Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

En oo kerennyt täällä hetkeen lukemaan saati kirjottelemaan. Mutta mitä mieltä, onko kp 16 ovis plus?
 

Liitteet

  • IMG_20191207_131041.jpg
    IMG_20191207_131041.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 114
Kp 16 ja jonkinlaista limaa olin bongaavinani, testinkin tein mut ei oo nyt mitään vertailuks, toissapäivänä täysin blanko oli. Oisko ovisplussa :) huomenna en taas pysty tekemään testiä kun lähdetään reissuun. Joka tapauksessa mies tuli tänään kotiin joten tän illan puuhat on selvät!
IMG_20191208_161848.jpg
 
Kp16 vahvin viiva, mutta itse en vielä laskisi plussaks.

No sitä vähän pelkäänkin, mutta testit loppu enkä voinu enään jatkaa testaamista. Mutta jokatoinen-joka kahdes päivä on nyt taas talletektu kuitenkin. Jos nyt tässä kierrossa ei tärppää niin ens kiertoon varaan enemmän tikkuja.
 
No sitä vähän pelkäänkin, mutta testit loppu enkä voinu enään jatkaa testaamista. Mutta jokatoinen-joka kahdes päivä on nyt taas talletektu kuitenkin. Jos nyt tässä kierrossa ei tärppää niin ens kiertoon varaan enemmän tikkuja.
Juu se seksihän tässä tärkeintä on. Tikut on vaan vähän apuna jos ei jaksa jokatoinen/-kolmas päivä puuhailla koko kiertoa. Meillä ainakin aiemmin on tullu vähän kisaväsymystä.:hungover:
 
Onko KatMa testannut lisää, onko viiva lähtenyt vahvistumaan? :)

Mulla menkat kestää yllättävän kauan. Yleensö runsasta vuotoa tullut vain pari päivää ja sit loppu taas sitä tiputtelua. Nyt kestänyt kohta viikon ja nyt vasta näyttää rauhoittuvan. Loppuisi nyt kokonaan niin pääsisi yrityskierrokselle kunnolla :grin

Vähän on välillä haikeutta ilmassa, kun ollaan jo tässä vaiheessa vuotta menossa. Jos olisi edellinen raskaus kestänyt, meillä olisi parin kk päästä pieni :sad001
Mutta nyt ollaan vasta yrittämässä.
Stressaan liikaa asiasta. Ei tää nyt mikään epäonnistuminen pitäis olla, jos en ennen vuotta 2020 ookaan raskaana :shifty:
 
Mullaki ollu joku ihme päähänpinttymä että haluisin suht saman ikäeron mikä meidän kahdella ekalla on, vaikka oikeesti sillä ei oo mitään väliä ja yritystä jatketaan vaikka ikäeroo tuliskin enemmän. Nyt ois se kierto kun tulis se sama 2v 6kk. Flo ennustaa hienosti jouluaatoksi menkkoja.

Yöllä oli kova jomotus vasemmalla, en oo pitkään aikaan tuntenut niin kovaa oviskipua jos se sellainen oli. Eilen tuli kyllä tosi selvät limat. Nyt pari viikkoa piinailua, toivottavasti kroppa olis vastaanottavainen km jälkeen ja joku tarttuis kiinni pysyvästi!
 
Ei lähtenyt viiva vahvistumaan, herkkään testiin tänä aamuna puhdas nega. Ehkä se epämääräinen tuhruvuoto oli sit menkat, mutta en oikein osaa sanoa..... Haamu tuli testiin vuodon jälkeen, eikä uutta vuotoa ole tullut.
 
Heei, mahtuuko joukkoon kuumeilemaan. 29v mamma täällä, joka kolmatta on kuumeillut jo pidemmän aikaa, mutta vasta nyt kuukausi sitten rohkaistuin kierukan poistoon. Meillä ennestään pojat 8/12 ja 9/14 syntyneet. Kerkesin niin tottua kuukautisten puuttumiseen ja siksi aina lykkäsin ehkäisyn pois jättöä. Meillä nimittäin tärpit on tullut vasta vuoden yritysten jälkeen molempien kohdalla..ja nyt niagara olo ja kauheet vatsakrampit ja alan taas miettimään että miksi :banghead: muutoinkin koen kuumeilun ja yrittysajan kauhean ahdistavana syystä jota en tiedä.. mutta pidän peukkuja nopean raskautumisen puolesta vaikka olen jo henkisesti valmistautunut pitkään yritykseen. Kauhean pessimistinen näköjään tänään olen :smiley-ashamed008 mutta lupaan parantaa tapani :laughing002
 
Tervetuloa Javona ja toivotaan että plussa tulis nopeasti :)

Aivan hirveä vatsan turvotus ja jomotukset, kamalaa kun istuttiin autossa melkein koko päivä.
 
Tervetuloa :)

Esikoinen piti hereillä klo. 4 eteenpäin :sleep011 Ei saanut enää unta, joten laitoin sohvalle katselemaan lastenohjelmia ja menin itse sänkyyn. Mutta koko ajanhan tyttö oli jotain vailla. Milloin juomista, milloin piti hakea kirja lastenhuoneesta, milloin mitäkin...
Vähän muistutusta siitä, mihin olen vapaaehtoisesti taas pyrkimässä :facepalm::hilarious:

Mies osti eilen astianpesukoneen :notworthy Mun homma on ottaa selvää, miten tässä yhtiössä koneen asennus hoidetaan. Käykö joku sieltä tarkistamassa asennuksen, vai pitääkö varata joku ulkopuolinen ammattilainen. Että millä tavalla menee vakuutukseen jos jotain käy, eikö jouduta itse maksumieheksi.
 
Tervetuloa :)

Esikoinen piti hereillä klo. 4 eteenpäin :sleep011 Ei saanut enää unta, joten laitoin sohvalle katselemaan lastenohjelmia ja menin itse sänkyyn. Mutta koko ajanhan tyttö oli jotain vailla. Milloin juomista, milloin piti hakea kirja lastenhuoneesta, milloin mitäkin...
Vähän muistutusta siitä, mihin olen vapaaehtoisesti taas pyrkimässä :facepalm::hilarious:

Mies osti eilen astianpesukoneen :notworthy Mun homma on ottaa selvää, miten tässä yhtiössä koneen asennus hoidetaan. Käykö joku sieltä tarkistamassa asennuksen, vai pitääkö varata joku ulkopuolinen ammattilainen. Että millä tavalla menee vakuutukseen jos jotain käy, eikö jouduta itse maksumieheksi.
Eikös se nykyään tarvitse olla oikea putkimies joka sen asentaa, niin ei joudu itse maksumieheksi ja vakuutus korvaa vahingot. Muista pyytää kuitti työstä.
 
Eikös se nykyään tarvitse olla oikea putkimies joka sen asentaa, niin ei joudu itse maksumieheksi ja vakuutus korvaa vahingot. Muista pyytää kuitti työstä.


Joo pitää. Edellisessä taloyhtiössä riitti, että isännöitsijä käy tarkistamassa liitännät. Tarkistin miten täällä menee, eivätkä tee mitään tarkistuksia. Vastuu asukkaalla.
Löysin nettisivun, joka kilpailuttaa yrityksiä. Nyt vain odottelen tarjouksia sähköpostiin :) Katsoo jos niistä joku olisi hyvä.
 
Tervetuloa Javona! :)

pikkumartalle tsempit josko tosiaan nyt tärppäisi! :happy:Sitähän sanotaan monesti että helpommin tärppää km jälkeen, pidän kyllä peukkuja!

flikka, Onpas siellä ollut melkoinen yö :hilarious: Olispa itelläkin joskus noin ettei nukuttais ja voisi vaan valvoskella. :grin


Täällä on kp 1 ja viimeinen yk kierto alkakoon! Laskin huvikseni että la olisi 20.9.2020. Olisipa kiva sellainen syys-, loka- ja marraskuu rivi. :rolleyes:
Toiveet ei kovin korkealla tosiaan ole, mutta ihmeitäkin tapahtuu. Oviksen pitäisi osua joulun pyhille ja tulee
varmasti ainenkin hyödynnettyä, niin ei jää tämäkään kortti katsomatta.

Mies muuten sai ajatuksin mut pehmyteltyä siihenkin että olisihan se aika ihana sitten kun pojat lähtee kouluun, niin olisin vauvan kanssa kotona. (Eli siellä 3 vuoden päästä, voi hurja miten pitkältä tuo kuulostaa) Ja että tosiaan jos pidempi väli tähän tulee, niin sitä vauva-aikaa ehtii jo eri tavalla kaivata. :Heartred
Eikä sekään oo kirkossa kuulutettu ettei voisi jäädä aiemminkin kotiin jos tärppäisi! Tässä vaan täytyisi töissä ehtiä hieman olla välissä tulojen takia.
Pakkomielteisesti siis itsekin ajattelin että asiat teen joko näin tai näin, mutta aina on se puolivälikin olemassa ja sen mies auttoi minua ymmärtämään. :happy:
 
Toivottavasti Miitu sullekin plussa pärähtää tästä kierrosta :) ja hyvää pohdintaa, itekin miettinyt tuota vaihtoehtoa joskus että olis reilumpi ikäero välissä. Nyt vauvakuume vaan niin voimakas etten pysty odottamaan. Mulla on rahallisesti parempi mitä pidempään pystyn olemaan nyt töissä, aiemmista saanut vain minimiäitiysrahan kun oon opiskellut. Nythän se muuttuu vissiin että 12kk tulojen perusteella lasketaan.

Mä voisin jo ennen joulua testailla kun viimeksi näkyi eka haamu jo dpo11. Mut haluaisin kuitenkin hyvällä omallatunnolla syödä jouluna kaikki kalaherkut :D virallisesti menkat alkais aattona.
 
Anteeksi, kun en oo saanut aikaiseksi osallistuttua teidän juttuihin enkä ole kertonut mitä meidän tilanteseen kuuluu.Tsempit kaikkille jokaiselle omaan tilanteseen.Täällä jokuaika sitten keskusteltiin meidän hoitoihin palaamisesta ja yrittämisestä, kun dedlain miettimiseen paukkuu jonkunajan kuluttua. Sanoin miehelle plussat ja miinukset kumpaseenkin ajankohtaan nyt keväällä alkamaan yrittämisen suhteen ja armeijan jälkeiseen yrittämiseen. Miehen mielipide oli se, että armeijan jälkeen kyllä voitaisiin mennä vasta.Pojan ollessa jo 3v ja minun palattua koulutielle koulun alettua voitaisiin ilmoitautua hoitoihin ja jonossa olon aikaan hyvinkin saisi opinnot maaliin asti :)
 
Takaisin
Top