Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

:Heartbigred

Minä käyn täällä aika ajoin aina vilkuilemassa, enkä muuta toivo kuin plussatuulia tänne. :sorry:
Ja etenkin Emir toivon niin kovasti teille tärppiä. :smiley-angelic001

En muista, oliko sulta tsekattu jo kilppari arvotkin ym?
Mites sulla menee? Viimeisiä viikkoja viedään.:nailbiting:
Aika jännä kyl että kumman vuoden puolella hän mahtaa syntyä.:wideyed:

Onpa kurjaa Emir, kun ei meinaa tärpätä. Ei muuta kuin tsemppiä uuteen kiertoon! Ja plussatuulia myös kaikille muillekin!

Mäkin käyn täällä edelleen välillä vilkuilemassa. Meidän kolmas poika syntyi 3.5 viikkoa sitten ja täällä sitä nyt kotona vauvakuplassa elellään. ❤ Toivottavasti te muutkin saatte pian omat kääröt syliin. :)

Onpa kurjaa Emir, kun ei meinaa tärpätä. Ei muuta kuin tsemppiä uuteen kiertoon! Ja plussatuulia myös kaikille muillekin!

Mäkin käyn täällä edelleen välillä vilkuilemassa. Meidän kolmas poika syntyi 3.5 viikkoa sitten ja täällä sitä nyt kotona vauvakuplassa elellään. ❤ Toivottavasti te muutkin saatte pian omat kääröt syliin. :)
Paljon Onnea Sporttis.:Heartblue:)

Moikka kaikille! Aattelin kysellä että vieläkö tännekin mahtuisi mukaan kuumeilee :angelic:oon siis taustalla seuraillut jo tovin tätä ja raskaaksi 2020 ryhmää mutta piti mies puhua ympäri yrittää pikku kolmosta :Heartred ja siis lupa saatu ja ekat tallettelut tehty :wink meillä on 7v ja 1v4kk tyttäret... Olen ollut totaali yh esikoisesta ennen miestä.. Mulla oli tosiaa ennen esikoisen saamista 4v yritystä takana ja silloisen miehen kanssa piti lähteä lapsettomuuhoitoihin mutta ero tuli ennen ja sain hänet lopulta yksin.. Mutta mulla siis vain yksi munasarja toiminnassa ja endopesäkkeitä pitkin ja poikin joista pahimmat on kohdun suulla ja kohdun ja peräsuolen seinämässä.. Mutta silti tää pikkukakkonen tuli nopeasti yrityksen aloittamisesta :cheerstoiveessa siis että tää kolmonen tulis myös nopeasti ja luomusti sillä hoitoihin en enää jaksa lähteä.. Flo ennustaa sunnuntaille ovista ja mitä omaa kroppani kuunnellen olen samaa mieltä.. En siis enää tikuttele oviksia kun tein sitä 7vuotta vissiin kun piti pitää kierrosta kirjaa mikä näin myöhemmin ajateltuna on kaiken vaivan arvoista..

Dpo6, vähän kuumottelee jo ensi viikko :rolleyes: Viimeksi tuli plussa dpo9 ja selvät oireet iski dpo8.

Dpo6, vähän kuumottelee jo ensi viikko :rolleyes: Viimeksi tuli plussa dpo9 ja selvät oireet iski dpo8.
Vitsi miten aikaisin oot saanu plussan.. Itse kuopuksesta aloin testaa dpo8 ja vasta dpo 11 näky plussa vaikka siis tiesin että oon raskaana kun oli sellainen tunne :happy8 mulla ei oo muuta oiretta ennen plussaa ollut kuin että oon menny humalaan viinistä pari lasia ja oksentanut seuraavan päivän.. Oon siis 4kertaa ollut raskaana ja 2 niistä km.. Mut joka kerta sama homma..

Mullakin on aiemmista näkynyt tosi myöhään, vaikka oireet kyllä alkoi ajoissa. Tämä kolmas näkyi ja tuntui aikaisin, mutta meni valitettavasti kesken muutamaa viikkoa myöhemmin :shifty:

Mites sulla menee? Viimeisiä viikkoja viedään.:nailbiting:
Aika jännä kyl että kumman vuoden puolella hän mahtaa syntyä.:wideyed:

No itse asiassa, meille on nyt varattuna käynnistys aika 22.12, eli kovasti toive ois jotta ois paketti sylissä jo jouluna. <3
Ja tämä ihan hyvä ajankohta, kun muutto onkin sitten heti uutenavuotena. :nailbiting:

Voii paljon onnea pienestä!! :Heartblue:Heartblue

No itse asiassa, meille on nyt varattuna käynnistys aika 22.12, eli kovasti toive ois jotta ois paketti sylissä jo jouluna. :Heartred
Ja tämä ihan hyvä ajankohta, kun muutto onkin sitten heti uutenavuotena. :nailbiting:
Miks käynnistetään?:wideyed:

Mä oon jonkun verran keskustellut tuolla raskaaksi 2020 ryhmässä mut ajattelin nyt jos jakaisin ajatuksia täällä, jos olis vaikka samaistujia? Meillä siis kaksi pientä lasta, pienellä ikäerolla. Elämä rauhallista ja hyvää. Kolmannesta oon haaveillut puolisen vuotta, nyt menty 5 kiertoa ilman ehkäisyä/elokuussa lopetin minipillerit. Välillä vauvakuume on kovaa, välillä ahdistaa, tai vierastaa ajatus tämän hyvän rauhallisen paketin "sotkemisesta" kolmannella lapsella. Onko muilla ollut epäröintiä?

Kaksi lasta on tosi helppo kombo, pärjää aina hyvin yksinkin näiden kanssa ja ei oo ikinä sellanen kaaos. Tarkoittaako tää epäröinti että pitää pistää vauva-ajatukset suosiolla myöhemmälle? Mies on avoin vauvalle, mutta kokee myös tämän hetken tilanteen ihanana eikä häntä haittaisi vaikka ei vielä hetkeen tärppäisi. :rolleyes:

Mä oon jonkun verran keskustellut tuolla raskaaksi 2020 ryhmässä mut ajattelin nyt jos jakaisin ajatuksia täällä, jos olis vaikka samaistujia? Meillä siis kaksi pientä lasta, pienellä ikäerolla. Elämä rauhallista ja hyvää. Kolmannesta oon haaveillut puolisen vuotta, nyt menty 5 kiertoa ilman ehkäisyä/elokuussa lopetin minipillerit. Välillä vauvakuume on kovaa, välillä ahdistaa, tai vierastaa ajatus tämän hyvän rauhallisen paketin "sotkemisesta" kolmannella lapsella. Onko muilla ollut epäröintiä?

Kaksi lasta on tosi helppo kombo, pärjää aina hyvin yksinkin näiden kanssa ja ei oo ikinä sellanen kaaos. Tarkoittaako tää epäröinti että pitää pistää vauva-ajatukset suosiolla myöhemmälle? Mies on avoin vauvalle, mutta kokee myös tämän hetken tilanteen ihanana eikä häntä haittaisi vaikka ei vielä hetkeen tärppäisi. :rolleyes:
On kyllä noita samoja mietteitä, varsinkin nyt kun tuntuu ettei tästä tuu mitään. Mulla ikääkin jo 36v niin se lapsi tulee nyt tai ei ollenkaan.

Juurikin tuota kahden lapsen helppoutta ja sitä et jaksaako kaiken taas alusta. Meillä nuorempi on 2,5v niin on kyllä aika helppoa näiden kanssa jo.

Mut en tiedä, jossain silti on kaipuu siihen kolmanteen ja mieskin sitä vielä toivoo. Toki jos lasta ei nyt kuulu, niin yritys on vaan lopetettava ja mentävä tällä kokoonpanolla jatkossakin.

Nyt kp4 yk11

On kyllä noita samoja mietteitä, varsinkin nyt kun tuntuu ettei tästä tuu mitään. Mulla ikääkin jo 36v niin se lapsi tulee nyt tai ei ollenkaan.

Juurikin tuota kahden lapsen helppoutta ja sitä et jaksaako kaiken taas alusta. Meillä nuorempi on 2,5v niin on kyllä aika helppoa näiden kanssa jo.

Mut en tiedä, jossain silti on kaipuu siihen kolmanteen ja mieskin sitä vielä toivoo. Toki jos lasta ei nyt kuulu, niin yritys on vaan lopetettava ja mentävä tällä kokoonpanolla jatkossakin.

Nyt kp4 yk11

Aiotteko hakeutua johonkin hoitoihin jos ei tärppi käy luonnostaan? Olisihan se ihana saada vielä se kolmas kun kerta molemmat sitä noin toivotte :Heartpink ehkä tässä kierossa?:smiley-angelic001 toivon nopeeta plussaa teille :happy:

Meillä kans nuorin 2v. Molemmat lapset hyvin helppoja ja nukkuvat hyvin yms, niin tuntuu että oon ihan hullu ku haluan jollakin tapaa sen kolmannen tähän :hilarious: tai siis se että lapsiluku ei ole vielä täynnä, on varmaa. Mut mietin tätä ajankohtaa kamalasti ja samalla kun toivon plussaa niin myös toivon että ei vielä :sorry: onpas sekavia fiiliksiä kyllä. Noh, katotaan! Ehkä pitää vaan luottaa elämään ja siihen että asioilla on tarkoitus joko tapahtua tai ei?

Miks käynnistetään?:wideyed:

Lähinnä sosiaaliset syyt ja mun oma uupumus. Tosiaan laskettu aika ja muutto samaan aikaan toiseen kaupunkiin ilman tukiverkkoja jne. Stressi ja unettomuus on ollut aika läsnä. Vauva kasvaa tosi hyvin ja on suht iso, niin vähän silläkin asiaa katsottiin, sekä tilanne edennyt aika hyvin alakerrassa.
Itsekin vähän hölmistyin kun ajattelin että ei kai sitä näin vaan aleta tekemään, mutta lääkäri oli sitä mieltä että tilanne on kaikkinensa aika haastava kaikille. Toive toki on että lähtisi käyntiin itsekseen ennen tuota ajankohtaa. :)

Aiotteko hakeutua johonkin hoitoihin jos ei tärppi käy luonnostaan? Olisihan se ihana saada vielä se kolmas kun kerta molemmat sitä noin toivotte :Heartpink ehkä tässä kierossa?:smiley-angelic001 toivon nopeeta plussaa teille :happy:

Meillä kans nuorin 2v. Molemmat lapset hyvin helppoja ja nukkuvat hyvin yms, niin tuntuu että oon ihan hullu ku haluan jollakin tapaa sen kolmannen tähän :hilarious: tai siis se että lapsiluku ei ole vielä täynnä, on varmaa. Mut mietin tätä ajankohtaa kamalasti ja samalla kun toivon plussaa niin myös toivon että ei vielä :sorry: onpas sekavia fiiliksiä kyllä. Noh, katotaan! Ehkä pitää vaan luottaa elämään ja siihen että asioilla on tarkoitus joko tapahtua tai ei?
Meillä on nyt metformiini ja letrotsol apuna koska mulla on pco. Ilman noita apuja raskaudesta olis turha edes haaveilla.
Aiemmat on myös tulleet näillä avuilla ja tärpänneet kyllä nopeesti kun vaan on oikeet lääkkeet saatu.:rolleyes:

Lähinnä sosiaaliset syyt ja mun oma uupumus. Tosiaan laskettu aika ja muutto samaan aikaan toiseen kaupunkiin ilman tukiverkkoja jne. Stressi ja unettomuus on ollut aika läsnä. Vauva kasvaa tosi hyvin ja on suht iso, niin vähän silläkin asiaa katsottiin, sekä tilanne edennyt aika hyvin alakerrassa.
Itsekin vähän hölmistyin kun ajattelin että ei kai sitä näin vaan aleta tekemään, mutta lääkäri oli sitä mieltä että tilanne on kaikkinensa aika haastava kaikille. Toive toki on että lähtisi käyntiin itsekseen ennen tuota ajankohtaa. :)
Okei.
Kuulostaa kyllä raskaalta tilanteelta, tsemppiä teidän perheelle.:Heartred

Okei.
Kuulostaa kyllä raskaalta tilanteelta, tsemppiä teidän perheelle.:Heartred

Kiitos. <3

Minä pidän täällä peukkuja ja toivon plussatuulia sinnekkin! <3 Toivottavasti pian saisi lukea ilouutisia täältä. :)

Takaisin