Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Nyt siirryn tuonne syyskuisiin jospa sinnekin alkaa pikkuhiljaa porukkaa tulla, toivottavasti tämä raskaus meille vauvan lopulta tuo. Viiva vahvistuu hienosti, nyt dpo16. Kiitos vertaistuesta ja tsempeistä, toivon sydämestäni teille kaikille pikaista plussaa!
IMG_20191225_153607.jpg

Ohhoh, onpas siellä lämmin Tips!
Meiltä uupuu lumi ja ihan on ollut syksyinen sää kun vettä vaa tihuttanut, sanonko mistä.. :shifty: Mutta kun ei liikoja ulos toljotellut sai joulufiiliksestä kiinni.

Eilen tosiaan talleteltu. Olisipa kiva "joululahja" jos nyt olisi tärpännyt. :rolleyes:

Onnea vielä pikkumartta! Kiva olisi joskus kuulla kuulumisiasi täälläkin. :)

Menkkojen pitäisi alkaa joskus vuoden vaihteessa, ja tuttu menkkaraivo onkin ollut taas päällä :sad001
Ja sekös kiukuttaa ja ärsyttää sitten lisää.

Kolmas yrityskierto lähtee käyntiin, mikäli menkat alkaa. Kyllähän se alkaa jo mieltä painaa, kun kaikki aiemmat alkaneet niin helposti.
Viime yönä ehdin kehitellä kaikenlaisia päätelmiä siitä, etten nyt raskaudu koska kaavittiin liikaa tms. Vaikka tuskin sellaisesta kyse.

Joulutunnelmaa ei ole ollut lainkaan. Ei ole lunta ja vettä vaan sataa, ja nää hormonit. Ei tietoakaan joulun rauhasta.
Mietin jo vaihtaisiko jo jouluverhotkin pois.

flikka, Samaistun :sorry: Keräilin äsken ne muutamatkin joulukoristeet pois ja kuuntelin sateen ropinaa ikkunaan. Oli tänä vuonna kyllä joulufiilis erityisesti kateissa vaikka muuten itse aatto olikin rento ja kiva.

Meillähän molemmat pojat saaneet myös alkunsa kerta laakista ja tietysti kun viime joulukuussa oli km ja nyt tuntunut ettei tärppää (vaikka tämä nyt olikin ainoa ja virallinen yrityskierto johon panostettiin) niin itsekin pohdin mitähän kaikkea vialla. :sad001 (Mulla tehty myös kaavinta ja luin jälkeen päin mitä siitäkin voi seurata)

Mutta silti aikas positiivisin mielin ja jos ei uudeksivuodeksi plussaa kuulu, niin sitten alkaa meidän perheessä uusi aikakausi kun alan itsekin suunnitella töitä&opintoja ja nautin jäljellä jäävästä hoitovapaasta. :rolleyes:
Ajattelin uv aattona testata kun tarkoitus oli kilistellä iltaisella hyvässä seurassa. Toki voisihan sitä varuiksi kilistellä ihan alkoholittomallakin, ja eipä se vielä välttämättä uutenavuotena näkyisikään.
Täällä taidan potea vielä jonkinlaista flunssaakin kun kurkku todella kipeä ja vähän kuumeinen olo + nenä ehkä vuotaa. Kiva pieni twisti tähän vielä. :hungover:

Täällä tänään flo kertoo 28kp kierrolla, että ovis ois tänään no kierrot ollu 10-150kp mittasia synnytyksen jälkeen ja hätäsektiosta 9kk. Tietenkin sovellusta lukiessa +/- päivien suhteen pitää ottaa huomioon, kun ei mittaile lämpöjä eikä tee ovistestejä eikä meillä myöskään yritystä ole tämä pupuilu kerta sattu floon ilmoittamaan ovis päivään. No oviksen mahdollisuus kyllä on mahdollista, kun limoja oli eilen ja tänään myös vatsassa tuntemuksia tänään ja useamman päibän takaa jo. Vaikka nyt sattui tämä ja yritystä erikoisemmin ei ole eikä ehkäisyä myöskään vauva tietenkin tervetullut jos edes tarttuisi mukaan tälläisen 6-vuoden yrittämisen kokeneelta.Tietenkin riski ennenaikuisteen on olemassa ja LA ajoittuisi syys-lokakuuhun ja mies ois just kerennyt olemaan 3kk armeijassa jos edes LA asti päästäisiin :D no ajattelen, että sitten se on tarkoitettu elämän mennä niin elåmän tarkoitus <3

Tää on niin jännä miten omat kokemukset vaikuttaa omaan suhtautumiseen.
Ymmärrän toki, että jos ennen on raskautunut helposti ja jos nyt meneekin enemmän kiertoja, niin tottakai se pistää miettimään et mitäs nyt. Mulle oli aikoinaan aika iso shokki kun pco todettiin ja lääkäri sanoi että todennäköisesti tarvitaan apuja raskautumiseen. Vaikka haitta on melko pieni ja yleensä helppo hoitaa, niin kyllä se otti koville kun niitä apuja tarvii.

Itse olisin erittäin yllättynyt jos nyt tärppäis. Miehelle jo sanoin et mitä jos plussaa ei vaan tuu elokuuhun mennessä. Hän oli kyllä luottavaisempi, että kyllä hän uskoo sen tulevan.

Mulle on myös tehty kaavinta, mutta en tiedä onko se vaikuttanut. Mulla meni sen jälkeen 9kk että tuli plussa. Siinä oli toki vähän kaikkee, että oli karenssi raskautumisessa ekat 3kk. Sitten koitettiin ilman clomeja pari kiertoa. Varsinaisesti oli vasta yk2 kun tärppäs.

Nyt dpo7

Minulle kans on tehty kaavinta tammikuu 2017 seuraava plussa tuli 2018 loka-syyskuun vaihteessa. Siis meni yli puolitoista vuotta plussaan.

Kyllä tässä vähän saa itseään topuutella, että vasta kolmas kierto, ja toiset yrittää vuosia. Ja tulee huono omatunto ja huono olo, että miten kurja ihminen täytyykään olla.
Mutta sitten taas muistaa sallia itselleen myös sen pettymyksen. Että hei, on ihan okei olla pettynyt, kun ei alkanutkaan yhtä helposti kuin edelliset. Että kyllä mulla on oikeus tuntea näin. Ja kun antaa itselleen luvan tuntea just ne tunteet mitkä tulee, asiasta ehkä pääsee yli nopeammin :)

Tämän kun muistaisi aina laittaessa nukkumaanmenovastaista 4v:tä sänkyyn :hilarious: Että mulla on oikeus ärtyäkin, ja että tolla lapsella on siihen vieläkin suurempi oikeus
Ollaan yhtä räjähdysherkkiä, mutta lepytäänkin yhtä nopeasti :smiley-angelic002

Se juuri, kun itselläkin lähipiirissä useampikin tapaus jotka yrittäneet pitkään/hoidoilla saanut alkunsa. Tavallaan omat murheet tuntuu "pieniltä", vaikka ne on niitä omia murheita ja kuten flikkakin sanoi, on jokaisella oikeus omiin tunteisiinsa.
Mies aina muistuttaa että meillä kaikilla on ne omat murheet, eivätkä ne koskaan ole milläänlailla punnittavissa, tai vertailtavissa, vaan jokaisen oma henk.koht kokemus.

Omalla kohdalla se kehon arvaamattomuus on ehkä ollut se suurin syy miksi olen turhautunut.
Kaiken maailman tiputtelut ja megaluokan pms oireet joka kuukausi ja epäsäännölliset kierrot. :banghead:

Täällä ehkä dpo 2 ja YHTÄÄN ei ole olo että ois tärpännyt. Nuha vaan piinaa. :sorry:
Tunnen itseni ihan pöpiksi kun edes pohdin että jospa jatkettaisiinkin yritystä tästä vaan.. :grin (Mieskin sai juuri palkan korotuksen, ehkä kirpaisisi vähemmän ne minimirahat :nailbiting:)

Nyt siirryn tuonne syyskuisiin jospa sinnekin alkaa pikkuhiljaa porukkaa tulla, toivottavasti tämä raskaus meille vauvan lopulta tuo. Viiva vahvistuu hienosti, nyt dpo16. Kiitos vertaistuesta ja tsempeistä, toivon sydämestäni teille kaikille pikaista plussaa! View attachment 84781

Tuli käväistyä täällä vilkaisemassa kuulumisia ja huomasin tämän, onnea!!! :happy:

Muoks: niin ja myöhästyneet joulut ja iloiset uudet vuodet kaikille, ja pikaista tärppiä niille jotka vielä odottaa plussaa! :)

Sieltähän se tuttu tuhru tuli taas "ajallaan". Nyt dpo9.:banghead:
Ens kiertoon otan mukaan vielä metformiinin ja varaan ens kuulle ajan gynelle, jospa saisin letroja avuksi.

Vielä on tosi maltillista, häivähdys rusehtavaa pyyhkiessä. Toivoin niin että olisin päässyt maanantaille ennen tuhrua.
No mutta uutta kiertoa kohden.:rolleyes:

Mulla ei ole vielä se normaali tuhru alkanut. Yleensä alkaa viikkoa tai vajaata ennen, että onhan tässä vielä aikaa. Tietysti toivon, ettei ala ollenkaan :rolleyes:

Meinasin mä maanantaina tehdä testin, jos ei ala. Uutena vuotena kippistelen siiderin verran, jos sitä plussaa ei tule.

Toivotaan flikka että sun tuhru ei ala.:happy:

Kaippa minäkin varmistukseksi teen testin tiistaina.

Toivotaan flikka ettei tuhruttelu alakaan! :)

Täällä on järkyttävä palelu ja lämmöt koholla. Voinen syyttää tätä nuhaa mikä lie onkaan.
Mitenköhän tälläinen sairastelu mahtaa vaikuttaa mahdolliseen hedelmöittymiseen.. Tuskin kovin suotuisasti.
Olen saanut onneksi levätä enemmän kuin tarpeeksi <3 kun mies lomilla ja toivottavasti tervehdyn uudenvuoden juhlintaan. Lapset ainenkin täytyisi saada vietyä lasten ilotulituksia katsomaan.

Nyt siirryn tuonne syyskuisiin jospa sinnekin alkaa pikkuhiljaa porukkaa tulla, toivottavasti tämä raskaus meille vauvan lopulta tuo. Viiva vahvistuu hienosti, nyt dpo16. Kiitos vertaistuesta ja tsempeistä, toivon sydämestäni teille kaikille pikaista plussaa! View attachment 84781
Onnea, toivottavasti me seuraamme pian perässä!:Heartred

En ollut saanut ilmoituksia uusista viesteistä, onko muilla samaa ettei aina ilmoita viesteistä?

Joulu tuli ja meni ihan kivasti. Joulupäivän olin vapaalla, muuten töissä. En ole kovin jouluihminen, mutta lasten kautta sitä elän.

Tänään kp 19, dpo 9 flon mukaan, menkkoja ennustaa keskiviikolle kp 22. Normi kierto on 28 päivää, joten saas nähdä. Talleteltiin siinä oviksen molemmin puolin, mutta en ole kovin varma, vähäiseksi jäi yritys mielestäni. Ovistesti yllätti niin aikasessa vaiheessa, niin pelkään että siitä myöhästyttiin.

Muokattu viimeksi:
Täällä 17kp ja kauhean täysinäinen olo vaikka ei mitenkään yltiomäärin ole syönnyt siis jonkunlainen pahoinvoiva olo ja kaiken lisänä rinnat raskaan tuntuset.

Mun pitää välillä päivittää sivua moneen kertaan, ennen kuin näkyy ilmoitukset.

Tein testin. Kuvaan en saanut, kun en ole varma oliko siinä edes :hilarious:
Mutta siis EHKÄ toooooodella haaleasti väriä. Tai sitten nään vaan viivanpaikan, en tiedä.
Kotona ollaan uusi vuosi, joten ei kukaan ihmettele jos en kippistele.
Eipä tällä hetkellä tee kyllä mielikään, joten taidan jättää ihan varalta ottamatta edes sen yhden. Ei ole iso menetys olla juomatta sitäkään, vaikka alkaisikin menkat. Juon tosi harvoin muutenkin, edes sen lasillisen verran.

Meidän lähikaupasta ei löydy testejä. Arvatkaa ärsyttääkö, kun ei voi testata joka päivä :hilarious:

Liitteet

• IMG_20191230_084038.jpg
    IMG_20191230_084038.jpg
    15.4 KB · Katsottu: 190
flikka minäkin oon ehkä näkevinäni tuossa jotain! :wink

Takaisin