Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä "uusi" kolmosen yrittäjä. Yritystä takana vuosi. Ovista en oo bongannu kertaakaan. Kk sit sain letrozolit avuksi vaan viime kuussakaan en ovista bongannu. Josko nyt sit tässä kierrossa, toivotaan Ykkönen ja kakkonen sai alkunsa helposti, ärsyttää ja turhauttaa kun niin toivottu kolmonen antaa odottaa itseään
Joo, parisuhde kukoistaa![]()
Mulla oli nuvaring reilu kaks vuotta. Se toimi hyvin... vähän liiankin hyvin. Viimeisen kolmen renkaan aikana mulla loppu kuukautiset oikeastaan kokonaan vaikka pidin normaalin tauon renkaiden välissä. Tuli vain pientä tiputtelua. Olin tyytyväinen. Olisi ehkä pitänyt arvata että oma hormoonitoiminta hiipuu. ...
Menninkäinen näimpä! Toisaalta elämä on helppoa kahden kans mutta nytkin kun oltiin risteilyllä ja näin paljo lapsikatraita niin kaipuu kolmanteen vain kasvoi. Salaa toivon, että kierukka tipahtais itekseen pois ku kipujaki on :D ja ei tarttis lähteä myymään mitää vauvajuttuja jos nyt perään sen kolmosen tekis!
Ootko ajatellu käydä hakemassa jotain lääkettä tuohon ovuloimattomuuteen..? Mulle ainaki gyno sano että terolut ei auta lastensaamisessa vaan oltava astetta järeämpää kerta ovista ei oo bongattu. Mulla kyllä ikää jo 32 että se voi olla syynä myös miks lekuri nuin tuumas..
Eikä! Mäki oon 32! :D
Menossa gynelle 20.12. Ja en poistu rakennuksesta ilman venäläisen kehonrakentajankin kauhistuttavaa hormooniresepti kokoelmaa!!
Ps. Ollaankohan me sama ihminen! :D