan tässä vielä aikaa ennenkuin menkat on virallisesti myöhässä, mutta kyllä vaan vähän epäilyttää että tuskin se sieltä enää tulee.. mahaa jomottelee edelleen, muita "oireita" on ollut väsymys ja rintoja välillä särkee, mutta nuokin voi liittyä niin moneen muuhunkin.

Tervetuloa uusille ja mielettömästi onnea Hempalle!!!!

Mun oli pakko pitää välillä vähän taukoa tästä kuumeilusta ja foorumista...tää voi näköjään käydä stressaavaksi...on se vaan  jännä miten tunteet vaihtelee laidasta laitaan kuukauden edetessä...tädin tullessa kylään, mieletön pettymys, viikon päästä toivo alkaa heräämään ja seuraavaksi jännitys ja pelko tulevat kylään...oikein tunteiden vuoristorataa...ihmekös jos stressaa välillä!

Nyt on piinaviikot edessä...loppuviikosta pääsee testailemaan - jos pääsee...ei mitään järjettömiä odotuksia tässä kuussa....katsotaan nyt miten käy! Pepan kanssa näköjään jännätään samaan aikaan! Peukut pystyyn että saadaan tuplaplussat!!!

Ei muuta kuin hyvää viikon alkua ja eikös saada lisää plussia tähän ketjuun!!!

Omaa napaa nyt vaan
Täällä tuli sitte täti kylään kuitenkin... En mä sitä kyllä enää kahen negatestin jälkeen kauheesti ihmetelly mutta toivoin loppuun asti... Nyt siis kp 2/29 ja yk2. Harmittaa kyllä mutta ei voi mitään ja uus yritys päälle. Ja ainaki tietää ettei oo mitään pahempaa sitte, vaan olinki ainoastaan viikon myöhässä.

Nega tuli tänään testiin :/ Enää ei oikein jaksa uskoa että se siitä plussaksi muuttuisi.. Oli aika kovat odotukset tälle kierrolle joten vähän kyllä harmittaa. Jospa se täti kuitenkin tulisi suht ajallaan niin pääsisi sitten uuteen yritykseen.

tervehdys kaikki :) hiljais elon jälkeen ajattelin tulla ilmittautumaan tänne :D ovis olis päällänsä :)) ja mikä parasta,se on ajoissa!! vaun laskurin mukaan pitäis olla vasta ke 21 pvä.. illalla ovis olis hyödynnettävä,kun ei aamulla onnistunu kun on noi pikkumurut :D joulukuun alusta sitä sitten saa jännäillä vaihteeksi x)

Ja niin tuli perjantaina aamulla nega tikkuun täälläkin ja heti perään täti kyläilemään! Perjantaina oli kauhea masis päällänsä...onneksi viikonloppuna oli niin paljon aktiviteettia etten ehtinyt enää miettiä asiaa....nyt odotetaan taas reilu viikko tulevaa ovista.....josko tämä olisi se kuukausi ja saisi sen kauan odotetun plussan ennen joulua! Ei sitä paljon parempaa joululahjaa voisi toivoakaan!!!!!

Toivotaan että tämä kuukausi menisi supernopeasti kun on tätä joulun odotustakin..kohta saa alkaa avaamaan lasten kanssa jo joulukalenteriakin!!!

Täällä edelleen odotellaan tätiä, ei kuulu eikä näy :/ Turhauttaa taas niin paljon kun ei pääse aloittamaan uutta kiertoa ja yritystä kun menkat jumittaa jossain omilla teillään.. Kp 37/32..

PePa: toivottavasti on täti hukassa mukavammasta syystä =)

Täällä ootellaan ovista ja ollaan jo parin päivänä vähä pupuiltu. Huomaan. että ajattelen koko ajan sopivaa ajankohtaa millon pieni vois syntyä. Eli ettei oo liian lähellä kenekään muun synttäriä (sisarusten tai serkkujen) Jos nyt tulisin raskaaksi niin vaavi saattais syntyä samassa kuussa kun iso veli, vaikka LA ois kyllä elokuun puolella mutta oon jo asennoitunu valmiiks, että jos viel lapsii tulee niin menee kuitenki yli sen... Nää kaks kun on molemmat syntyny 41+jotain vai oliko jo melkein 42 kuitenkin... =)

Annuli84 Ainakin viime viikolla testit näytti niin puhdasta negaa että aika toivottomalta näyttää.. Taitaa täti olla vaan talvilomalla.

Löysihän se täti tänne viimeinkin.. Nyt vaan uuteen yritykseen, kp 2 / 32-??

Takaisin