Me ollaan oltu miehen kans onneksi aina samoilla linjoilla lasten suhteen.
Tätä kolmosta kun ollaan yritetty, niin mies halus pidentää yritysaikaa. Mä meinasin et ens vuonna on oltava la mut mies meinas et vielä ens vuosi yritetään. Jolloin (toivottavasti) tuleva la on viimeistään 9/2022 ja mä oon sitten jo 38v ja kuopus reilu 4v.
Tätä kolmosta kun ollaan yritetty, niin mies halus pidentää yritysaikaa. Mä meinasin et ens vuonna on oltava la mut mies meinas et vielä ens vuosi yritetään. Jolloin (toivottavasti) tuleva la on viimeistään 9/2022 ja mä oon sitten jo 38v ja kuopus reilu 4v.

vaikka onkin epätodennäköistä, että kovin montaa enää ehtii/voi saada, niin itselle se 5 muksua olis aivan ihana
Miehellä tuota työskentelyikää riittää kun on huomattavasti nuorempi 

kp 17. oottelin ovista jo torstaille, mutta koska en edellisestä kiertosta ollu varma niin laskenu alakanttiin, mutta veikkaampa huomiselle tuota ovista nyt, eilen digi näytti illasta vielä negaa.
mähän en aiemmissa raskausyrityksissä koskaan tikuttanu, ihan uutta hommaa nyt.

ovistestit nyt on olleet aikalailla vahvoja jo kaks päivää, tummin oli pe iltana että eikös se 24-48h ovisplussasta oo se haarukka. Täytyy varmaan vielä tänä iltana hieman aktivoitua makkarin puolella...