Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Nyt on valtavan helpottunut olo! Toinen folli oli ottanut kasvuspurtin ja oli nyt 21mm ja limakalvo yli 10mm. Odottelen et hoitaja pistää irrotuspiikin ja tänään lääkärin määräyksestä peitto heilumaan :smiley-bounce012

Hienoa homma Cessi! Nyt sitten peukut ja jotain muutakin pystyssä.

Täällä päästiin uuteen kiertoon. Jippii!

Nyt on valtavan helpottunut olo! Toinen folli oli ottanut kasvuspurtin ja oli nyt 21mm ja limakalvo yli 10mm. Odottelen et hoitaja pistää irrotuspiikin ja tänään lääkärin määräyksestä peitto heilumaan :smiley-bounce012
Kuin pian tuosta irrotuspiikistä ovulaation pitäis tapahtua?

Täällä vielä odotellaan O+:ssaa, nyt kp16.

Kuin pian tuosta irrotuspiikistä ovulaation pitäis tapahtua?

Täällä vielä odotellaan O+:ssaa, nyt kp16.

Muistaakseni 24-36h. Mä tunsin tällä kertaa selkeät oireet lauantaina puolen päivän jälkeen, eli about 26h piikin jälkeen. Tänään siis dpo 2. Peukut pystyssä et säkin pääset pian jännäilemään!

Täällä kp4, päivät kulkee tosi hitaasti. Tylsää odotella. Mulla ei ole koskaan ollut etuajassa ovis, lapsetkin saaneet alkunsa jostain viikon myöhemmästä oviksesta, niin saa vielä odotella :grin Ja se sen jälkeen saa taas vähän odotella. Ja jos tärppi kävisi, niin saisi odotella toivottavasti aika paljon lisääkin :rolleyes:

Yhtä odottelua, oon samaa mieltä :)

Kp 20/29 (useimmiten) täällä menossa, pieni tsäänssi olemassa mutta niin pieni että en kyllä lähde testaamaan ennen kun menkat on myöhässä. Ovulaatio tuntui selvästi, uskoisin että normi kierto. Viime kierto venyi 37 päivään. Jännä nähdä. Keskiviikkona gyne aika, ihan muuten vaan + papa täytyy otattaa.

Jee, tulihan se O+sieltä.:)
Tänään kp18 ja yleensä aina o+ tänään. Viime kierrossa tuli jo kp15 niin nyt vähän hätäilin kun ei vielä kuulunut.

Jee, tulihan se O+sieltä.:)
Tänään kp18 ja yleensä aina o+ tänään. Viime kierrossa tuli jo kp15 niin nyt vähän hätäilin kun ei vielä kuulunut.

Tiedätkö mä olen käynyt tarkastamassa palstan päivittäin et onko Emirillä tullut O+ :smiley-angelic006 hieno juttu, nyt sit tärppionnea!

Mulla dpo4 ja aika matelee. Ei puhettakaan viime kierron mielenrauhasta tällä oviksen jälkeisellä viikolla...

Viime tallettelut on ma-ti yöltä. Pitäiskö jättää ne tähän tytön toivossa.:angelic::dummy1:
Ei kyl pysty luottaa et se riittää, kyl täytyy tänään kans.:grin

Viime tallettelut on ma-ti yöltä. Pitäiskö jättää ne tähän tytön toivossa.:angelic::dummy1:
Ei kyl pysty luottaa et se riittää, kyl täytyy tänään kans.:grin

Niin sulla oli kaks poikaa ennestään? Jos ois sellainen katseesta raskaaksi tuleva niin ehkä uskaltaisi taktikoida, mutta en mäkään uskaltaisi ottaa riskiä että siihen kaatuu. Meillä on tyttö ja poika, niin ei oo silleen toivetta kummastakaan, mutta huomaan ajattelevani mahdollista uutta vauvaa tyttönä. Mikä tarkoittaa että jos tulisin raskaaksi niin saletti poika, koska molemmista aiemmistakin oli "väärä" tunne :laughing002

Mäkin oon ajatellut aiemmat väärin :grin

Kp6, vielä menkat, mutta joko saa melkein alkaa täpinöidä ensi viikon oletettua ovista? :angelic:

Niin sulla oli kaks poikaa ennestään? Jos ois sellainen katseesta raskaaksi tuleva niin ehkä uskaltaisi taktikoida, mutta en mäkään uskaltaisi ottaa riskiä että siihen kaatuu. Meillä on tyttö ja poika, niin ei oo silleen toivetta kummastakaan, mutta huomaan ajattelevani mahdollista uutta vauvaa tyttönä. Mikä tarkoittaa että jos tulisin raskaaksi niin saletti poika, koska molemmista aiemmistakin oli "väärä" tunne :laughing002
Juu pojat on ennestään. Jotenkin vaan haluaisin molempia (jos sais valita). En tietty adoptioon antais vaikka kolmas poika tulis.
Suurin toive on kuitenkin kolmannesta lapsesta, ei niinkään sukupuolesta.

Tää on ihan outo kierto. Mulla on nyt jo heti oviksen jälkeen ihan pessimistinen olo.
Yleensä positiivinen asenne kantaa noin dpo7-8 asti kunnes iskee se "Ei tuu mittään tästäkään kierrosta".
Tallettelutkin osui mitä parhaimmille päiville (dpo-2 ja -1) mut ei, meikä muija on lähes tulkoon heittäny pyyhkeen jo kehään.

Ehkä se tästä vielä. Testaan 1.12 (dpo12):rolleyes: :angelic:

Emir se on jännä miten fiilikset vaihtelee kierrosta riippuen. Onneks se ei todennäköisesti vaikuta yhtään mitenkään lopputulokseen! Mulla oli viime kuussa sellainen olo et ei tule onnistumaan, ja nyt taas on odotukset tosi korkealla ja pelkään pettyväni. Irrotuspiikki voi näkyä 10 päivää vääränä plussana eli senkään takia mun ei kande testailla liian aikaisin, mut tuskin maltan yli dpo 11-12 odotella. Myös oireita on vähän turha kauheasti nyt kytätä kun raskaushormonia on sen piikin takia kropassa anyway. Mutta joo, tulisilla hiilillä täällä odotellaan :smiley-bounce013

Emir se on jännä miten fiilikset vaihtelee kierrosta riippuen. Onneks se ei todennäköisesti vaikuta yhtään mitenkään lopputulokseen! Mulla oli viime kuussa sellainen olo et ei tule onnistumaan, ja nyt taas on odotukset tosi korkealla ja pelkään pettyväni. Irrotuspiikki voi näkyä 10 päivää vääränä plussana eli senkään takia mun ei kande testailla liian aikaisin, mut tuskin maltan yli dpo 11-12 odotella. Myös oireita on vähän turha kauheasti nyt kytätä kun raskaushormonia on sen piikin takia kropassa anyway. Mutta joo, tulisilla hiilillä täällä odotellaan :smiley-bounce013
Ai niin kun sulla vaikuttaa se irtotuspiikki.

Kp24(/29) eikä minkäänlaisia oireita eikä odotuksia. Seksiä oli ns.oikeaan aikaan että sinänsä pieni mahdollisuus voisi ollakin.

Kp24(/29) eikä minkäänlaisia oireita eikä odotuksia. Seksiä oli ns.oikeaan aikaan että sinänsä pieni mahdollisuus voisi ollakin.
Laitetaanpa nyt muistiin kuitenkin kun tässä illalla alkoi tissejä kihelmöimään. Ja unia oon nähnyt (ja muistanut jopa aamulla) mikä ei oo mulle yhtään tyypillistä. Toisaalta nyt alapääkin jo vähän jomottelee....ens torstaille oottelen menkkoja ja tässä kierrossa en testaa ennen kun/jos menkat sattuis olemaan myöhässä.

Takaisin