Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Oot säkin jo pitkällä Sinimarias, kohta eka kolmannes ohi.:)

Onneks! Vois tää pahoinvointi loppua kyllä viikon päästä. Kuukaudes tippunu 10kg painoa kun mikään vettä/mehua sakeempi ei oo sisällä pysyny:hungover: Tyrkkäsivät pahoinvointinapit kouraan, et käytä näitä ennen ku tuut tippaan. Muutenki asenne oli se, et tuu jos nyt kerta ihan pakko on:mad: Hain sit apteekista niit lasten ripulijuomii :grin Nestetasapaino vähän parantunu niillä onneks!

Huolettaa vaan sairastettu korona, vaik sanoivat, et ei huolta nii silti ovat laittaneet myöhemmille viikoille lisäultria... Jos oikeesti ei ois huolta nii eikai nyt kyttäiltäs useemmin:meh:

Onneks! Vois tää pahoinvointi loppua kyllä viikon päästä. Kuukaudes tippunu 10kg painoa kun mikään vettä/mehua sakeempi ei oo sisällä pysyny:hungover: Tyrkkäsivät pahoinvointinapit kouraan, et käytä näitä ennen ku tuut tippaan. Muutenki asenne oli se, et tuu jos nyt kerta ihan pakko on:mad: Hain sit apteekista niit lasten ripulijuomii :grin Nestetasapaino vähän parantunu niillä onneks!

Huolettaa vaan sairastettu korona, vaik sanoivat, et ei huolta nii silti ovat laittaneet myöhemmille viikoille lisäultria... Jos oikeesti ei ois huolta nii eikai nyt kyttäiltäs useemmin:meh:
Voi ei, ai sulla on noin kaamee alkutaival ollut.:sad001 Tsemppiä ja toivottavasti loppuu pian pahoinvointi.

Millä viikoilla sairastit koronan ja oliko kuumetta?

Voi ei, ai sulla on noin kaamee alkutaival ollut.:sad001 Tsemppiä ja toivottavasti loppuu pian pahoinvointi.

Millä viikoilla sairastit koronan ja oliko kuumetta?

Seittemännellä viikolla todettiin. Kuumetta oli siel 38° tienoilla useemman päivän ja siitä viikon lämpöilyä. Ei onneks korkeemmalle noussu.

Joo tää alku vieny kyl melkosesti mehut:facepalm: Onneks tytöt on jo tottunu, et halailen pönttöö eivätkä pelkää. Tuovat kirjoja, silittelevät ja halaavat yms:love7 Tää väsymys ja voimattomuus johtuen odotuksesta ja koronan jälkipyykistä on vaan melko lamauttavaa.

Mut ei mua vähällä nujerreta! :gen045

Digillä tänään dpo 12 ei raskaana. Ottaa päähän ja nyt en kyl enää testaa ennen viikonloppua, ellei menkat ala. En tajua tota eilisaamun pregcheckiä.

Toivottavasti vielä digikin muuttuisi positiiviseksi! Itsellä se on ainakin reagoinut tosi myöhään.

Sinimarias, hurja alku :wideyed: Tsemppiä nt-ultran odotteluun!

Täällä ovistesti ihan vitivalkoinen edelleen, kp14. No katsellaan :shy:

Digillä tänään dpo 12 ei raskaana. Ottaa päähän ja nyt en kyl enää testaa ennen viikonloppua, ellei menkat ala. En tajua tota eilisaamun pregcheckiä.
Mä en kans kyllä ymmärrä, niin selkeä viiva.:sad001 :wtf
Halauksia lähetän.:smiley-angelic003

Mitäs sulle kuuluu. Onko menkkoja näkyny? :shy:

Mitäs sulle kuuluu. Onko menkkoja näkyny? :shy:

Ei menkkoja, r-testi negaa ja O-testi edelleen todella vahva viiva. Ja siis Dpo 15 et todella pitäis näkyä jos raskaana ois ja toisaalta menkkoja odotin alkavaksi tänään, ei mitään oireita siihenkään suuntaan. Epäilen, että joko se irrotuspiikki vaikuttaa mulla pitempään kun siinä ohjeessa lukee, tai sit kemiallinen / tosi varhainen keskenmeno. Mä kyllä testasin dpo 8 aamuna negan r-testillä kun halusin varmistaa että se irrotuspiikki on häipynyt elimistöstä ennen myöhempiä testailua, että sinänsä uskon enemmän tuohon jälkimmäiseen vaihtoehtoon.

Milloin sä aiot testata Emir?

No onpas sulla Cessi outo tilanne. Toivotaan, että pian ratkeaa suuntaan tai toiseen.

Mä sorruin jo tänään (dpo10) testaamaan aamun tokasta. Selkeä nega oli. Keväällä tullut plussa oli jo tosi selkeä näillä päivillä. Nyt iltapäivällä tuli myös punaista paperiin, että se siitä ja kohti yk11.:arghh:

Tänään on tullu ekat kyyneleet tän yrityksen suhteen. Miks tän on pakko olla näin vaikeeta, vittu. Tänään oon myös miettinyt, että jospa tää ei enää onnistukaan.
Myös se, että ne jotka on samoihin aikoihin alkanu yrittää kuin me, niin on jo saaneet vauvan tai ovat aivan loppusuoralla raskaudessa. Niin tästä sen tajuaa et kuin helvetisti tähän on taas kulunu aikaa.:smiley-angry017

Moi pitkästä aikaa!
Meillä on ollut nyt todella kiireistä, ei ole pahemmin joutanut kirjoittelemaan. Menkat tekee taas tuloaan.

Puhuttiin jo, ettäs jos lykättäisi yritystä hetken aikaa. Miehellä todella stressaava vaihe töissä. Sai ylennyksen, mikä on tarkoittanut pitkiä päiviä.
Minulla uusi työ, enkä välttämättä heti tahtoisi jäädä kotiinkaan...
Asunnon ostostakin ollaan puhuttu, joten äitiysvapaalla ei olisi nyt aikaa olla.

Mutta sitten taas, että ollaanko valmiita lykkäämään tätä vielä, kun ei ole nopeasti edennyt muutenkaan.

Voi paska Emir, virtuaalihalauksia sinne!

Mulla tänään nyt sit kp1, ihan hyvä ettei enempää venynyt.

Voi paska Emir, virtuaalihalauksia sinne!

Mulla tänään nyt sit kp1, ihan hyvä ettei enempää venynyt.
Ikävää, että uus kierto alkoi, mut tosiaan onneks ei enempää venynyt jos oli kerta alkaakseen.
Se selkeä positiivinen oli kyllä todella outo juttu.:wideyed:

Mäkin toivon että menkat nyt vaan alkais, mut taitaa mennä torstaille ennen kun kunnolla starttaa.

Tänään on tullu ekat kyyneleet tän yrityksen suhteen. Miks tän on pakko olla näin vaikeeta, vittu. Tänään oon myös miettinyt, että jospa tää ei enää onnistukaan.
Myös se, että ne jotka on samoihin aikoihin alkanu yrittää kuin me, niin on jo saaneet vauvan tai ovat aivan loppusuoralla raskaudessa. Niin tästä sen tajuaa et kuin helvetisti tähän on taas kulunu aikaa.:smiley-angry017

:Heartbigred

Minä käyn täällä aika ajoin aina vilkuilemassa, enkä muuta toivo kuin plussatuulia tänne. :sorry:
Ja etenkin Emir toivon niin kovasti teille tärppiä. :smiley-angelic001

En muista, oliko sulta tsekattu jo kilppari arvotkin ym?

:Heartbigred

Minä käyn täällä aika ajoin aina vilkuilemassa, enkä muuta toivo kuin plussatuulia tänne. :sorry:
Ja etenkin Emir toivon niin kovasti teille tärppiä. :smiley-angelic001

En muista, oliko sulta tsekattu jo kilppari arvotkin ym?
Kilppari on katottu samalla kun otin semmosen testisetin terveystalolla 15.9. Kilppari oli 0,9.

Takaisin