Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Kiitos. <3 Mulla alkoi maanantaina jo vuoto ja eiliseen ultraan menin asenteella että ei sieltä mitään löydy. Koko raskauden ajan oli tunne ettei kaikki ole niinkuin pitää. Nyt vaan uutta päin. Odottelen että vuoto loppuu ja pääsee yrittämään uudestaan. :) ultrassa näkyi kaksi raskausonteloa. Olisi siis voinut tulla tuplat.

Täällä "uusi" kolmosen yrittäjä. Yritystä takana vuosi. Ovista en oo bongannu kertaakaan. Kk sit sain letrozolit avuksi vaan viime kuussakaan en ovista bongannu. Josko nyt sit tässä kierrossa, toivotaan Ykkönen ja kakkonen sai alkunsa helposti, ärsyttää ja turhauttaa kun niin toivottu kolmonen antaa odottaa itseään

Mäki voisin tänne liittyä ku ny vuoden seurannu sivusta ryhmää.
Meillä pojat 10/15 & 1/17 ja kolmonen ollu enempivähempi toiveis ja nyt alkaa taas vauvakuume olla sietämätön. Mies ei oo asialle vielä tyystin lämmenny (kuopus alkanu nyt vasta nukkumaan yhdellä herätyksellä ja molemmat pojat aika huutavia tapauksia) ja kierukkaki vielä on mutta nyt alkoi menkat yhtäkkiä puolen vuoden tauon jälkeen ja jos vuoto alkaa uudesta niinku oli alus niin poistatan kierukan. Mutta katotaan, taustailen vielä ja toivottavasti pian pääsisin piinailuun mukaan !

Tsemppiä kattili!

Meillä niemja emmitään myös yrittämisen aloitusta. Mietitään, kuinka paljon hankalampaa olisi sitten kolmen pienen kanssa ja ehkä pienellä ikäerolla, kun on ollut jo aika rankkaa vetää kaksi vauvavuotta putkeen ja jälkimmäinen ei ole oppinut vieläkään 8kk iässä nukkumaan oikein ollenkaan. Eiköhän se kolmonen tule työn alle, mutta milloin.. Ehkäisyä ei ole käytössä. Toivottavasti teillä lämmetään ajatukselle pian ;)

Täällä "uusi" kolmosen yrittäjä. Yritystä takana vuosi. Ovista en oo bongannu kertaakaan. Kk sit sain letrozolit avuksi vaan viime kuussakaan en ovista bongannu. Josko nyt sit tässä kierrossa, toivotaan Ykkönen ja kakkonen sai alkunsa helposti, ärsyttää ja turhauttaa kun niin toivottu kolmonen antaa odottaa itseään

Ihan ku toi ois mun kirjottama teksti!!
Mulla ihan sama tilanne! 1. ja 2. tuli silmää iskemällä ja nyt tätä kolmatta yritetty 9kk!
MäKÄÄN en oo saanu ovista kiinni tikuilla/lämmöillä. Takana kolme terolutkuuria. Ja turhauttaa ihan perkeleesti!

Oliko sulla ollu hormooniehkäisyä kakkosen jälkeen?

Menninkäinen näimpä! Toisaalta elämä on helppoa kahden kans mutta nytkin kun oltiin risteilyllä ja näin paljo lapsikatraita niin kaipuu kolmanteen vain kasvoi. Salaa toivon, että kierukka tipahtais itekseen pois ku kipujaki on :D ja ei tarttis lähteä myymään mitää vauvajuttuja jos nyt perään sen kolmosen tekis!

Mrs.Smith
Ei oo ollu mitään hormonaalista ehkäisyä, kondomit vain.. entä sulla?
Niin turhauttaa ja kiukuttaa ja ja. No mut jos jotain hyvää niin peitot heiluu ainaki paljon

Joo, parisuhde kukoistaa ;)

Mulla oli nuvaring reilu kaks vuotta. Se toimi hyvin... vähän liiankin hyvin. Viimeisen kolmen renkaan aikana mulla loppu kuukautiset oikeastaan kokonaan vaikka pidin normaalin tauon renkaiden välissä. Tuli vain pientä tiputtelua. Olin tyytyväinen. Olisi ehkä pitänyt arvata että oma hormoonitoiminta hiipuu. ...

Mäki pelkään että kun joskus saan kierukan poistettua niin oma kroppa on aiva sekasi ja raskautuminen kestää. Esikoisen yritysaika oli reipas 1.5v ja toinen tuli huomaamatta..

Ootko ajatellu käydä hakemassa jotain lääkettä tuohon ovuloimattomuuteen..? Mulle ainaki gyno sano että terolut ei auta lastensaamisessa vaan oltava astetta järeämpää kerta ovista ei oo bongattu. Mulla kyllä ikää jo 32 että se voi olla syynä myös miks lekuri nuin tuumas..

Joo, parisuhde kukoistaa ;)

Mulla oli nuvaring reilu kaks vuotta. Se toimi hyvin... vähän liiankin hyvin. Viimeisen kolmen renkaan aikana mulla loppu kuukautiset oikeastaan kokonaan vaikka pidin normaalin tauon renkaiden välissä. Tuli vain pientä tiputtelua. Olin tyytyväinen. Olisi ehkä pitänyt arvata että oma hormoonitoiminta hiipuu. ...

Kunpa sullakin alkaisi kroppa pian pelittämään! Varmaan turhauttavinta ikinä toi.

Menninkäinen näimpä! Toisaalta elämä on helppoa kahden kans mutta nytkin kun oltiin risteilyllä ja näin paljo lapsikatraita niin kaipuu kolmanteen vain kasvoi. Salaa toivon, että kierukka tipahtais itekseen pois ku kipujaki on :D ja ei tarttis lähteä myymään mitää vauvajuttuja jos nyt perään sen kolmosen tekis!

Kuulemma kolmas lapsi tulee halvimmaksi :D Näin on lähipiiri vihjannut hienovaraisesti :rolleyes: Täälläkin kaikki visusti tallessa..

Ootko ajatellu käydä hakemassa jotain lääkettä tuohon ovuloimattomuuteen..? Mulle ainaki gyno sano että terolut ei auta lastensaamisessa vaan oltava astetta järeämpää kerta ovista ei oo bongattu. Mulla kyllä ikää jo 32 että se voi olla syynä myös miks lekuri nuin tuumas..

Eikä! Mäki oon 32! :D

Menossa gynelle 20.12. Ja en poistu rakennuksesta ilman venäläisen kehonrakentajankin kauhistuttavaa hormooniresepti kokoelmaa!!

Ps. Ollaankohan me sama ihminen! :D

Eikä! Mäki oon 32! :D

Menossa gynelle 20.12. Ja en poistu rakennuksesta ilman venäläisen kehonrakentajankin kauhistuttavaa hormooniresepti kokoelmaa!!

Ps. Ollaankohan me sama ihminen! :D

Haha samalta kuulostaa kyllä :D
No nyt on asennetta minun makuuni :DDD!!

mä vaan haaveilen kolmannesta että mies "antais" luvan jättää ehkäisyn pois xD

Takaisin