Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Sanoisin, että niukat kuukautiset. Nyt jatkunut kolmatta päivää. Aina nää osaa säikäyttää. Kiitos tsempeistä. Huomenna pitäisi selvitä ainakin raskaushormoonin määrä jospa siitä tiedosta olisi apua.

Pahoitteluni Triina olet joutunut kokemaan kovia <3

Kiitos marce, vähän on ollut tosiaan kivinen tie nyt. Mutta ei auta lannistua! Koen, että olen henkisesti selvinnyt tosi hyvin näistä. Nyt tuntuu, että vaikeampaa on jopa selvitä mahdollisen uuden raskauden alusta.

Hyvä, että saat hcg-arvon. Toivottavasti kaikki on hyvin!!

Taidan palata takaisin tänne. Raskaushormoonin määrä oli liian alhainen epäilivät kemiallista. Niin kuulemma käy kun herkästi testaillaan. Mä sentään tein testin kun menkat melkein viikon myöhässä. Perjantaina katsotaan, että hormooni jatkaa laskua.

Taidan palata takaisin tänne. Raskaushormoonin määrä oli liian alhainen epäilivät kemiallista. Niin kuulemma käy kun herkästi testaillaan. Mä sentään tein testin kun menkat melkein viikon myöhässä. Perjantaina katsotaan, että hormooni jatkaa laskua.

Ei se oo "herkästi testailua" jos tekee testin kun menkat on useita päiviä myöhässä. Kiva asenne niillä siellä terveydenhuollossa! :(

Ois voinu osan ajatuksistaan jättää sanomatta. Ensi kerralla ilmeisesti kuuluu odottaa kauemmin.

Ois voinu osan ajatuksistaan jättää sanomatta. Ensi kerralla ilmeisesti kuuluu odottaa kauemmin.

Ei minusta :) ei ainakaan kukaan muukaan meistä pystyisi siihen.

Mutta tosi moni täällä on kertonut että kemiallisen tai keskenmenon jälkeen on tärpännyt!! Sitä toivon kovasti myös sulle <3

Osanotot marce. Tympeä asenne tosiaan. Tuulimunassa mulla nousi hormonit tosi hitaasti ja ruskeaa vuotoa oli viikon. Lopulta meni kaavintaan kun ei lääkkeillä lähtenyt.

Marce, todella tylsä asenne ollut. Onko sun vuoto nyt runsastunut? Mun mielestä olis ihan tarpeen katsoa tilanne ultralla kun kuitenkin aikaa mennyt. Pitäisihän tsekata onko jotain lääkkeellisesti tyhjennettävää. Olen pahoillani huonoista uutisista!! Iso ja lämmin halaus sinne <3

Täällä kahden taaperon äiti, kolmas odotus päättyi keskenmenoon joka oli kova pala ja vauvakuume ollut sen jälkeenkin. Rakkaan lasteni isän kanssa yhteistuumin haluttu yrittää jospa vielä perheenlisäys onnistuisi mistä ilofiiliksissä ja odotuksella josko tärpännyt :)

Kierukan poistosta nyt kuukausi ja ekat menkat oli just. Ihan hyvä kyllä et tuli et kierto normalisoitus ja tietää suurinpiirtein "parhaat päivät". En kyl rupea tikuttelemaan tms.,lisäis stressiä vaan:p mies on ihan innoissaan mut itellä heittelee fiilikset laidasta laitaan, onko nyt sittenkään järkevää jne. Mutta asioilla on tapana järjestyä:) Ihan eri tilannehan se sitten olis kun noi kaks ois sit jo niin paljon isompia. 5v.tyttö on jo pyydellykki toista sisarusta ja kertonu kuinka hän sit auttais mua ja hoitais vauvaa<3

Aamulla oli pakko tehdä viimein varuilta testi, kun menkat neljättä viikkoa myöhässä ja tsadaa, samantien ne alkoikin muutamaa tuntia myöhemmin :D Tosi tehokas keino! Raskautumisen todennäköisyys olisi ollut kyllä luokkaa uimahallin saunan lauteilta, niin en aiemmin testannut. Nyt iski paniikki, että jos kuitenkin olenkin raskaana, kun olisi kuitenkin teoriassa mahdollista ja vedän mm. jouluruokaa kaikilla herkuilla ihan huolettomasti. Tuli muuten rfsu:n testiin ihan selvä toinen viiva, joten niitä en kyllä ostelisi, jos tosissani uskoisin testaavani mahdollista raskautta :rolleyes:

Heippa kaikille! Täällä uusi kuumeilija:joyful: lapset 3v ja 1v4kk. Nyt miehen kanssa päätettiin alkaa numero kolmosta yrittämään. Kierto käynnistyi 3kk sitten ja on vaihdellut 38-53pv.

Toissapäivänä sain digiovistestiin plussan kp 24 eli tästä alkaa se parin viikon piinailu.

Takaisin