Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mä oon 31.5v[emoji2] oviksia en oo bongaillu,mutta esikoinen sai alkunsa ku ei niitä ees bongaillu[emoji1][emoji1] ja greippimehu oli hyvä ystävä[emoji115] ajattelin tammikuus alottaa greippimehu kuurin..eipä sitten haittaa jos tärppäis[emoji4]

Noniin! Pähkinänkuoressa:

- gyne uskoo et en oo ovuloinu tänä vuonna
- sain terolutit vuodon käynnistämiseen
- letrozolit ovulaation aikaansaamiseen
- mahdollisesti tyroksin lääkitys kilpirauhasen herättelyyn

Ja sitten letrokuurin jälkeen kp9 uusi ultra 
Taidan vaihtaa nimeni octomomiksi! Lääkäri nimittäin sanoi et on mahdollista et munasarjoista räpsähtää multiovulaatio koska siellä on moni solu "lähtöporteilla" 

Taidan vaihtaa nimeni octomomiksi! Lääkäri nimittäin sanoi et on mahdollista et munasarjoista räpsähtää multiovulaatio koska siellä on moni solu "lähtöporteilla" 

Nonni, sepä menee samaa kaavaa kuin minulla lukuunottamatta thyroksiinia.. jospa se näillä sata vauva aluille [emoji4]
Minkä ikäisiä sinulla on aikaisemmat lapset?

Niin ja lisätäkseni että minulle sanoi siis samaa että saattaa ekalla letroultralla näkyä liian monta folliikkelia mutta väärässä oli.. ekalla ei vielä näkyny yhtään..

Niin ja lisätäkseni että minulle sanoi siis samaa että saattaa ekalla letroultralla näkyä liian monta folliikkelia mutta väärässä oli.. ekalla ei vielä näkyny yhtään..

Okei... eli niinkin voi käydä.

Mulla on kaksi lasta, syntyneet 12 ja 13.

Onko sullakin multifollikulaariset munasarjat?

Niin joo no kirjoitin huonosti tuon ylemmän.. Siis ei yhtä selkeää johto follia näkyny (yks oli joka todettiin sit kystaksi) vaan paljon pieniä, olemattomia. Että sitä se käsittääkseni tarkoittaakin, että pieniä paljon mutta ei yhtä selvää josta se vauva pääsisi kehittymään. Eikö oo näin? :D oonhan ymmärtäny tuon termin oikein?
Vaan nyt juurikin nuo letrot sit auttaa siihen vaivaan ja kypsyttää yhtä.

Olitkin mielessä jo.. Mahtia, että alkaa nyt homma toimia! Eiköhän sieltä nyt ala sitä tulostakin tulla :) Voit pistää meille jakoon, jos hirveästi ylimääräisiä vauvoja putkahtaa :D

Mä odotan edelleen menkkoja 43/?. Hienoa, että Mrs. Smith sait apua gyneltä.

Mrs.Smith kamala! Paranemisia :)

Anoppiki alkaa jo vihjailemaan kolmosesta mutta mies ei lämpiä. Miten niin oon malttamaton.. :D vasta viikon puhunu asiasta :D

Minä olen pysytellyt taka-alalla jonkin aikaa tässä mutta nyt aktiivisemmin yritystä jatkossa.. onko kellään tietoa voiko ikinä, missään tilanteessa esim jos kaksi munasolua irtoaa samaan aikaan, raskaustesti näyttää positiivista ovulaatiosta? Minulle tuli haalea mutta selvä plussa ja sitten se hävisi, ja vuotoa ei näy eikä kuulu. Ja näin käynyt kaksi kertaa tämän loppusyksyn aikana...:confused:

Arianrhod mä oon ymmärtäny että ovulaatios voi rtesti näyttää plussaa!

Näin minä uskoisin kanssa koska hyvin hailakka ja sitten häviää ja samaan aikaan myös alavatsakivut ja rinnat alkoi olemaan arat, mutta ei vuotoa missään vaiheessa

Takaisin