Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Lääkäri oli vastannut ja kattonut labrat tiistaina ja oli teksti, että labrat normaalit tsh tiistaina oli 0,88 viitearvoissa. Mietin oliko tuo 0,88 arvo ihan totuuden mukainen arvo, kun olin paastonnut ja menin 9:00 labraan.Aiemmat tulokset ollu ali kanttiin ja kilpisrauhaskokeet täytyy ottaa ennen klo 14:00 ja yks ennen kello 14:00 arvo syömisen ja juomisen jälkeen oli alakanttiin.Noilla arvoilla 0,88 arvolla erikoisia oireita on mitkä kertoisi jonkunlaisesta kilpisrauhas ongelmasta vai johtuisiko oireet jostain muusta.

7dpo hermot kireillä oleva Heitsu
 
Emir,yritätte sittenki kolmatta! Ihanaa ! :) meil tääl kallistutaa kans siihe suuntaa, tosin kuumeillaa vasta, ei olla viel alettu yrittää :)
No sihen tää nyt meni kun alko tulee menkat ihan luomusti. Ihan päin p****ä toi kierto silti on. Ovis (tai lh nousu ainakin) tulee myöhään ja sit tiputtelee jo dpo9.
Viime kiertoon söin clomeja mutta ei tullu vielä tulosta niillä. Nyt syön vielä tähän kiertoon ja sit käyn gynellä kyselemässä muita apuja tässä kuussa.
 
Toi on flikka kyllä niin hanurista. Mullakin tuhru kestää 4 päivää ja menkat siihen päälle 5-6 päivää.

Ennen alkoi niin et aamulla huomas pyyhkiessä et jahas tänään alkaa. Nyt saa odottaa monta päivää. Ja yleensä dpo11 alkoi vuoto. Nyt jo dpo9, että ei toi luomukierto kovin hyvä ole.
 
Täällä edelleen turhruttelee niin että kerran päivässä paperiin jää, mutta edes suojaan ei. Iho menee tosi huonoksi kun pakko pitää edes sitä pikkuhousunsuojaa koko ajan varulta. Sit vaihtaa välillä siteen kun näyttää että alkaa, vaan ei.
Mutta vatsaa alko kramppailemaan, että eiköhän se putous huomenna ala, jos ei jo yön aikaan. Kierto näköjään pidentynyt hieman entisestä.

Vaikka tietää, että ihan normaalia mulle, niin silti sitä tahtoisi toivoa, kun jollain muulla ollut samaa alkuraskaudesta :rolleyes:
Ja sitten se pettymys vaan pitkittyy, vaikka voisi vaan uskoa että ne menkat alkaa ja käsitellä asian ja päästä yli
 
Vaikka tietää, että ihan normaalia mulle, niin silti sitä tahtoisi toivoa, kun jollain muulla ollut samaa alkuraskaudesta :rolleyes:
Ja sitten se pettymys vaan pitkittyy, vaikka voisi vaan uskoa että ne menkat alkaa ja käsitellä asian ja päästä yli

Samaistun :arghh:
 
Saakö änkeytyä mukaan?

Tuntuu, ettei kukaan ystävä saati ainakaan perheenjäsenet ota mua tosissaan kun haluan uuden vauvan. Kaksoset 7/19, että onhan tässä vasta hetki menny, mut joskus ois kiva päästä kouluttaa ittensä johkii ammattiin ennen ku on eläkeiässä
 
Tervetuloa Sinimarias.
Eipä sille vauvakuumeelle oikein voi mitään kun se iskee.:grin
On teillä varmaan aika haipakkaa kahden pienen kanssa.
 
Juu no välillä tuntuu, ettei omat kädet riitä, mutta kun en tiedä millasta ois vaan yhden lapsen kanssa niin meneehän tämä

Mie oon siis just 25v täyttäny ja apujoukkoja ei juurikaan meillä ole sillä anoppikin jatkoi työntekoa äitiysloman jälkeen. Täällä mie häärään päivisin ja joskus toivois, et kumpa näitä ois vaan yks. Silti joku hullu ajatus mulla on kolmannesta lapsesta Tai uusista tuplista

Mies puhuu välillä raskaudesta ja utelee haluisinko mahani takasin jne ja sit heittää vitsillä, et sitkö kolmas tekoon. Pompin siin kohtaa melkeen ilosta, mut sit tulee se no ei todellakaan ootko sä hullu-kommentti En oikeen ota selkoa haluaako toi mies lisää vaiko ei
 
Meillä oli mies myös pitkään vastaan. Ei kuulema mun pää kestäisi, ja lopulta sain myöntämään ettei hän itse jaksaisi :p
Asuttiin siis paikkakunnalla, jossa mulla ei ollut kavereita ja sen takia olin väsynyt ja yksinäinen.
Mutta sitten muutettiin ja aloitin koulun, ja sit saikin mies työtarjouksen 400km päästä ja muutettiin. Ennen muuttoa mies sit yks kaks olikin sitä mieltä, ettei tarvita ehkäisyä.

Ja nyt ei sitten kuulu :banghead: Sieltähän ne menkat alkoi.
Ja sen kunniaksi laitoin ja työhakemuksenkin. Oishan se jotain, en ihan minimirahoille jäisi. Vaikka osa-aikainen homma olisikin :)
 
Alkaakohan mies heltyä:woot: Puhu aamulla mun mahalle, et mamma haluu taas kiusata sua ja silitteli jonku aikaa :wink

Eilen ku oltiin romanttisesti kahdestaan syömässä ja hän näytti tietokoneita ja näyttöjä joita haluis niin kerroin, et mieki haluun asioita : lapsen, omakotitalon, koiran. Naureskeli mulle vaan, et mikä kiire mulla on :shifty:
 
Pidän flikka peukkuja pystyssä työn puolesta! :happy:

Emir, Täällä on tullut negaa testattua. Hmm, oli niin kovat menkkajomotkin että jotenkin outoa jos ei olisi haamujen kanssa meinannut kiinnittymistä.
Ja kakkosesta meni kyllä useampi päivä kiinnittymisestä ennen kuin näkyi testissä (olikohan peräti 5?), joten ihan vielä en täysin heitä pyyhettä kehään, mutta vähän alkanut jo sinne kallistua kuitenkin.

Olisittepa nähneet mieheni, kun hänen kaksi kaverusta ilmoittivat vauvauutiset tänään. Toiselle tulossa toinen lapsi ja toiselle jo neljäs, hän ihan innostui ja pohti, että saisiko itsekin kertoa pian ilouutisia. :p
 
Toivon, että sieltä ne kaksi viivaa teille ilmestyisi Miitu:thumleft:nailbiting:

Itellä tuli sillon kun tyttöjä odotin alkuun monta haamua ja epäilin, et nyt on vaan virheitä, et mitenkää voi haamuilla viikon verta:dontknow Siks oliki ylläri ultrassa ku oliki kaks. Kätilöki kysy, et oli varmaan selkeet viivat:facepalm:
 
Ohhoh, teilläpä oli melkoinen ylläri, Sinimarias! :woot:
Ja kiitos. :)
 
Mullakin menossa kp4, menkat lopuillaan. Olin taas niin varma raskaudesta, kun PMS-oireet olisi voineet ihan hyvin lukeutua raskausoireiksikin. Niin samanlaisia ne oli.
 
Liitynköhän kohta joukkoon..
Vähän sellaista on ilmoilla, kun tuli vaaleanpunaista pyyhittäessä.
Kp 27/28 ennustaa nyt flo. Kierrot olleet kaikkea 28-34 välillä.

Mutta, me kai jatketaan yritystä! :rolleyes:
Laskeskeltiin ja ei se meidän taloutta nyt niin kovin heilauttaisi ne minimirahatkaan. Virallinen päätös jatkosta syntynee tässä nyt kun asia on ollut enemmänkin tapetilla. :grin
 
Liitynköhän kohta joukkoon..
Vähän sellaista on ilmoilla, kun tuli vaaleanpunaista pyyhittäessä.
Kp 27/28 ennustaa nyt flo. Kierrot olleet kaikkea 28-34 välillä.

Mutta, me kai jatketaan yritystä! :rolleyes:
Laskeskeltiin ja ei se meidän taloutta nyt niin kovin heilauttaisi ne minimirahatkaan. Virallinen päätös jatkosta syntynee tässä nyt kun asia on ollut enemmänkin tapetilla. :grin
Hyvä hyvä Miitu (siis tuo että jatkatte).:thumleft
Mä oon niin varma että mulla sama tilanne jos ei oo tärpänny "määräaikaan" mennessä.:smiley-angelic006:rolleyes:
 
Takaisin
Top