Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mä oon niin surkea tiirailemaan eli en kyl nyt nää toista viivaa. Piankos se seuraavassa testissä jo on.:happy:

Mäkin testasin jo tänään. Kirkas nega ja menkatkin sieltä tekee kovin tuloaan.

Tänään soittelin tk ihan muissa asioissa ja samalla keskusteltiin miten olen jaksellut no kerroin oireistani väsymyksestä, hengen ahdistuksesta, yskimisestä ja huimauksesta puhuin, että pari viikkoa sitten käyty kilpisrauhaskokeissa ja ei ole palattu takaisin asiaan. Uudestaan labraan lähete kilpisrauhas labroja ja läjä muita labroja. Syömättä ja juomatta ennen klo 10:00 labraan. Hoitotakuu jonoon lääkärin vastaanotolle astma kontrollin takia. Vähän kyllä jäi epäselväksi,miten labrojen osalta menetellään saanko ennen lääkäri aikaa kuulla suunnitelmat vai odotanko 1-1,5kk lääkärin aikaan tuloksia ja suunnitelmaa.

Heitsu 4dpo

Ensimmäiset tuhrut alkoi :sad001
Kyllä itku pääsi kun paperissa näkyi verta. Miksi tää nyt on niin vaikeeta.

Pahoittelut negasta Emir :sad001

Ja flikalle myös tsemppiä! Oletko testannut uudestaan? Tuhruahan voi tulla menkkojenkin ajankohtana. Älä heitä pyyhettä kehiin ennen kuin hanat aukeaa.

Meidän uv suunnitelmat vaihtui kyllä täysin kun lokakuisellekin nousi kuume yöllä ja itselläkin alkoi jonkinlainen hammas/poskiontelosärky. Saa nähdä joutuuko tässä lähteä lääkäriin asti.
Rennosti siis kotosalla oomme.

Hyvää alkavaa uuttavuotta 2020 kaikille!! :Heartpink

Tänään kävin eilen sovituissa labroissa no labraan meno ei tällä kertaa onnistunutkaan näin vain. Eilinen hoitaja oli unohtanut tehdä lähetteen labroihin ja sen ohjeen eilen sain syömättä ja juomatta labraan ennen klo 10:00. Menin klo 8:00 12h juomattomuuden ja syömättömyyden jälkeen ja labrassa ei lähetettä onneksi sain sen pyydettyä terveysaseman potilastoimistosta. Kilpisrauhas kokeita puolitoista viikkoa edellisista kokeista silti uudestaan ne TSH ja T4V myös perusverenkuvaan sain lähetteen ja tulokset tuli tänään iltapäivällä jo.Kaikki juomattomuus ja paasto turhaan :sad001 Nyt ainakin 3kertaa kilpisrauhas labrat otettu klo 15:00, 11 : 30 ja 9:00 kellon aikaan melkein peräkkäisinä viikkoina. Tämän päivän tsh oli viiterajoissa tulos 0,88 ja t4v 19(muistaakseni) viiterajoissa se myös muut labrat myös normaalit. Nyt odotan lääkäri aikaa missä käydään nykytilanne astman osalta, missä myös katsotaan näitä labroja kans. Ihmettelen, että kahdessa aiemmassa labrassa matalat arvot vaikka 11 : 30 labra otettu heidän määräysten perusteella olevaan kellon lyömään ennen klo 14:00. Oireita kaikesta huolimatta on oireet kai sitten johtuvat jostain muusta...

5dpo Heitsu

Yöllä vuoden vaihtuessa pissin yhden pc liuskan hetken mielijohteesta ja selkeä haamu siihen tuli, miehen kanssa sitä toljoteltiin. :nailbiting:

Toinen testi oli kylläkin nega aamulla, kunnes siihen tuli roskishaamu(?) o_O

Nyt olisi vasta dpo 7. Huomenna täytyy varmaan kipaista apteekissa uudestaan!

Liitteet

• IMG_20200101_012304__01.jpg
    IMG_20200101_012304__01.jpg
    23.6 KB · Katsottu: 198
  • IMG_20200101_171619__01.jpg
    IMG_20200101_171619__01.jpg
    16.9 KB · Katsottu: 190
Tsemppiä flikka! Toivottavasti on harmitonta tuhrua.

Mulla pitäisi alkaa huomenna menkat ja olen kp23 ja kp27 (eilen) testannut negat. Olo on jotenkin tyhjä, olin niin varma raskaudesta. En edes osaa selittää miksi, alavatsassa on ollut sellaista ihme paineentunnetta ja jomottelua, kohtu tuntuu turvonneelta. Tallettelut sattui kohdalleen ja kierto oli eka kunnollinen kkm:n jälkeen. Toki mulla nousee aina hcg hitaasti ja kieltämättä elättelen vielä toiveita että entä jos.. ja varmasti petyn kun kuukautiset alkaa.

Ihanaa uutta vuotta kaikille! Tuokoon se paljon plussia mukanaan.

Yöllä vuoden vaihtuessa pissin yhden pc liuskan hetken mielijohteesta ja selkeä haamu siihen tuli, miehen kanssa sitä toljoteltiin. :nailbiting:

Toinen testi oli kylläkin nega aamulla, kunnes siihen tuli roskishaamu(?) o_O

Nyt olisi vasta dpo 7. Huomenna täytyy varmaan kipaista apteekissa uudestaan!
No on kyllä selkeä viiva. Voisko olla kiinnittymisestä, eiks sulla viimeks tullu sillon myös haamu. Huomista jännityksellä odottaen.:nailbiting:

Mulla tänään sopivasti kp1, helppo muistaa kp:t. Pahin harmitus laantunut jo ja nyt innolla uuteen kiertoon.:)

Emir, Mietin samaa kun siis joo, mulla oli kakkosesta niin että näytti haamua kiinnittymisen aikaan, sitten tuli negaa ja parin päivän päästä uudestaan haamu, joka alkoi vahvistua plussaksi ja ultrassa sitten täsmäsi ajoitus. :)

Muuten, itsekin iloitsen jos alkaa kp 1 ensimmäinen pvä niin helppo laskea. Ajattelin joskus että pienestäpä sitä voi intoilla. :D

Täällä ollut todella pientä tuhrua nyt. Ehkä kerran tuli eilen sitä vuotoa. Mutta niinpä ne menkat aina alkaa tällä monen päivän tiputtelulla :shifty:
Totta kai herättelen toiveita, mutta samalla yritän muistaa ton, että ihan normaalia mun menkkoihin. Ärsyttää.
Mies olisi läheisyyttä ja hellyyttä vailla, mutta mä en vaan syty kun mieli maassa.

Miitu on kyllä selkeä viiva!

Emir,yritätte sittenki kolmatta! Ihanaa ! :) meil tääl kallistutaa kans siihe suuntaa, tosin kuumeillaa vasta, ei olla viel alettu yrittää :)

flikka, Muakin aina tympäsee se tiputtelu, kun tavallaan se antaa aina edes hitusen toivoa, kunnes hanat sitten aukeaa. :arghh:
Täytyisi käydä kyllä juttelemassa tuosta ihan gynellä, kun luin että liittyis jotenkin hormooneihin ja niitä vois tasata. Mulla ei oo koskaan tuollaista ollut, alkoi km jälkeen eikä loppua tuhruilulle näy.
Onko sulla flikka yleensäkin tuota tiputtelua ollut? Toisillahan kai ihan normi juttu.

Mulla jäi tämmöiseksi vuoden kierukkakokeilun jälkeen. Itsepäisesti pidin kierukkaa vuoden, ja koko sen vuoden vuodin.
Aikaisemmin ei häirinnyt, koska normaalisti viikon kestävät menkat oli kyllä runsaat, mutta kesti max. 3 päivää :grin Siinä pieni viikon tuhru ei haitannut.
Mutta viime menkat kesti tiputtelun jälkeen vielä sen seitsemän päivää, että kivaa :shifty:

Vihdoin tänään kp2 menkat oli jostain syystä 12päivää myöhässä, joten tyytyväinen nyt siitä että vihdoin kiertoon tuli päätös kun negaa testit näytti kahta epäselvää viivaa lukuunottamatta.

flikka, Täällä sama, että ennen vuodin 7 päivää putkeen ja ihan kunnolla. Mutta nyt tuo tuhruttelu vie sen 3-4 päivää ja menkat ovat yleensä niukemmat 3-4.
Tuo 7 päivää sen tiputtelun päälle kuulostaa kyllä niin kurjalta. :sorry:

Takaisin