Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Hienosti on vahvistunut.:hello2
Mä tykkään tehdä rfsu:n testejä kun ne on niin leveitä. Joku one step herkkä on ihan karsee kun on niin kapea.

Siinä mielessä olen kyllä samaa mieltä. :D

Huiii miten kauan onkaan mennyt, että olen täällä käynyt mitään kommentoimassa. :nailbiting: Mutta onnea plussasta Miitu! :happy: Ja muillekin plussanneille! Piti tulla ihmettelemään tuota rfsu:n testiä, että voiko noissa olla jotakin vikaa vai onko mun hormoneissa. :grin Itse kun plussasin, niin PCssä oli jo leffaviivat ja tuo rfsu antoi ihan hailuran viivan vaan. Edellisessä raskaudessa toimi ihan hyvin, ja silloin mietin että miksi porukka ei tykkää niistä. Nyt ymmärrän. :playful:

Muita oireita ei oikein ole kuin jatkuva pissalla ramppaaminen! Ja pohjaton nälkä. (Olen äärimmäisen pieniruokainen normaalisti)
Mutta illasta tuli kyllä kunnon hormooni itkut ja mies siinä että mikä nyt hätänä. :smiley-angry017

Ibis, Mulla rfsut ovat antaneet useinkin "haamuja", vaikken todistetusti ole raskaana ollutkaan ja muut testit negaa. Siksi itseltä on mennyt luotto niihin. Ennen myös moni sanoi kun eivät reagoineet herkästi, muistan jo esikoisen aikaan. Mutta nyt on kokemus että antavat ihan hyvää viivaa jos esimerkiksi vertaus kohteena pc liuska. :pompus:

Mä oon tässä parissa kierrossa tehnyt rfsu:n testin ja se on ollu ihan planco. Sen perusteella kyllä luotan jos siihen jotain tulee.

Mä oon tässä parissa kierrossa tehnyt rfsu:n testin ja se on ollu ihan planco. Sen perusteella kyllä luotan jos siihen jotain tulee.

Minulla myös sama kokemus nyt. Meidän lähikaupassa ei muita oo niin aika ajoin olen rfsu liuskoja kiikuttanut kotiin. (Pakon edessä :grin)
Itse siis ajattelen että ovat ehkä panostaneetkin laatuun. Ei ole nimittäin kauaa kun täälläkin foorumilla oli useampikin jotka laittoivat niistä valehaamuista palautetta. Silloin muistan kironneeni koko valmistajan. :mad:

Joo niihin aikoihin kun tuli niitä aika selkeitäkin viivoja nii en käyttänyt niitä. Tän vuoden puolella sit testasin kerran joku kp10 tms kun ei varmaan ollu raskaana niin ihan valkoista oli. Näin jollain et rfsu:ssa oli selkeämpi viiva kun oisko ollu pc tai sofi.
Nyt valitettavasti myös loppukierrosta on ollut planco.:hilarious:

Nii ja tänään tarttui kaupasta mukaan juurikin rfsu herkkä x2 ja normi liuska x8.:rolleyes:

Nyt on hyvä ostaa kaupasta testejä kun eipä siellä juuri muita ole kyyläämässä sun ostoksia.:grin

Niin ja uus juttu, pchän antaa niitä turhia viivoja ja viivanpaikkoja tällä hetkellä. En ole nyt niillä liuskoilla edes testannut ja olivat mun yks luottotuote. :p

Minäpä Emir jännäilen täällä hurjasti sitten kun testisi ovat ajankohtaisia!! :grin

Pc:llä mäkin ennen vallan testailin ja sit sofi. Nyt on kaappi pullollaan testejä. Pari cb digiäkin odottanu tua monta kuukautta.
Voisin ton viimeisen pc:n testata et antaako viivaa.

Sofit myös mukavan leveitä tihrustaa. :grin
Tuo on paras fiilis kun kaapeissa testejä odottamas. :rolleyes:

Mies kysyi voisinko kohta lopettaa jo testaamisen :smiley-angelic006
Alin on illan rfsu. Ja antaa tosiaan tummempaa viivaa kuin tuo apteekin testi.

Kai se täytyy uskoa että siellä joku on tarrannut kii :HeartredNimittäin tutkailin km kierron testikuvia ja eivät ne koskaan edes tuollaisiksi tummuneet.

Liitteet

• IMG_20200421_124140__01.jpg
    IMG_20200421_124140__01.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 193
  • IMG_20200421_205903__01.jpg
    IMG_20200421_205903__01.jpg
    24.8 KB · Katsottu: 176
Ihan mahtavat viivat.:happy:
No ei sitä testausta niin vaan voi lopettaa, asteittain päivä kerrallaan vähennetään.:hilarious:Sillon kun sen plussan saa, niin on se vaan kiva kattoa kun ne kaks viivaa tulee.:cool05

Meinaatko viä digin tehdä?

Juuri näin! Kumma juttu ettei miehet tätä aina ymmärrä :wink
Ja mä olen aina testannut siihen saakka jotta oon saanut ne leffaviivat. Joo digi odottelee kaapissa. Mutta haluaisin saada siihen sen 3+, niin odottelen vielä hetkisen.

Sanoin miehellekkin että oon kyllä nyt antanut innostuksesta palaa, luvan itselleni iloita raskaudesta ja en ole halunnut liikoja murehtia km.
Tulen tippumaan niin kovaa ja korkealta jos sellainen tilanne tulee eteen..
Mutta onneksi on tämä ryhmä täällä! <3

Jaa-a, meillä siis lähti tässä kierrossa hormonikierukka kolme päivää oviksen jälkeen, ovispäivänä ihan tietoisella riskillä pupuilua. Ajattelin, että ihan turha tässä kierrossa edes stressata, koska kropassa on kuitenkin vielä niin paljon vieraita hormoneja jäljellä, ja kun kp20 vielä iski tajuton siivoushimo, viimeistään siinä vaiheessa päättelin, että turha toivo. Nyt dpo9 ja mulla on illasta asti ollut leposyke melkein 90 ja verenpaineet vähän koholla. Jännäksi menee. Tää toiveikkuus liittyy siis vahvasti siihen, että molemmat aikaisemmat on tärpänneet kertayrittämällä.

Äh, tajusin juuri et digihän ois tässä kohin varmasti se varmin testi. Tietäisi että nouseeko se hormooni.. Kun edellisessä keskenmenneessä näytti vielä 1-2 viikkoa pitkään.
Raaskisikohan sitä tuhlata illasta :nailbiting:

Ja liliina, Pidän peukkuja jotta enteilisi plussaa! :)Meilläkin kaksi aiempaa saivat alkunsa kerta laakista, mutta tätä kolmatta täytyi tehtailla vähän pidempään.

Hei auttakaa nyt tyhmää:banghead:

Ostettiin ovistestejä ja no sillon ku alotin testaamisen maanantaina nii testiviiva oli vahvempi kun nyt. Mut sillon oli täysin kuivaa ja tänään tullu urakalla limoja. Eikö limoja pitäs tulla oviksen aikaan ja loppua kun se on ohi vai mitäs ihmettä tää nyt on:shifty:

Oliko testiviiva siis vahvempi kuin kontrolliviiva?
Muutoin ei merkitystä, viivan vahvuus vaihtelee jatkuvasti, ainenkin itselläni. Ja ovisplussa on sitten PLUSSA.
Oletko testaillut esim kaksi kertaa päivässä? Toisilla ovulaatio on haastava saada kiinni.

Hei auttakaa nyt tyhmää:banghead:

Ostettiin ovistestejä ja no sillon ku alotin testaamisen maanantaina nii testiviiva oli vahvempi kun nyt. Mut sillon oli täysin kuivaa ja tänään tullu urakalla limoja. Eikö limoja pitäs tulla oviksen aikaan ja loppua kun se on ohi vai mitäs ihmettä tää nyt on:shifty:
Niin siis jos ei ole vielä missään vaiheessa ollut kontrolliviivan vahvuinen/vahvempi niin jatkaisin testailua...ja talletteluja.:happy:

Takaisin