Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Eipä tarvitse varmaan huomenna tehdä testiä, tänään alkoi tiputtelu joten huomenna sit kp1 ilmeisesti! Eipä oo kovin pettynyt olo, tästä vaan eteenpäin :) ja toisaalta ihana ettei jouluna tarvitse kärvistellä runsaiden vuotopäivien kanssa. Nyt on dpo11 eli aika lyhyeks jäi luteaalivaihe, mun mielestä ollut lähempänä dpo14 aiemmin.
 
Siis ei tää oo todellista, dpo11 ja selvä viiva :eek: jääköhän tää nyt kemialliseksi.
 

Liitteet

  • IMG_20191220_144326.jpg
    IMG_20191220_144326.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 126
Pikkumartta kyllähän 11 päivän luteaali on jo riittävä.

Onneks on näitä joulujuttuja tässä niin ei tulis ehkä mietittyä dpo:ja niin paljoa.:santa
 
Mulla ei oo hirveesti kokemusta harmittomista vuodoista joten en jaksa tähän uskoa. Mutta katsotaan mihin tämä etenee.
Mulla oli eka ja kolmas raskaus ilman vuotoja. Toisessa tuhrutti viikko ennen plussaa ja viikko jäljeen. Välillä ihan kirkasta siteeseen asti. Niin vaan vauva sieltä saatiin syliin saakka.
 
Vuoto loppui jo eilen illalla, oli siis sellaista limaa jossa verta vähän ja sit muuttui rusehtavaks. Mulla ei ikinä oo noin aikaisin (dpo11) ollut mitään vuotoja joten se oli vähän outoa. Eilen myös alaselkää jomotti enemmän, oispa siellä joku porautunut kunnolla kiinni!! Ja oksensin nyt aamulla. Tänään pääsen hakemaan lisää testejä. Nyt ois km vuodosta laskettuna 4+0.
 
Voi ihanaa pikkumartta että vuotoi loppui! :happy:
Varmasti kiinnittymisvuotoa, joka yleisesti ajoittuu juurikin menkkojen ajankohtaan.
Ymmärrän hyvin että km jälkeen hirvittää! Tiedän sen nyt omastakin kokemuksesta, että enäänpä ei vuotoja vaan olan kohautuksella kuitatakaan. Kyllä se pelko ja huoli siellä taustalla on. Mutta toivon että kaikki menee hyvin tällä kertaa! :Heartpink
Muistaisin lääkärin mua lohdutelleenkin että km ei yleensä toistu perään. (Hän varmaan tarkoitti kun ei muuten oo ollut ongelmia)
 
Tuleeko ovislimat niihin parhaisiin aikoihin, vai sen jälkeen? Oon aina luullut, että silloin olisi The Hetki. Mutta jostain netin "luotettavasta" keskustelusta luin, että silloin olisi jo se paras päivä mennyt ohi. :dontknow
Vaikuttais ovis menneen ohi, eilen vielä vähän sellaista limaa. Touhuiltiin su-ke joka ilta, ja nyt mietin millaset mahdollisuudet vois tästä kierrosta olla. Flo ennusti ovulaatiota ja tosiaan tiistaille ja joskus niillä main vaikuttikin limat alkavan.

Milloinkohan uskaltaisi testailla ekaa testiä :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos Miitu tsempeistä :)

Flikka mulla tulee limaa yleensä kahtena päivänä, ovista edeltävänä ja ovispäivänä. Näin oon päätellyt, tässä kierrossa bongasin limat ja ovistesti oli aika tumma, seuraavana päivänä jomotti vsasenta puolta koko päivän ja tuli limaa mut vähemmän, sit loppui.

Niin ja älä ainakaan ennen dpo10 testaa, ne viivat voi olla niin epämääräisiä silloin :D mä oon dpo11 saanut haamut.
 
flikka, Tästähän liikkuu niin montaa sorttia tietoa. Tietääköhän kukaan sitäkään siis varmaksi? Itse oon huomannut et esim ovistesti plussaa ja sitten siitä seuraavana päivänä tai toisena tulee limat. Ja eikös se ovis oo silloin 24-36h. Niin omalta kohdalta sanoisin että tsäänssit on juuri silloin, tai jo menneet.

Täällä kp 12 ja talleteltu tänään. :rolleyes:
Ovista flo ennustaa vasta kp 18, mutta voi olla kaikkea kp 14-20 välillä, niin aloiteltiin ajoissa.
Tosi paljon ajatukset aaltoilee, kovasti toivotaan kolmatta mutta samalla mietitään että ollaanko aivan pähkuhulluja, kun kädet täynnä jo kahdenkin kanssa ja elämäntilanne aikas hektinen. :woot:

Niin ja minä oon saanu kummastakin haamut jo dpo 8.
 
flikka, Tästähän liikkuu niin montaa sorttia tietoa. Tietääköhän kukaan sitäkään siis varmaksi? Itse oon huomannut et esim ovistesti plussaa ja sitten siitä seuraavana päivänä tai toisena tulee limat. Ja eikös se ovis oo silloin 24-36h. Niin omalta kohdalta sanoisin että tsäänssit on juuri silloin, tai jo menneet.

Täällä kp 12 ja talleteltu tänään. :rolleyes:
Ovista flo ennustaa vasta kp 18, mutta voi olla kaikkea kp 14-20 välillä, niin aloiteltiin ajoissa.
Tosi paljon ajatukset aaltoilee, kovasti toivotaan kolmatta mutta samalla mietitään että ollaanko aivan pähkuhulluja, kun kädet täynnä jo kahdenkin kanssa ja elämäntilanne aikas hektinen. :woot:

Niin ja minä oon saanu kummastakin haamut jo dpo 8.

Vaikka mä jo odotan sitä kolmatta ni silti tulee mietittyä että mitä tuli tehtyä. On ajatuksia paljon sekä vastaan mutta enemmän puolesta. Täytyy vaan tehdä itelle selväksi ettei edes kaksi aikuista tuu riittää kaikille lapsille samaan aikaan
 
Vaikka mä jo odotan sitä kolmatta ni silti tulee mietittyä että mitä tuli tehtyä. On ajatuksia paljon sekä vastaan mutta enemmän puolesta. Täytyy vaan tehdä itelle selväksi ettei edes kaksi aikuista tuu riittää kaikille lapsille samaan aikaan
Kun keväällä olin raskaana niin kyllä välillä huonoina päivinä tuli mietittyä että mitä vittua me ollaan tekemässä, onko tässä mitään järkee? Mut ihan normaalia ja hyvä että näitä asioita pohtii. Lopuksi kuitenkin tyytyväinen että tähän hommaan lähti ja keskenmeno sitä tunnetta vielä voimisti.
 
Mulla on vielä yks apteekin testi, teen huomenna aamulla ennen kuin lähdetään joulunviettoon. Mulla on tosin nyt ollu vähän ongelma pidätellä aamuun kun herään yöllä ja mun on pakko käydä pissalla sillon. Mut teen sit vaikka päiväpissasta kun oon noi aiemmatkin testit tehny :)
 
Onnea pikkumartta! :love7

Ihana kuulla että muutkin epäröi ja jahkailee. Kun tää tuntuu ihan mielipuoliselta välillä.
Kuitenkin niitä positiivisia asioita on myös paljon, joten liikaa ei pitäisi kai painoa antaa niille negatiivisillekkaan.
Jos tietäisin että itse raskaus oli helppo ja menisi hyvin, sekä synnytys, niin en pohtisi tämänkään vertaa.
 
Ja vähän sekin kun meillä ei oikeastaan ole minkäänlaista tukiverkkoa. Asutaankin 100km päässä kaikista sukulaisista.

Millainen tukiverkosto teiltä muilta löytyy, tai puuttuu? :)
 
Takaisin
Top