Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Täällä samat mietteet että onko hullua nyt haaveilla kolmannesta kun just elämä hieman tasoittunut monen muutoksen vuoden jälkeen. Meillä tulee jos on tullakseen, ei kai sitä osaa itse ees päättää milloin olis ns hyvä hetki vauvalle. Jos raskaudun lähitulevaisuudessa, oon onnellinen mutta jos menee parikin vuotta niin ei oo katastrofi (ainakin tällä hetkellä tämä ajatus). Elellään fiilisten mukaan eteenpäin... jotenkin mulle oli tärkeää että saatiin tuo toinen lapsi pienellä aikaerolla, nyt on veljekset peräkanaa ja seuraa toisilleen. Joskus olisi vielä ihanaa 1-2 lasta saada, toivottavasti joskus vielä saadaan mutta onnellinen jo näistä kahdestakin! :Heartred
 
Tervetuloa Suva ja Ihmemaanlapsi! Ja onnea Sporttis!

Mä tunnistan itseni kanssa noista mietinnöistä että onko sitä ihan järjissään kun haluaa toimivan pakan sekoittaa kolmannella. Meillä kuopus täyttää ensi viikolla 4, eli suht iso hänkin jo. Lisäksi kolmas ois suoraan riskiraskaus aiempien raskausmyrkytysten takia, sekin mietityttää. Mies piti suostutella.. Koko setti siis. Mutta silti sitä toivoo, en pysty edes järjellä selittämään.

Nyt kp 8, perjantaina folliultra. Ihanan nopeasti menee aina tää alkukierto!
 
Tervetuloa Suva ja Ihmemaanlapsi! Ja onnea Sporttis!

Mä tunnistan itseni kanssa noista mietinnöistä että onko sitä ihan järjissään kun haluaa toimivan pakan sekoittaa kolmannella. Meillä kuopus täyttää ensi viikolla 4, eli suht iso hänkin jo. Lisäksi kolmas ois suoraan riskiraskaus aiempien raskausmyrkytysten takia, sekin mietityttää. Mies piti suostutella.. Koko setti siis. Mutta silti sitä toivoo, en pysty edes järjellä selittämään.

Nyt kp 8, perjantaina folliultra. Ihanan nopeasti menee aina tää alkukierto!
Onks sulla nyt joka kierrossa folliultra?
 
Onks sulla nyt joka kierrossa folliultra?

Joo, toi on siis sama lapsettomuusklinikka missä aikanaan esikoinen saatiin aikaiseksi eikä niillä taida olla sellaista vaihtoehtoa ettei ultrattaisi joka kuukausi. Mulle se kyllä sopii, kun silloin noi ovulaation induktiot ei oikein toimineet niin en luota kauheasti nytkään.
 
Joo, toi on siis sama lapsettomuusklinikka missä aikanaan esikoinen saatiin aikaiseksi eikä niillä taida olla sellaista vaihtoehtoa ettei ultrattaisi joka kuukausi. Mulle se kyllä sopii, kun silloin noi ovulaation induktiot ei oikein toimineet niin en luota kauheasti nytkään.
Okei.
Juu onhan se mahtavaa että pääsee ultraan joka kk. Kävisin kans jos ei olis niin kallis.:)
 
Okei.
Juu onhan se mahtavaa että pääsee ultraan joka kk. Kävisin kans jos ei olis niin kallis.:)

Joo siis kyllä se on kallista.. Ivf hoitoon verrattuna viel kuitenkin siedettävän rajoissa, ja isolta osin kustannussyistä sinne asti ei olla menossa enää.
 
Muuten tuli vaan mieleen et ketkä seuraatte ovulaatiota ja tikutatte niin onko teillä muuttunut kierto synnytyksien jälkeen? Eli mulla siis ennen esikoista yli 7v sitte oli todistetusti ovulaatio 4kertaa sinä vuonna ja olin 22v mulla oli tiedettävästi ovulaatio kp 29/30 joten mahdollisuudet oli pienet ja tulin silti raskaaksi.. Esikoisen syntymän jälkeen ovis on ollut kp10/30 eli menkat kestää 6päivää ja siitä 4 päivää nii ovis.. Mut yksi kierto oli et ovis oli kp7.. Esikoisen ja kuopuksen välissä mulla on vissiin yhteensä ollut 4kiertoa ilman ovista eli elimistö toiminut paremmin kuin nuorena.. Nyt kuopuksen syntymän jälkeen mun ovis on kuitenkin siirtynyt taas ja se on nykyään kp17/32.. Siis ihan mielenkiinnosta kyselen kun ei oo sairastuvassa muutakaan mietittävää :laughing025
 
Kierto ei ole muuttunut, mutta ovis paljon kipeämmäksi ja menkat helpommiksi :shy:

Meille pärähtikin plussa 3+2 tikutetusta oviksesta. Oli jo useampi päivä ollut oireita, joita laitoin mielikuvituksen piikkiin, ettei voi tulla niin aikaisin. En kai sitten kuvitellutkaan. Ei oikein pysty ajattelemaan hetkeäkään, että menisi loppuun, niin ei tee mieli kertoa kellekään, vaikka toisaalta alkuraskaudessa kaipaa tukea muilta :arghh:
 
Kierto ei ole muuttunut, mutta ovis paljon kipeämmäksi ja menkat helpommiksi :shy:

Meille pärähtikin plussa 3+2 tikutetusta oviksesta. Oli jo useampi päivä ollut oireita, joita laitoin mielikuvituksen piikkiin, ettei voi tulla niin aikaisin. En kai sitten kuvitellutkaan. Ei oikein pysty ajattelemaan hetkeäkään, että menisi loppuun, niin ei tee mieli kertoa kellekään, vaikka toisaalta alkuraskaudessa kaipaa tukea muilta :arghh:
Oi, Paljon Onnea.:)
 
Paljon onnea Menninkäinem! Tosi aikainen plussa kyllä.

Mulla kp 12 ja just tulin folliultrasta. Tällä kertaa jo nyt periaatteessa 4 follia, joista yks hieno 18mm, yks pienempi 15mm ja sit toisella puolella kaks 16-17mm jotka oli oudosti kietoutuneena toisiinsa. Gyne oli sitä mieltä, että niissä kahdessa tuskin on munasolua. Tehtiin niin, että pistettiin irrotus nyt heti, ettei se 15mm ehdi kasvaa tarpeeks isoksi. Mut joo, periaatteessa pieni monikkoraskauden riski on, mutta oli sitä mieltä, et todennäköisempää on olla tulematta raskaaksi kuin saada kaksoset. Mutta taas tämän päiväisen perusteella ajattelin, että en kyllä uskaltaisi ilman folliultraa noita lääkkeitä napsia kun vaste vaihtelee kuukaudesta toiseen näin paljon.
 
Paljon onnea Menninkäinem! Tosi aikainen plussa kyllä.

Mulla kp 12 ja just tulin folliultrasta. Tällä kertaa jo nyt periaatteessa 4 follia, joista yks hieno 18mm, yks pienempi 15mm ja sit toisella puolella kaks 16-17mm jotka oli oudosti kietoutuneena toisiinsa. Gyne oli sitä mieltä, että niissä kahdessa tuskin on munasolua. Tehtiin niin, että pistettiin irrotus nyt heti, ettei se 15mm ehdi kasvaa tarpeeks isoksi. Mut joo, periaatteessa pieni monikkoraskauden riski on, mutta oli sitä mieltä, et todennäköisempää on olla tulematta raskaaksi kuin saada kaksoset. Mutta taas tämän päiväisen perusteella ajattelin, että en kyllä uskaltaisi ilman folliultraa noita lääkkeitä napsia kun vaste vaihtelee kuukaudesta toiseen näin paljon.
On kyllä ajoissa ovis sulla. Toivotaan, että se yksi on hyvä ja saat parhaimman joululahjan. Ihan hyvä tosiaan että ultraavat.

Mä odottelen ovista vasta n.viikon päästä. Nyt kp10.
 
On kyllä ajoissa ovis sulla. Toivotaan, että se yksi on hyvä ja saat parhaimman joululahjan. Ihan hyvä tosiaan että ultraavat.

Mä odottelen ovista vasta n.viikon päästä. Nyt kp10.

Joo laskeskelin että jouluaattona ois dpo 12 et silloin vois testata. Negakaan tuskin ois niin iso harmitus koska kuitenkin joulu :Heartred
 
Huutelen tähän väliin, että mulla on juurikin tärppi kierrot olleet niitä, jolloin ovis on tullut paljon oletettua aiemmin, jännä juttu! :)
 
Jes tänään O+. :hello2
Mun ei pitäny tässä kierrossa testata, mutta kun aamulla tuli kirkkaat limat niin oli pakko varmistella.
Nyt kp16 ja toivotaan että uudeks vuodeks saadaan hyviä uutisia.:Heartred
Ollaan nyt viikon verran menty joka toinen päivä seksiä-suunnitelmalla.
 
Jes tänään O+. :hello2
Mun ei pitäny tässä kierrossa testata, mutta kun aamulla tuli kirkkaat limat niin oli pakko varmistella.
Nyt kp16 ja toivotaan että uudeks vuodeks saadaan hyviä uutisia.:Heartred
Ollaan nyt viikon verran menty joka toinen päivä seksiä-suunnitelmalla.

Jes hyvä juttu! Peukut pystyssä!

Mulla on öö... Dpo 5. Ihanan nopeasti mennyt, osin siks et kauhea kiire töissä ja on vielä ens viikonkin. Aion pitää kiinni siitä jouluaaton testaamisesta, ettei tuu pahaa mieltä sit jos taas irrotuspiikki taas haamuilee. Tosin odotukset ei oo muutenkaan yhtä korkealla ku viimeks. Ei oo jotenkin sellainen olo et ois The Kierto.
 
No itse asiassa, meille on nyt varattuna käynnistys aika 22.12, eli kovasti toive ois jotta ois paketti sylissä jo jouluna. :Heartred
Ja tämä ihan hyvä ajankohta, kun muutto onkin sitten heti uutenavuotena. :nailbiting:
Mitäs teille? Joko vauva on sylissä?:Heartblue:)
 
Jes hyvä juttu! Peukut pystyssä!

Mulla on öö... Dpo 5. Ihanan nopeasti mennyt, osin siks et kauhea kiire töissä ja on vielä ens viikonkin. Aion pitää kiinni siitä jouluaaton testaamisesta, ettei tuu pahaa mieltä sit jos taas irrotuspiikki taas haamuilee. Tosin odotukset ei oo muutenkaan yhtä korkealla ku viimeks. Ei oo jotenkin sellainen olo et ois The Kierto.
Vieläkö oot malttanu olla testaamatta?:angelic:
 
Hän syntyi jo 19.12 :Heartblue
Oli täyden 10 synnytys, perhepesähotellin kautta kotiuduttiin seuraavana aamuna ja tänään vielä käytiin näytillä, lupa joulun viettoon tuli. :santa

Oon ihan hämilläni vieläkin että tuossa tuo jo tuhisee. :Heartblue
Voi kuin ihanaa, ONNEA.:happy::Heartred
Hän lähti itekseen syntyy vai?

Ja ihanaa Joulunaikaa teille.:)
 
Takaisin
Top