Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Kaksoset ovat kamalan ihanat ja ihanan kamalat. :) Nyt, kun tietää, mitä arki vain yhden vauvan kanssa on, ei kaksi mene ihan yhden hinnalla. Ei taloudellisesti, eikä voimavarallisesti.. On silti ollut upeaa saada seurata näin läheltä kahden niin läheistä suhdetta. :) kaiken se ottaa, mutta paljon myös antaa. Koen olevani etuoikeutettu, että olen saanut kaksoset, vaikka se ei ehkä ihan helpoin tie olekaan ollut äitiyteen.

En näitä poiskaan vaihtaisi!
f45140964edcb1fbe1654f927ed88c62

mä en voi sille mitään mut mä oon aina haaveillu kaksosista, niin kauan kuin muistan - eli aina....tiedän että se voi olla rankkaa niin taloudellisesti kuin vanhempanakin..mut jotenkin vaan se toive on ja pysyy - viakken usko että koskaan saan vaikka suvussa onkin =)

täälä vain haaveilen koska mieskin tulee vastaan että jätetään pillerit pois - eihän se reilua ole että vian jättäisin....

puselis pus <3 meillä suli kaikki luemt..tyhmää

Mää oon ite kaksonen ja onhan se aivan mahtavaa kun on aina ollu kaveri ja joku johon turvautua. Eletään tällähetkellä eri elämäntilanteissa (sisko on lapseton) mutta silti sisko on ollu parhain tuki ja apu meidän perheelle ja aivan mahtava täti mun pojille.

Meillä annettiin kolmannelle lupa tulla ja nyt odotellaan kaupantekijäisenä myös neljättä :) Huomenna vielä nt-ultra niin näkee onko molemmat vielä matkassa. Kauhuissaan tietty jaksamisen suhteen ku pojatkin on vielä pieniä ja tottakai taloudellinen puolikin mietityttää kovasti.. Mutta eiköhän kaikesta selviä ja nimenomaan kaksoset on kyllä etuoikeus :)

Mä oon myös aina haaveillut kaksosista ja niitä on perheessä ollut. Mutta uskon kyllä, että vilinää riittää! Mun lapsilla juuri vuosi ikäeroa ja kädet olivat aika täynnä siinä toisen syntyessä, kun ensimmäinenkään ei vielä osannut kävellä tai juuri leikkiäkään itsekseen. Mutta nyt puoli vuotta myöhemmin viihdyttävät jo ihan kivasti toisiaan :)

Onnea marce ja muut plussanneet:)

Plussatuulia puhaltelen teille kaikille <3

Entiedä muistaako kukaan mua enää täällä mutta meille syntyi 2.11 poika vauva. Kokoa hänellä oli 3042g ja 48 cm..
Isoveljet ovat innoissaan pikkuveljestään. Hyvin on arki lähtenyt vaikka todella paljon jännitin miten menee kolmen kanssa. :)

moikka loora, kiva kuulla sinusta. Mie ainakin muistan <3 ihana kuulla et on alkanut hyvin kolmen kanssa <3

Meillä on nuorin nyt 2kk, isommat 2,5v ja ehkä nyt alkaa vähän helpottaa, kun vauvalla vähän jotain rytminpoikasta ja syö vähän harvemmin. Viihtyy myös hetkittäin yksin lattialla tai ylipäänsä muuallakin kuin vain sylissä. :) Ihana kuulla, että teillä arki lähtenyt sujumaan hyvin! Meillä on kyllä ollut haastavaa - lähinnä ehkä siksi, että kolme näin pientä tarvitsisi kyllä vielä kaksi aikuista, mutta yksin olen käytännössä melkein kaikki päivät. Mies tekee 12h työpäiviä kuutena päivänä viikossa.. :(

Mutta kyllä me opitaan! Pääsen jo yksin kaikkien lasten kanssa ulos hyvänä päivänä! On ihan voittamaton fiilis aina silloin. :D
853d7b8bb1096b3f9636ad7917d5b2cd

Elaffy nostan sulle hattua et sää pääset kolmen pienen kanssa ulos, kun itse hyvä kun pääsen 2,5v ja 1v kanssa ollenkaan pihalle joka päivä. Lähinnä siis tuo 2,5v pistää siinä hanttiin ja juoksee mieluummin nakuna kuin pukee... Joten tuskin se sen helpompaa kolmen pienen kanssa on.

Vielä ei saa huokaista onnesta kun isänpäivänä alkoi vuotaa. Hiukan epätietoinen olo onko kaikki hyvin.

Kääk!! Mutta alkuraskauden vuodot ON yleisiä!! Tosi yleisiä! Tyyliin 20% kokee sen ja kaikki menee hyvin silti!! Sormet ristissä täällä!!

Heippa kaikille! Mä vetäydyin täältä joku tovi sitten kun meni usko koko touhuun. Sitten kävi klassisesti, että kun lopetin koko raskauden ajattelemisen, tulin raskaaksi. Ja sitten kävi ikävästi ja sain keskenmenon. Keväällä olikin ku-raskaus ja nyt keskeytynyt keskenmeno.

Haave, toive ja unelma kolmannesta elää vielä vahvasti, mutta jonkin verran on toiveisiin nyt tullut mukaan herkkyyksiä. Olen nyt muutamia päiviä lueskellut teidän juttuja ja varovasti annan itselleni luvan osallistua juttuihin.

Onnea plussanneille ja Marce, alkuraskauden vuodot ovat tosiaan tosi yleisiä. Onko vuoto kuinka runsasta?

Takaisin