Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Kiitos Violina kommentista :happy: hyvä kuulla et on ollu samanlaisia mietiskelyjä muillakin. Annetaan kolmoselle ainakin mahdollisuus, tulee jos niin on tarkoitettu :)

Samat on fiilikset. Aika usein ajattelen että kolmannessa lapsessa ei ole mitään järkeä mutta silti se tarve vaan tulee tuolta jostain. Meidänkin lapsukaiset alkaa olla jo helpompia paitsi että neidillä on sellainen uhma että alta pois.

Meilläkin painittii paljon ton "onko kolmatta järkevää tehdä" mietteen kans, etenki ku kaks edellistäkin on vielä pieniä :D Ei auttanu paljon enää jänistää ku kahden viikon jälkeen testi oli jo positiivinen.. Nyt sitten odotellaan 3&4 lasta, mutta eiköhän sitä selvitä :D

cupcake, juu meiläkin tuo mis on välillä joo ja sit laittaa jarrua että ei missään nimisessä...et ota siitä sitten selvää

Zalla, samoja fiilikset usein, haluaisin kovasti kolmatta tai vaikka kaksoset, mutta sitten mietin jaksanko, kun on jo kaksi erityislasta tai erityis ja erityis..jaksanko samaa ruljanssia taas...mut toisaalta saisi olla kotona ja antaa iakaa kaikille..tai sitten ei...tää niin tunteiden vuoristorataa <3

Tänne ei mitään ihmeitä kuulu, kiireitä ja hautajaisia odotellessa, lasten isomummo (mieheni mummo) kuoli eilen.

Hei! Minä liityn tänne teidän seuraan Meinasin aloittaa ketjun, mutta sitten huomasin tämän. Meillä asustaa ennestään pian 4v poika ja juuri 1v täyttänyt tyttö. Nyt vauvakuume on alkanut taas todenteolla. Kaipaan tähän raastavaan kuumeeseen vertaistukea!

Toisaalta tuntuu että ollaanko me ihan hulluja, kun suunnitelmissa sanalla olisi ensi vuonna alkaa rakentaa omakotitaloakin
Mutta sitten taas, kolme lasta tuntuu oikealta määrältä, sitten meidän perhe olisi kokonainen❤

Bluerosa; Otan osaa :(

Aamu; Meillä tuntuu muksut uhmaavan vuorotellen. Erehdy edes ajattelemaan et tuntuisi helpottavan - kohta taas uhmakiukku nousee joltain suunnalta.

Shalley; Tervetuloa! ^^

Täällä vuoto vihdoin loppui! Kesti neljä viikkoa. :D Nyt sitten mielenkiinnolla odotan et mitenkä seuraavat menkat..

Liityn mukaan tähän joukkoon. Kolme viikkoa sitten lopetin minipillerit. Ennestään mulla on melkein 4 v ja 1 vuotiaat pojat. :) Nyt odottelen että menkat alkaisi ja pääsis yrittämään. :)

Liityn mukaan tähän joukkoon. Kolme viikkoa sitten lopetin minipillerit. Ennestään mulla on melkein 4 v ja 1 vuotiaat pojat. :) Nyt odottelen että menkat alkaisi ja pääsis yrittämään. :)

Mulla alkoi toka raskaus heti minipillereiden lopettamisen jälkeen :) ei tullu menkkoja välissä ollenkaan. Varaudu myös siihen mahdollisuuteen :) :)

Minä ajattelin miehelle ottaa (jälleen) puheeksi lapsi nro kolmosen. :3 Ajattelin ehdottaa sellaista tulee jos on tullakseen -ajatusta. Ei yrittämällä yritetä mut tulee jos tulee. :3 Eli toisinsanoen löydän itseni varmaan tikuttamasta oviksia kun ekat kuukaudet on tjottailua takana :D

Takaisin