Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuin pian tuosta irrotuspiikistä ovulaation pitäis tapahtua?Nyt on valtavan helpottunut olo! Toinen folli oli ottanut kasvuspurtin ja oli nyt 21mm ja limakalvo yli 10mm. Odottelen et hoitaja pistää irrotuspiikin ja tänään lääkärin määräyksestä peitto heilumaan![]()
Kuin pian tuosta irrotuspiikistä ovulaation pitäis tapahtua?
Täällä vielä odotellaan O+:ssaa, nyt kp16.
Jee, tulihan se O+sieltä.:)
Tänään kp18 ja yleensä aina o+ tänään. Viime kierrossa tuli jo kp15 niin nyt vähän hätäilin kun ei vielä kuulunut.
hieno juttu, nyt sit tärppionnea!Viime tallettelut on ma-ti yöltä. Pitäiskö jättää ne tähän tytön toivossa.:angelic:
Ei kyl pysty luottaa et se riittää, kyl täytyy tänään kans.![]()

Juu pojat on ennestään. Jotenkin vaan haluaisin molempia (jos sais valita). En tietty adoptioon antais vaikka kolmas poika tulis.Niin sulla oli kaks poikaa ennestään? Jos ois sellainen katseesta raskaaksi tuleva niin ehkä uskaltaisi taktikoida, mutta en mäkään uskaltaisi ottaa riskiä että siihen kaatuu. Meillä on tyttö ja poika, niin ei oo silleen toivetta kummastakaan, mutta huomaan ajattelevani mahdollista uutta vauvaa tyttönä. Mikä tarkoittaa että jos tulisin raskaaksi niin saletti poika, koska molemmista aiemmistakin oli "väärä" tunne![]()

Ai niin kun sulla vaikuttaa se irtotuspiikki.Emir se on jännä miten fiilikset vaihtelee kierrosta riippuen. Onneks se ei todennäköisesti vaikuta yhtään mitenkään lopputulokseen! Mulla oli viime kuussa sellainen olo et ei tule onnistumaan, ja nyt taas on odotukset tosi korkealla ja pelkään pettyväni. Irrotuspiikki voi näkyä 10 päivää vääränä plussana eli senkään takia mun ei kande testailla liian aikaisin, mut tuskin maltan yli dpo 11-12 odotella. Myös oireita on vähän turha kauheasti nyt kytätä kun raskaushormonia on sen piikin takia kropassa anyway. Mutta joo, tulisilla hiilillä täällä odotellaan![]()
Laitetaanpa nyt muistiin kuitenkin kun tässä illalla alkoi tissejä kihelmöimään. Ja unia oon nähnyt (ja muistanut jopa aamulla) mikä ei oo mulle yhtään tyypillistä. Toisaalta nyt alapääkin jo vähän jomottelee....ens torstaille oottelen menkkoja ja tässä kierrossa en testaa ennen kun/jos menkat sattuis olemaan myöhässä.Kp24(/29) eikä minkäänlaisia oireita eikä odotuksia. Seksiä oli ns.oikeaan aikaan että sinänsä pieni mahdollisuus voisi ollakin.