Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Sorruin eilen (dpo8) tekemään ovistestin, koska aattelin et josko se antais osviittaa suuntaan tai toiseen :bag: :banghead:. Tosi hailakka viiva tuli, eli tuskin raskaana olen.
Tuntuu niin tyhmältä nyt edes elätellä jotain toiveita raskaudesta kun se follikin oli väärällä puolella. Veikkaan et tuhru alkaa torstaina.

Hitto mikä pessimisti-Pirkko mä oon, mutta kun ei oikeen löydy luottoa omaa kehoa kohtaan.:sorry:

Dpo9, yk7, 1. letrokierto

Pian kääntyy täällä 33kp täällä nyt parina päivänä niin kovasti ollut etova olo ja rinnatkin kasvanut ja raskaat myös vatsassa sellainen turvonnut olotila. Kuukautisista ei mitään hajua, kun on ollut 10-150kp mittaisia kiertoja tämän 1v aikana. Tässä kuussa kans tuli 1v hätäsektiosta.

Ootko Hetsu saanu teroluteja noihin pitkiin kiertoihin. Uskon että saisit kun eikös sulla aika usein veny kierrot.

Täällä kierto oli 61 päivää pitkä ja heräsin nyt aamusta siihen että menkat alkanut, toissapäivänä vaihdettu puhtaat lakanat lähti pesuun kun saanut oman osansa vuodosta.

Täytyy katsella, jos sitä jossain kohtaa yksityisellä kävisi kunhan jonkun summan saanut ensin kasaan.

Täällä kierto oli 61 päivää pitkä ja heräsin nyt aamusta siihen että menkat alkanut, toissapäivänä vaihdettu puhtaat lakanat lähti pesuun kun saanut oman osansa vuodosta.

Täytyy katsella, jos sitä jossain kohtaa yksityisellä kävisi kunhan jonkun summan saanut ensin kasaan.
Pahoittelut menkoista alinah. Olikos teillä vielä tjot meininki?

Pahoittelut menkoista alinah. Olikos teillä vielä tjot meininki?

Tavallaan joo, mutta haluaisin saada jotain säännöllisyyttä kiertoihin. Seurailen tovin kiertoja ja sitten elokuussa viimeistään lääkärille pyytämään primolutit, terolutit ei mulla oikee toimi.

Oletteko te miettineet niin pitkälle että haluaisitteko selvittää kolmannen sukupuolen?
Miten olette aiemmin toimineet? :)

Itse haluaisin ehkä pitää yllätyksenä! :rolleyes:
Esikoisesta me haluttiin tietää. Ja kakkosesta myös, tavallaan vähän taloudellisistakin syistä kun mies oli tuohon aikaan työttömänä ja pohdittiin että voisiko poikahärpäkkeet kierrättää seuraavalle.
Nyt tilanne on se että olen jo aika suuresta osasta tavaraa ja vaatetta luopunut, joten joka tapauksessa uusien osto olisi sitten ajankohtainen.
Ei ole viitsitty vuosia säilöä kun eihän se kolmaskaan ole varma juttu.

Kyllä haluaisin tietää.
Kaks poikaa ennestään, niin en voi kieltää ettenkö vähän enemmän toivo tyttöä. Mies haluis kolmannen pojan. Mutta juu aiotaan kysyä jos sinne asti vielä päästään.

Kakkosesta päästiin/jouduttiin riskilukujen vuoksi NIPT-testiin niin saatiin jo aikasin tietää 99,9% varmuudella sukupuoli.

Ootko Hetsu saanu teroluteja noihin pitkiin kiertoihin. Uskon että saisit kun eikös sulla aika usein veny kierrot.
Jos aikoinaan ennen raskauksia oli terolutit ne ei tehonnut ollenkaan. Löytyy primolutit mitkä tehoo. Edellinen kierto oli 77kp ja sain sen katkeamaan primolutien avulla ajattelin tässä hetken vielä katella alkavatko luomuna vaiko ei. Onhan noita oireitakin ollut, että hyvin voi toivon, mukaan olla kuukautisten alkamis oireita.

Haluaisin, kaksi poikaa kun on. Niin ehkä vähän haaveilen että kolmas olisi tyttö. Mutta vaikka tulisi kolmas poika niin yhtä rakas hänkin on! Silti takaraivossa kolkuttaa ajatus tytöstä. :cat:

Mä vaan oon aina vähän haaveilu että olisi yks tyttö, kun rakastan kaikkia tyttöjen vaatteita. Mun pikkuveljellä on tyttö sillä on nyt tänään torstaina 1v syntymäpäivät. Sille olen päässyt ostelee kaikkia söpöjä röyhelömekkoja jne.

Kyllä mä haluaisin tietää sukupuolen. Nämä kaksi tyttöä on molemmat olleet ns valistuneita arvauksia, tyyliin 70% varmuudella tyttö. Vähän joutui miettimään pojankin nimiä varmuuden vuoksi...

Jos kolmas vielä saataisiin, haluaisin yhtäältä kolmannen tytön, joka istuisi ehkä perheen dynamiikkaan paremmin. Toisaalta olisi tietenkin hauskaa kokea myös pojan äitiys. Eli sama se. Joskus kokeilemani neula-lanka -testi näytti kolme lasta yhdistelmällä tyttö-tyttö-poika. Ja samat näytti miehelle. Olen tieteentekijä eikä pitäisi noihin uskoa mutta välillä se käy silti mielessä että josko se kolmas vielä tulisi... :hilarious:

Mäkin haluaisin tietää myös siks, että jos olis poika ni on aikaa miettiä nimiä. Kuopukselle oli vaikee löytää nimi, esikoinen oli helpompi. Tytölle tulis valinnan vaikeus.
Tykkään ommella vaatteita lapsille niin oon saanu siskon tytölle tehdä sit mekkoja, tunikoita ym.:)
Tein kans sen neula-lanka testi. Näytti sillon tyttö, poika, poika, tyttö. Vois kokeilla uudestaan et vieläkö tuota näyttää. Mein esikoinen oli tyttö mutta kuoli kohtuun rv29.

Dpo11 ja tuhru tuli, yk8 alkakoon.

Hah, niin voihan niitä molempien nimiä miettiä jo odotusaikana vaikka ei sukupuolta tiedäkään. En vaan viittis "turhaan" pohtia niitä poikien nimiä jos ei tartte.:hilarious:

Hah, niin voihan niitä molempien nimiä miettiä jo odotusaikana vaikka ei sukupuolta tiedäkään. En vaan viittis "turhaan" pohtia niitä poikien nimiä jos ei tartte.:hilarious:
Meillä vähän sama. Jotenkin ylivoimaisen vaikeaa tuo nimeäminen niin helpompi kun on rajattu sukupuolen mukaan :hilarious:

Mulla olisi jo muutama nimi vaihtoehto tytölle valmiina. :grin

Meilläkin on tuota neula-lanka testiä joskus tehty ja myös sormus variaatiolla. Se on näyttänyt meille kahta poikaa ja sitten kaksosia tyttöä/poikaa. Miehelle samat. :eek:
Mutta tässä on sellainen jännä juttu että silloin joulukuussa 2018 kun raskauduin. Kokeilin ennen testiä mahan päältä tuota neula-lanka testiä, kun oli niin vahva raskausolo. Se näytti juurikin kaksosia. Sitten kokeilin ranteesta, niin näytti kuten meillä onkin poika, poika ja sitten kaksosia.
Sitten kun km alkoi, niin neula liikkui enää tosi varovaisesti ja km jälkeen se ei näyttänyt kuin kaksi poikaa. :sad001 Tosi outoa!
Mutta en ole nyt hetkeen kokeillut olisiko tilanne muuttunut. Tulkaahan kertomaan jos testailette!

Meillä on sekä pojalle että tytölle nimivaihto (tai muutamakin) jo valmiina! :dummy::dummy1:
Kakkosen kanssa kävi niin että vasta kun näimme hänet, miltei yhteen ääneen vaihtui se "päätetty" nimi lennosta aivan toiseen. Oli sellainen nimi jota ei oltu edes ajateltu ja se sopii hänelle täydellisesti! :happy:

Takaisin