Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mä en olekaan miehelle tehny koskaan. Vois hänetkin testata.:grin

Jos tässä joskus kokee vielä kolmannen raskauden ja sinne asti päästään niin meinataan tällä kertaa kysyä sukupuoli edellisissä ekassa saatiin selville, kun istukkanäyte otettiin, missä selvisi tyttö tokasta raskaudessa ei kysytty vaikka itellä ois tehny mielikysyä. Pojalle ja tytölle ei ole valmiina nimiä kumpi vaan on tervetullut, mutta jotenkin sisimmissään toivoisin saada kokea tyttö raskauden, kun eka meni mönkään kun tuli kohtukuolema ja voi olla viimeinen raskaus, minkä koen elämässä niin ois kiva, että on poika ja tyttö. Siksi viimeinen, kun aikaa varmasti menisi jos tulojen perusteella mennä silloin hoitoihin yksityiselle ja myös ehkä se myös aika pitemmän tauon jälkeen vauvavuoteen palaaminen voisi olla kynnyskysymys jos ois edellisista jo tovin aikaa.Jos kolmas raskaus saisi alun julkisen puolen hoidoista heidän tarjoamat avut ois siinä asia varmasti eri, jos sattuisi munasolupunktiosta tulemaan kypsiä soluja ja pakkaseen asti alkioita.

Siis voihan neula-lanka testi.

Miehelle näytti t-p-p-t (eli niin kuin mulle aiemmin)
Mä tein sen kolme kertaa ja joka kerta erilailla
1. p-t-t-p
2. p-t-p-t
3. p-p-t-t
Ainut mikä oli sama kaikissa niin lasten lukumäärä eli neljä.:hilarious:

Ehkä teen viä huomenna uudestaan, katotaan tuleeko viä joku eri yhdistelmä.:laughing021

Ohho olipa tullu viestejä.

Haluttais tietää sukupuoli. En kestäis tietämöttömyyttä ollenkaa. Viime raskaudessa kun oli kk välein ultrat, koska kaksosraskaus niin silti en malttanut odottaa ja käytiin yksityisellä kattomassa :hilarious:

Mulla oli ovis puoltoist viikkoo myöhässä. Siis tuntemusten ja limojen perusteella. Nyt kp31 ja normaalisti kierto kestää sen 25 päivää. Jomotteluja on ja ajoittain pissa haisee jotenki tosi voimakkaalta mun nenään, eikä oo mitään vti-oireita. Nyt sit vaa jännäämään:nailbiting:

Täällä 38kp ja niin tuskaavat oireet :( mahaa jomottelee, polttelee myös etoo ja välillä pahoinvointia kaiken lisänä rintojen arkuus. Ollaan kyllä menty ilman ehkäisyä hätäsektiosta asti 1v mutta olen nyt syönyt vatsan happosalpaajaa voi maha oire olla siitäkin, mutta entäpäs nuo muut? Tai kaikki nuo oireet on pms pian tulevista kuukautisista tässä vain oireiden välissäkin ollut päiviä milloin ei oireita ole ollut niin olisikohan siinä tapauksessa kyse pms oireista.

Kyllä on ollu outo tää alkukierto tai ei se vielä oo kunnolla alkanutkaan.
Torstaina dpo11 tuli ihan siteeseen asti vuotoa, ihan kunnon punaista vaikka aika vähän.
Nyt pe, la ja su ei oo tullu mitään, ois pärjänny ilman sidettä. Pyyhkiessä tullut pari kertaa ruskeaa, vanhaa verta paperiin. Tänään siis dpo14 niin eiköhän se vuoto viimeistään huomenna ala kunnolla.

Yleensä vaan tulee kolme päivää tuhrua ja neljäntenä hanat aukee.
Ja testi oli nega tänään aamulla.

Kp5 ja menkat loppui, tätä edelliset kestikin 7 päivää. Jospa jatkossakin olisi vain 5 päivää kestävät. :smiley-bounce013

Mikä tilanne siellä Emir? :pompus:

Ja hyvä juttu alinah, jospa jatkossakin tosiaan kestäisivät vähemmän. On niin tympeää vuotaa viikko tolkulla. :shifty:

Täällä on kp 16/28-32. Flo ennustaa ovista muutaman päivän päähän.
Mutta mulla oli ovistuntemuksia jo paljon aiemmin, lämmöissäkin tuttu droppi, joten katsotaan nyt onko ovis jo ollut vai vasta tuloillaan.

Ps. Huomasin että Mammaksi:lla isot alet juuri tällä hetkellä. Sieltä saa nyt halvalla testejä, niin laitoin itsekin heidän herkkiä puikkoja tilaukseen. :)

Kyllähän se vuoto sitten alkoi eli kp1 tänään. Yk8 ja kohti toista letrokiertoa.:happy:

Btw, jos tästä kierrosta tärppäis niin la ois ~15.1.2021. Sektio tehtäis luultavasti viimeistään 37+0 niin syntyis kuitenkin tän vuoden puolella.
Ensimmäiset 18v lapsi valittais, että minkä takia on pitäny syntyä vuoden viimeisinä päivinä.:joyful:

Minäkin laskeskelin jo että la olisi 31.12. :smiley-angelic006
(Tosin lapset syntyneet 40+2 ja 40+4, joten turha toivoa täsmällisesti.)
Oon aina miettinyt oisko se aivan kaameaa syntyä loppuvuodesta. Itselläni tammikuussa synttärit joten kokemusta vain alkuvuodesta. :confused005

Mä en haluais lapselle sen takia kun siinä on joulun ja uuden vuoden hössötyksiä, niin tuntuu et synttärit jäis jotenkin niiden jalkoihin. Voi olla vaan mun omaa hölmöä pohdintaa. Ei joulukuu haittaa mutta jos on siinä joulun ja uuden vuoden aikoihin.

Mies taas ajattelee et sit lapsi ois jotenkin henkisesti jäljessä muista ja varsinkin jos tulee poika kun ne kehittyy myöhemmin kuulemma.:hilarious:
Mää nyt en tätä ihan allekirjoita vaikka kyllähän sillä on varmaan eroa et onko syntyny 1.1 vai 31.12. Varsinkin nuorempana.

Ite oon syntynyt kesällä niin oon tykänny kun synttäreitä voi viettää ulkona.

Meidän lapset syntyny tammikuussa ja elokuussa. Kolmas tervetullut johonkin sinne väliin sitten! :hilarious:
Vaikka eihän sillä kuukaudella nyt niin väliä ole, tai on sillä sen verran kunhan ei joulukuussa...
:p:rolleyes:

Meillä menee perheessä synttärit loka-, marras- ja tammikuussa kaikilla. Niin tuo joulukuuhan ois passeli siihen jatkumoon. Siinä pääsis kunnolla köyhtymään loppuvuodesta, kun joulukin kolkuttelee ovella ja juhlia riittää, ai kauhee. :grin

Emir, Ja se on ihan totta että juhlien lomassa varmaan ne syntymäpäivät jäisi vähän niin kuin jalkoihin. Meillä esimerkiksi esikoinen totesi viime vuonna "Joko taas lahjoja" :hilarious: Marraskuun synttärihulinat siirtyivät lähemmäs joulukuuta ja miltei heti oli jouluaatto. Lisäksi ainenkin itselle joulu- ja sen odotus on yksi vuoden kohokohdista. Millaista se olisi sitten odotella joulua ja vaihtuvaa vuotta, kun miettii samalla kuumeisesti miten järjestää nämäkin juhlat.. :facepalm:

Kesäsynttärit ovatkin varmasti ihanat! :happy:

Hitto mä täällä vollotan kun katon näit toisenlaisia äitejä, kun toi on tua leikkaussalissa. Voi kunpa ton sais vielä kokea. :love017

Hitto mä täällä vollotan kun katon näit toisenlaisia äitejä, kun toi on tua leikkaussalissa. Voi kunpa ton sais vielä kokea. :love017

Sama juttu aina tuota sarjaa katsoessa.
Hanat aukeaa, se on sata varma! :smiley-angry017

Unohdin ylemmäs laittaa että meidän sormustesti povasi minulle poika, poika, (kaksoset km), poika.

Ja miehelle poika, poika, poika.

Päättelin jos km olisi ollut tuo kaksosraskaus, niin eikö se näy sitten enää miehelle? Näkyi kun plussasin niin miehelläkin kaksoset. Eli sinällään kai pitäisi paikkaansa. Eli kolmaskin olisi tämän mukaan poika. :dummy: Kunnon noita-akka :grin

Flo ennustaa ovista huomiselle mutta kuivaa on ko saharassa. o_O
Lämmötkin nousi jo suuremman dipin jälkeen (jolloin olin bongaavinani limat myös) Eli omien tuntemuksien/lämpöjen mukaan ovis olisi jo mennyt ja nyt olisi arviolta dpo 6. Että osaakin ärsyttää etten ostanut tähän kiertoon ovistestejä!
Mutta toisaalta, miksipä ovis olisi niin aikaisin.. Eli luultavasti on tuloillaan. Tämä kierto varmaan harakoille. :wideyed:

Miitu kp 17/28-32. Yk 4.

Mullakin flo ennustaa ovulaatiota huomiselle, eikä mitään oireita. Yleensä pitänyt hyvin paikkansa tuo sovellus o_O
No ei sillä, että sitä hyödynnettäisi muutenkaan.

Mulle joulukuun lapsi olisi tervetullut. Lapset syntyneet tammi- ja helmikuussa, suora olisi hauska :grin
Keskenmenneen laskettuhan olisi ollut maaliskuussa. Oisi vaan pysynyt mukana :sorry:

Mies on loppuvuoden lapsi, kyllä on lapsuutensa valittanut asiasta. Samoin loppuvuodesta syntyneet kaverit. Ja pikkuveli. Eli ilmeisesti se sitten ottaa päähän :grin

Takaisin