Onneks me kriiseiltiin paljon ennen lapsia. Nyt on helpompaa vaikka silti töitä pitää suhteen eteen tehdä. Mä oon niin älyttömän tempperamenttinen ja nopea käänteissäni ettei aina kuulemma perässä pysy
Me ollaan oltu tänä vuonna 19v yhessä joten onneksi mun puolisoni tuntee mut aika hyvin![]()
Meillä taas kriiseilyt osui ehkä juurikin tänne pikkulapsi aikaan, mutta ollaan huomattu että ollaan läheisempiä kuin koskaan ennen. (kun vertaa ennen lapsiakin.) Täällä myös tälläinen tempperamenttinen tuittupää!
Ja kyllähän parisuhteen eteen saa jatkuvasti tehdä töitä, ei se lopu mutta on ihana kasvaa toisen rinnalla ja kanssa. Mekin ollaan ihan eri ihmisiä kuin silloin joskus nuorena, mutta onneksi kasvettu yhdessä samaan suuntaan.
Meillä tulee ensi vuonna 12 vuotta. :)

Lirissä ollaan teini-iässä
voisin hyvin kuvitella samaa jos olisi kyseessä tytär. (Kun muistaa itsekin millainen ollut) Suuren suuret tsempit sinne!
Muistatko yhtään ohjeistusta paljonko ja kuinka usein neuvottiin juomaan?
Mies haluaisi kolmannen pojan kun tytöt on kuulemma hankalia (miettii varmaan et jos äitiinsä tulee).
Olisihan aivan eri asia olla äiti tyttärelle. Ja olen oman äitini menettänyt melko nuorena, joten silläkin saralla äiti-tytär suhde olisi aivan erityinen kokea.

Ihanasti sanottu.