Hienosti on vahvistunut.
Mä tykkään tehdä rfsu:n testejä kun ne on niin leveitä. Joku one step herkkä on ihan karsee kun on niin kapea.
Siinä mielessä olen kyllä samaa mieltä. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hienosti on vahvistunut.
Mä tykkään tehdä rfsu:n testejä kun ne on niin leveitä. Joku one step herkkä on ihan karsee kun on niin kapea.
Mutta onnea plussasta Miitu!
Ja muillekin plussanneille! Piti tulla ihmettelemään tuota rfsu:n testiä, että voiko noissa olla jotakin vikaa vai onko mun hormoneissa. 

Mä oon tässä parissa kierrossa tehnyt rfsu:n testin ja se on ollu ihan planco. Sen perusteella kyllä luotan jos siihen jotain tulee.

Nimittäin tutkailin km kierron testikuvia ja eivät ne koskaan edes tuollaisiksi tummuneet.

Niin siis jos ei ole vielä missään vaiheessa ollut kontrolliviivan vahvuinen/vahvempi niin jatkaisin testailua...ja talletteluja.Hei auttakaa nyt tyhmää:banghead:
Ostettiin ovistestejä ja no sillon ku alotin testaamisen maanantaina nii testiviiva oli vahvempi kun nyt. Mut sillon oli täysin kuivaa ja tänään tullu urakalla limoja. Eikö limoja pitäs tulla oviksen aikaan ja loppua kun se on ohi vai mitäs ihmettä tää nyt on![]()