Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Me ollaan oltu miehen kans onneksi aina samoilla linjoilla lasten suhteen.
Tätä kolmosta kun ollaan yritetty, niin mies halus pidentää yritysaikaa. Mä meinasin et ens vuonna on oltava la mut mies meinas et vielä ens vuosi yritetään. Jolloin (toivottavasti) tuleva la on viimeistään 9/2022 ja mä oon sitten jo 38v ja kuopus reilu 4v.

Heippa AnnaS ja tervetuloa mukaan:grin

Ikäeroa tytöillä minuutti, heh heh :laughing021
Tästä loistavast huumorista näkee, et pikkasen on tää mamma uupunu :facepalm:

Meillä mies oli meistä se joka halus enemmän lapsia, mut ehtona oli se, ettei yhtä paljon kun hänen äitillään. Hällä on siis 5 lasta eli tästä tulkitsen, et 4 ois sopiva hänen mielestä. Toki tossa tyttöjen syntymän jälkeen mieli muuttu hetkeks, mut nyt hän jo innolla odottaa, että päästäs odottelee uutta.
Mie olin sitä mieltä, että kaks ois hyvä määrä, niin no en ole enää sitä mieltä. Onhan tässä vielä vuosiakin aikaa, ties monta lasta sitä lopulta onkaan:smug:

Tervetuloa uusille mukaan!

Mulla on tosiaan vähän jäänyt tänne kirjoittelu ja omat tuntemukset kolmannesta menee laidasta laitaan. Meillä siis lapsilla ikäeroa noin 4,5 vuotta. Esikoinen 04/15 ja kuopus 01/20. Sinänsä ei siis oo kiire kolmatta yrittää mut toivoisin pientä ikäeroa kun itsellä ikää jo 34 vuotta ja toiveissa olis 4 lasta niin ei kovin montaa vuotta voi odotella.

Meidän nuorimmainen täytti siis kuun alussa 7kk ja alkua vaivasi refluksi. No se nyt on helpottanut mut tää neiti on päättänyt et paikallaan on tylsää. Koko ajan pitää olla liikkeessä ja harjoittelee kovasti seisomista ilman tukea.

Itsellä pitäis lähipäivinä alkaa menkat, ainakin oletan niin kun tässä kuussa jäi tallettelu vain yhteen kertaan ja sekin oli musta 5-6päivää ennen ovista. Ei siis hirveä toive plussasta :D Mut tietty sitä alkoi jo ihmettelemään kun se perinteinen tissikipu puuttuu ja menkkakivut hävis. Pari päivää sitten oli hirveät kivut ja yöhikoilua...

Heipparallaa! :hello
En oo tainnu tänne kirjottaakaan aiemmin. Jonkun aikaa foorumilla pyöriny, eniten kirjoitan tuolla raskaaksi 2020-ryhmässä. Kohta paukkuu mittariin 34v, 2 poikaa (2010&2013) on entuudestaan. Itselle kolmas ja puoliskolle ensimmäinen on kovasti toiveissa :Heartred

Virallisesti yk1 menossa nyt, kp12, kun viimekierrossa just ovista ennen poistettiin kierukka. Oviksen pitäs laskujen mukaan olla torstaina, mutta katotaan pysyykö kierto vielä vakiona.

Perhekoon kasvua hankaloittaa endometrioosi, ja toivonkin, että kroppa ois nyt otollisessa tilassa kun kierukalla endo rauhoittu eikä oo vielä alkanu riehumaan :smiley-angelic001 vaikka onkin epätodennäköistä, että kovin montaa enää ehtii/voi saada, niin itselle se 5 muksua olis aivan ihana :love7 Miehellä tuota työskentelyikää riittää kun on huomattavasti nuorempi :rolleyes: mutta mulla alkaa ilman endoakin joidenkin vuosien päästä hiljenemään mahikset.

Tervetuloa Heydi!

Miten Freya86, pääsitkö testaamaan vai alkoiko uusi kierto? Entä onko Avvi päässyt selvyyteen tilanteesta?

Mä tikuttelen edelleen ovista ilman tuloksia, nyt kp 16 ja vähän epäuskoinen olo et ei sitä tulekaan. Toisaalta kuopuksen tärppikierrossa ovisplussa tuli kp21 et onhan tässä sinänsä aikaa. Meilläkin mies piti ylipuhua kolmosen yritykseen ja jotenkin stressaan tässä kierron keskivaiheilla että ahdistuuko se kun olen tavallista useammin seksiä vonkaamassa :woot:

Mulle tuli eilen pakottava tarve kattoo 7 paikkasia autoja. En oo kova autojenplärääjä niin itekki aloin miettiä, et mitäs tää nyt on:pompus:

Premom lupailee ovista tiistaille, tän päivän testiä en oo vielä tosin tehny, mut en usko, että hirmusesti on noussu arvot. Viimekierrossa o+ kp17 ja nyt ois sit kp15. Lupaavaa tää kierron normalisoituminen!

Kauhee hinku raskautua nyt heti. Toisaalta kun miettii niin jos laskettu osuis elo-syyskuulle niin menis samat talvikuteet kun tytöille. Tosin monta kertaa uusitun sormustestin mukaan seuraava ois poika. Vaikken usko ns poikien ja tyttöjen väreihin niin en kuitenkaan poikaa pukis koko vaaleenpunaseen haalariin:hilarious:

Mulle jäi epäselväks, et mitenkä se sormustesti näyttää tuplat? En oikee löytäny mistään mitään selvennystäkää. Osaisko joku jelppaa? :anyone

Löytykö Cessillä ovista?
Heippa Heydi! :happy:

Sinimarias mikä on sormustesti? En oo kuullutkaan. Mä uskoisin et eilen oli ovistesti plussalla. Testiviiva oli tummempi kuin kontrolli, mut ei aivan yhtä paksu. Kp18 sopis kuitenkin mun kiertoon ja silleen sopivasti ois oireita (Tissit kipeet ja kirkasta valkkaria) et vois olla oikeasti plussa. Mulla on aiemmissa yrityksissä pco antanut vahvaa viivaa ovistestiin läpi kierron niin en luota ihan 100%. Mut joo, hyödynnettyä tuli et nyt sit vaan venaillaan :)

Vihdoin selkeä ovisplussa, pregcheck anto tasavahvat ja clearblue hymyn. :smiley-bounce012 kp 17. oottelin ovista jo torstaille, mutta koska en edellisestä kiertosta ollu varma niin laskenu alakanttiin, mutta veikkaampa huomiselle tuota ovista nyt, eilen digi näytti illasta vielä negaa.

Vitsi että voi olla ilonen yhestä ovisplussasta :happy093 mähän en aiemmissa raskausyrityksissä koskaan tikuttanu, ihan uutta hommaa nyt. :grin mielenkiinnosta seurata miten käyttäytyy ja halusin vähän tutkia tunnistanko oviksen.

Liitteet

• IMG_20200822_164700.jpg
    IMG_20200822_164700.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 221
  • IMG_20200822_165345.jpg
    IMG_20200822_165345.jpg
    30.6 KB · Katsottu: 213
Sinimarias mikä on sormustesti? En oo kuullutkaan. Mä uskoisin et eilen oli ovistesti plussalla. Testiviiva oli tummempi kuin kontrolli, mut ei aivan yhtä paksu. Kp18 sopis kuitenkin mun kiertoon ja silleen sopivasti ois oireita (Tissit kipeet ja kirkasta valkkaria) et vois olla oikeasti plussa. Mulla on aiemmissa yrityksissä pco antanut vahvaa viivaa ovistestiin läpi kierron niin en luota ihan 100%. Mut joo, hyödynnettyä tuli et nyt sit vaan venaillaan :)

mulla tekee pregcheckin ovistikut ton, että testiviiva on ohuempi, mutta samanvärinen tai jopa tummempi. Jännä. rfsulla taas tulee tasapaksuja.

Testi, jossa sormus pujotetaan hiukseen, lankaan, kaulaketjuun tms. Sovelluksia tästä on. Ite laitoin sormuksen ranteelle hiukseen pujotettuna ja kun nostin sitä hiuksessa ylöspäin niin alkaa sit liikkumaan. Ympyrä vastaa tyttöä ja heiluri poikaa. Tätä tehdään niin kauan kun sormus ei enää liiku :happy:

mulla tekee pregcheckin ovistikut ton, että testiviiva on ohuempi, mutta samanvärinen tai jopa tummempi. Jännä. rfsulla taas tulee tasapaksuja.

Joo tämä oli pregcheck. Mulla samanvärinen ei vielä merkkaa välttämättä ovista, tummempi on sitten taas ollut. Toi Clearbluen digi ei myöskään mulla oo luotettava, joskus sain 4 päivää peräkkäin hymynaamaa ja tsekattiin ultrassa myöhemmin että oli ovuloimaton kierto.

Joo tämä oli pregcheck. Mulla samanvärinen ei vielä merkkaa välttämättä ovista, tummempi on sitten taas ollut. Toi Clearbluen digi ei myöskään mulla oo luotettava, joskus sain 4 päivää peräkkäin hymynaamaa ja tsekattiin ultrassa myöhemmin että oli ovuloimaton kierto.

Joo sehän mittaa sitä hormonin määrää ja ei kerro sitä tapahtuuko itse ovulaatiota :confused: itellä viimekierrossa tummu samalla tavalla yhdeksi päiväksi ja lähti sitten haalenemaan, joten luottoa on näihin, eri asia sitten raskautuuko vaikka ovuloikin, kun on tuo endotausta :meh:

Joo sehän mittaa sitä hormonin määrää ja ei kerro sitä tapahtuuko itse ovulaatiota :confused: itellä viimekierrossa tummu samalla tavalla yhdeksi päiväksi ja lähti sitten haalenemaan, joten luottoa on näihin, eri asia sitten raskautuuko vaikka ovuloikin, kun on tuo endotausta :meh:

Joo näinhän se on. Toivotaan parasta raskautumisen suhteen endosta huolimatta! Ihan hauskaa et meillä on kierto näin samassa vaiheessa, voi piinailla yhdessä :nailbiting:

Joo näinhän se on. Toivotaan parasta raskautumisen suhteen endosta huolimatta! Ihan hauskaa et meillä on kierto näin samassa vaiheessa, voi piinailla yhdessä :nailbiting:

jännittävät ajat taas edessä, kiva ku joku piinailee samaan aikaan :grin mä oon jo perusluonteeltani tosi kärsimätön ja olis vaan niin helppoa, kun tietäs heti tärppäskö ja vois siirtyä seuraavaan vaiheeseen :oops: mä muka lupasin itelleni et nyt en stressaa enkä testaile ku aikasintaan sillo ku uuden kierron pitäs alkaa, mutta juu :angelic: hyvin se onnistu teoriatasolla. Kovin aikaisin ei kuitenkaan haluais itteä huijata, jos huonosti käy. Aiemmin ollu useampi noita alkuraskauden keskenmenoja, niin oman varjonsa tuo alkuaikaan.

jännittävät ajat taas edessä, kiva ku joku piinailee samaan aikaan :grin mä oon jo perusluonteeltani tosi kärsimätön ja olis vaan niin helppoa, kun tietäs heti tärppäskö ja vois siirtyä seuraavaan vaiheeseen :oops: mä muka lupasin itelleni et nyt en stressaa enkä testaile ku aikasintaan sillo ku uuden kierron pitäs alkaa, mutta juu :angelic: hyvin se onnistu teoriatasolla. Kovin aikaisin ei kuitenkaan haluais itteä huijata, jos huonosti käy. Aiemmin ollu useampi noita alkuraskauden keskenmenoja, niin oman varjonsa tuo alkuaikaan.

Hah joo mulla sama että kaikki heti mulle nyt ja testata pitää jo hyvissä ajoin ennen oletettuja menkkoja :woot:

Mä taidan siirtyä täysin samoille piinailupäiville kuin Heydi, koska tuntuis et ovis on niinku just nyt. Alavatsaa kiristää ja vihloo, tissit on aivan tulessa ja alkkareita sais olla jatkuvasti vaihtamassa :smiley-ashamed008 ovistestit nyt on olleet aikalailla vahvoja jo kaks päivää, tummin oli pe iltana että eikös se 24-48h ovisplussasta oo se haarukka. Täytyy varmaan vielä tänä iltana hieman aktivoitua makkarin puolella...

Tsemppiä teille piinapäiviin.:nailbiting:
Mä testaan nykyään kans jo hyvissä ajoin. Elämäni ekan plussan testasin 5+0. Aattelin vaan et kyl ne menkat sieltä varmaan alkaa. Nykyään eka testi tehty jo dpo9.

Mulla ei mitään uutta auringon alla. Ei oo edelleenkään menkat alkaneet km jälkeen, nyt menossa jo kp56 ja kyllä vituttaa.:arghh:
Terolut kuuri loppu just ja toivon että menkat tulis ens viikolla.:oops:

Tsemppiä kaikille piinailuun ja uuteen kiertoon! :woot:

Mulla on ollu aika säännöllinen kierto nyt huhtikuusta asti, 27-29 päivää. Ovis yleensä tuntuu aika tasan kp 14. Nyt viime viikko oli kyllä ihan ihmeellinen, ma-ti välisenä keskiyönä (kp 12 ?) tuntu ku olis ollu ovis, mutta niitä ovis kipuja tuntu perjantaihin asti. o_O tiedä nyt sitten mikä päivä oli oikeesti, tikut loppu kesken, enkä saanu bongattua ovista, vaikka kipuja olikin. Tais olla liian laimeeta pissaa muutenkin, kun paristi tikutin.:grin Ei oo kyllä kovinkaan luottavainen olo, että tässä kierrossa olis tärpänny. :oops: ajattelin olla hullu ja testailla kuitenkin vklp, menkat pitäs alkaa ens ke-pe :excited001

V-I-H-D-O-I-N-K-I-N KP1.:dance011

Saas nähdä millaset nää menkat on. Ekat km jälkeen joka oli siis kesäkuun lopussa ja kierto oli nyt 57 päivää.
Mutta jes tähän kiertoon nyt sitten letrot mukaan.
Täällä ollaan taas back in business.:cool05

Takaisin