Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mulla yllättävän rento fiilis ku jätin pillerit pois:happy: Mun työkaverina on vaan mun paras ystävä enkä saa sille millään sanottua asiasta. Hänen ois hyvä kuitenki tietää kun koskaan ei voi tietää mitä tulee eteen..hänellä itellään ei oo lapsia niin vähän eri suhtautuminen. No ehkä ei vielä hirveetä paniikkia.. aina vaan menee päivä päivältä vaikeemmaks:sorry: Mut joo, muuten hyvä fiilis,en oikeestaan ajattele koko asiaa, tulee jos on tullakseen:happy: Toki välillä pyörii ihania haavekuvia mielessä:rolleyes:

Tekisi mieli jo alottaa se testailu, vaikka ovulaatio vasta ollut :hilarious:
Meinasin kyllä odotella menkkoja ja asennoitua ja suunnitella sen pohjalta, ettei raskaus nyt tästä alkanut. Eipähän tipu kovin korkealta
Vaikka ainahan sitä ajattelee kaikenlaista, vaikka kuinka muuta päättää :rolleyes:

Mulla on kyllä iltaisin pissi niin laimeeta, että ei siihen kannattais mitään testejä tuhlata. Tänäänkin lopetin reilumman vedenjuomisen klo 14 ja join 14-16 välillä vaan puoli litraa. Sen jälkeen en juonut ollenkaan, mut söin yhden ison appelsiinin+muuta ruokaa. Klo 16 kävin vielä vessassa ja sit seuraavan kerran 19.30, mut ihan oli laimeeta eikä testiin tullut kuin just ja just näkyvä viiva. Aamupäivällä oli lähes plussa. Jännä nähdä mitä huomenna aamupäivällä näyttää. Toivottavasti ovis olis nyt pian, sillä miehellä on kunnon miesflunssa eikä yrittämisestä tuu kyllä tässä kierrossa enää mitään. Eilen oli siis vika, joten toivottavasti ovis olis viimeistään huomenna. :meh: Paras olis siis, jos olis mennyt ovis ohi tikutteluista ja oliskin ollut oikeesti jo tänään tai viimeistään huomenna.

Muokattu viimeksi:
Tuttu menkkaraivo nostanut päätään pari päivää :shifty: Että tuskin tästäkään kierrosta raskaudun.

Tänään täällä jo 70kp 7pvää syöty primoluteja 1v5kk viimeksi käytin primoluteja oireina nyt primoluteista turvonnut olo. Huomenna mehiläiselle aika varattuna jokapäiväisen närästys oireiden takia+ rinnan kipuilun takia. Rinnan kipuilu laittaa ihan tuskahikoilemaan ja sormiin asti tuntumaan. Tutkittu tätä rinta kipuilua ja rintakipuilu todettu olevan tietzen syndrooman kipuilua silloin, mutta nyt hoitaja sitä mieltä voisi uudestaan laajemin tutkia onko kyse tietzen syndroomasta rintakipujen osalta ja närästyksen ja liikahappoisuuteen saada vahvempaa lääkettä kuin somac 20mg.

Tuttu menkkaraivo nostanut päätään pari päivää :shifty: Että tuskin tästäkään kierrosta raskaudun.

Mullakin on muuten nyt muutaman kierron tunnistanut selkeästi sen menkkaraivon! :mad: (Mies parka :p)
Onkohan tuohon olemassa mitään apuja.

Pahimmillaan se raivo on puhdasta murhanhimoa. Ja sit kun se heltyy, alkaa itku :rolleyes:
Lapset joutuu harmillisen usein tulilinjalle mun kiukkuun. En oikein jaksa sitä säheltämistä kun yrittää jotain tehdä. Totta kai pyydän anteeksi käytöstäni ja yritän parhaani mukaan selittää, että ei ole heidän vikansa yhtään. Että äitiä kiukuttaa nyt ihan muut asiat ja helpottaa taas pian. Mutta kyllä sitä Paska mutsi -fiilistä saa sen muutaman päivän potea :oops:

Mulla raivo helpotti. Eli itkupotkut, täältä tullaan!

En sitten malttanut olla testaamatta kun limat tuli.
Digi antoi negan vaikka liuskan perusteella oisin taas plussaks laskenu. Kp21, ehkä lähipäivinä.
20200221_192212.jpg

Minun tekisi mieli testailla, vaikka en uskokaan olevani raskaana. Mutta se mitä jos ajatus :rolleyes: Mutta meidän lähikaupassa ei ole testejä, ja en tahdo miestä pyytää näin aikaisin tuomaan. Joutuupa ainakin odottamaan ensi viikolle.

Minun tekisi mieli testailla, vaikka en uskokaan olevani raskaana. Mutta se mitä jos ajatus :rolleyes: Mutta meidän lähikaupassa ei ole testejä, ja en tahdo miestä pyytää näin aikaisin tuomaan. Joutuupa ainakin odottamaan ensi viikolle.
Joo tuo on tuttua. Yhtään ei usko plussaan, mutta sit joskus dpo8 tulee ajatus että mitä jos kuitenkin. Mulla ainakin joka kierto.
Mulla on aina kaapissa testejä. Ehkä se on vähän huonokin juttu niin tulee testattua. Meillä lähimpään kauppaan on 20km, niin ei ihan pelkän testin takia tulis lähdettyä.

Eilen meni talletukset melko tiukille. Oltiin saatu homma hoidettua, niin meni pari minuuttia ja esikoinen talsi meidän viereen nukkumaan.:eek:

Täällä 73kp ja viimeisen primolutin tänään otin vuoto yleensä itsellä alkanut viikon sisällä. Ennätys kerran oli kaksi viikkoa, mutta yksi ja ainut kerta oli tuo. Tulevalla viikolla muutto :) Pikku herra flunsassa täällä oireet päällä ollut kolme-neljä päivää eilen käytiin päivystyksessä, kun kuuloti hengitys työlästa olevan kotona löytyvien inhalaatioista huolimatta(inhalaatiot ollu meillä sen takia, kun jonkunlaista pihinää hengittämisessä, mutta vielä ei tiedetä miksi tutkitaan ja kokeillaan lääkitystä.) Ei hirveän pahaa rohinaa keuhkoista kuulunut 2vkn annos isommalla ja voimakkaalla annostuksella inhalaatiota+ physiomer babyin käyttöä. Perjantaina sain tietzen sydroomaan paremman kipukohtaussärkyllääkkeen, mikä ei niin vaikuttaisi vatsaan eikä närästäisi tähän liikahappoisuus vaivaan erilääkityksen 1kk kuurin ja 1kk.kuurin jälkeen pikkuhiljaa voi kokeilla ottaa takaisin entistä ruokavaliota ja tareentullen poistaa ruokavaliosta kokonaan kipuaiheuttavat ruoka-aineet.

Äääh, vaikee odottaa. Laskennallisesti oviksen piti olla tiistaina, mutta sunnuntaina tunsin kipua alavatsalla, joka yleensä ollu mulla oviksen merkki. No aattelin, et nyt sit pitää puuhailla, et nappais.
Kuitenkin keskiviikkona-torstaina kivut alkoi uudestaan limojen kera. Kai se sunnuntain jomotus oli sit jotain muuta, tiedä häntä.
Tänään kuitenki ollu jälleen jomotusta, ajoittain melko kovaakin. Sit kun laskee taaksepäin niin tänään ois viikko siitä luulemastani oviksesta.

Raastavaa kun pitäs jaksaa odottaa ens kuun alkuun, et alkaako menkat vai ei. Miulla ei koskaan oo maha tällai kipeä, ellei oo ollu menkkoja, ovista tai ollu raskaana. Viime raskaudessa aloin tuntee menkkamaista kipua samana päivänä ku menkkojen piti alkaa, jolloin testiin pärähtikin haamu.

Musta tuntuu, että tää hormoneiden heittely vaan pahenee ja pitenee mitä vanhemmaksi tulee :sour: Kiukuttaa, itkettää, mies lähti hakemaan mulle suklaata kaupasta :hilarious:
Oiskohan menkat aikaisessa tässä kuussa o_O
Ihan selviä menkkaperkeleitä nää on. En taida edes ostaa sitä testiä :sorry:

Äääh, vaikee odottaa. Laskennallisesti oviksen piti olla tiistaina, mutta sunnuntaina tunsin kipua alavatsalla, joka yleensä ollu mulla oviksen merkki. No aattelin, et nyt sit pitää puuhailla, et nappais.
Kuitenkin keskiviikkona-torstaina kivut alkoi uudestaan limojen kera. Kai se sunnuntain jomotus oli sit jotain muuta, tiedä häntä.
Tänään kuitenki ollu jälleen jomotusta, ajoittain melko kovaakin. Sit kun laskee taaksepäin niin tänään ois viikko siitä luulemastani oviksesta.

Raastavaa kun pitäs jaksaa odottaa ens kuun alkuun, et alkaako menkat vai ei. Miulla ei koskaan oo maha tällai kipeä, ellei oo ollu menkkoja, ovista tai ollu raskaana. Viime raskaudessa aloin tuntee menkkamaista kipua samana päivänä ku menkkojen piti alkaa, jolloin testiin pärähtikin haamu.
Saatko nyt siis kuitenkin tulla raskaaks jo sen lääkityksen aikana? :)

Saan kun sain vaihdettua toiseen joka ei oo teratogeeninen. Tietty sit plussauksen jälkeen pitää vaihtaa piikitettävään:joyful:
No hyvä! :happy: Mulla kans taas piikitystä edessä, jos tässä vielä raskaaksi onnistuu tulemaan. :)

Täällä oviksen tienoilla yritystä kolmena päivänä. Katsotaan miten käy. En uskalla toivoa mitään, koska aiemminki pettyny niin kovasti. Kp20 menossa. Oon jo tiedustellut neuvolasta kotisairaanhoidon mahdollisuutta, koska kaks aiempaa odotusta oli hyperemeesiä. Pelottaa vaan ajatus siitä, että äitiyspäiväraha määräytyy sitten saikun mukaan :(

Käytiin eilen kaupassa ja ostin sen rfsu:n liuskatestin. Oi miksi?? Ei ollut sitä herkkää testiä ja noissa liuskoissa näkyy viivanpaikat vaikka veteen kastaisi :hilarious: Eli en tullut hullua hurskaammaksi niistä testeistä. Koska olihan molemmat tehtävä, koska eilen sain sen viivanpaikan, jos se olisi ollut aamulla selkeämpi haamu :rolleyes:
Onneksi ei ole kallis tuo paketti.

Eli tiputtelu ei ole alkanut, ei pahemmin menkkaoireita, mutta eipä raskausoireitakaan. Tissit vähän arat, mikä nyt sopii molempiin. Ja vatsaa nippailee ja repii, mutta ilmavaivoja niin selittyy silläkin ihan uskottavasti. Ei enää suututa normaalia enemmän, vähän itkettää useammin kuin normaalisti. Mutta menkkojen alkuun muutama päivä niin ei ihmekään.
Eli odotellaan, odotellaan...:)

Takaisin