Jeee, me yritetään parhaamme.Käyn täällä aina lueskelemassa kuulumisia ja odotan innolla uusia plussa uutisia!!![]()
Mä ny oottelen edelleen et kierto starttais. Nyt kp38
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeee, me yritetään parhaamme.Käyn täällä aina lueskelemassa kuulumisia ja odotan innolla uusia plussa uutisia!!![]()
Paljon Onnea.Minäkin täältä taustalta huikkailen muille plussatuulia!
Meidän kolmonen syntyi lauantaina![]()

Minäkin täältä taustalta huikkailen muille plussatuulia!
Meidän kolmonen syntyi lauantaina![]()

ja rouva V onnea vauvasta!

Vaikka olihan hän toki myös aivan ihana 

Ja onko ihan tosi että noin on nyt ruuhkassa jotta joutuu odotella? Hurjaa kyllä. Ihmisethän ehtii jo tartutellakin tuossa välissä, jos testeihin menoa joutuu odottelemaan. Ne jotka eivät malta pysyä kotona. Paljon Onnea.:)Täällä pärähti plussa testiin viime viikolla. Toivottavasti pysyy kyydissä.
Tsemppiä kovasti itse kullekkin niin raskautumiseen, raskauksiin, läheneviin synnytyksiin ja vauva arkeen.
![]()
Se oli varmaan vaan jotain pco:n aiheuttamaa heittelyä. Oon saanu nyt myöhemminkin yhtä vahvan mut kun se viiva tulee sillee "hiipien" niin ei merkkaa mitään. Kun on O+ niin ilmestyy heti kun tikku kastuu.Onnea Siija ja tarrasukkia!
Ja tosiaan Emir, toivotaan ettei toki niin kauan mene aikaa raskautua. Ehkä tapahtuu ennemmin kuin uskotkaan.Mites se tummentunut o testi?
![]()
), mutta eilen sitten oli kuitenkin suojaamatonta. Eli en taas tiedä. Ehkä se lämpenee, tai sitten ei vaan malttanut lopettaa kumin haun ajaksi 
Rv28 nyt ja just pääsin sokerirasituksesta. Toivottavasti tulee puhtaat paperit siitä.

Ja toivottavasti ei radi napsu! Oletpa muuten myös jo pitkällä. 

Tuliko sulla flikka jo menkat?
Kauanko kesti että alkoi km jälkeen.
Minä täällä odottelen vielä omia menkkoja.![]()