Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Oli aikamoinen operaatio se kierukan poisto:nailbiting: Ei meinannu löytyä lankoja millään..ne oliki jotenki rullalla. 2 hoitajaa yritti ottaa sitä puoltuntia pois. Mut nyt on onneks homma hoidettu:happy:

Mekin harkittiin pitkään, lähdetäänkö yrittämään kolmatta. Ennestään meillä on 5- ja 6-vuotiaat lapset. Sitten lopulta päätettiin, että tulee jos tulee, ja otettiin kierukka pois. 4 kk yrityksen jälkeen raskauduin:happy: LA ois reilun 2 kk päästä. Myös minä panikoin alkuraskaudessa, että apua mitä me oikein ajateltiin, kun lähdettiin kolmatta yrittämään. Mietin just sitä, että onko järkeä, jaksetaanko vauva-aika, ei ole hirveästi hoitoapuja jne. Mut jotenkin se vauvakuume oli kova, ja mullakin oli se fiilis, että nyt meidän perheestä tulee kokonainen:Heartred Eikä ainakaan tartte 10v. päästä katua, jos ei oltaiskaan lähdetty yrittämään tätä kolmatta. Nyt on ihanaa, kun me koko perhe odotetaan vauvan syntymää:Heartred Lapset halaavat ja höpöttelevät mun masulle:happy:

Käylkähän täs niinku kolmisen vuotta sitten[emoji4] kuopus sai alkunsa ja nyt taas hirvee kuume päällänsä[emoji7] se on vaan koulu nyt kesken että pitääs ainaki odottaa 8/18[emoji23] toki 7/18 on kesä loma että vois sattua vahinko[emoji38][emoji38][emoji38]
Miten tää kuume tulee aina näin yhtäkkiä?
Mutta eiköhän kaikella oo tarkootus mennä kun mennä [emoji5]

Heips! Ilmiannan itseni täältä taustalta, kun näitä juttuja koko ajan kuitenkin luen. Kolmas ei ole yrityksessä, mutta haaveissa. Nuorempi on nyt 6kk ja vanhempi vuotta vanhempi. Alla viisi pitkää lapsettomuuden vuotta eikä ainuttakaan plussatestiä. Tsemppiä kaikille yritykseen!

Haave kolmosesta. Minulla on kaksi lasta, tytär 1/08 ja poika 7/09. Miehellä myös kaksi, pojat 4/09 & 10/13. Itsellä neljä keskenmenoa: 12/11, 3/12, 12/12 & 7/17. Yritystä 6/17 lähtien. Apuina oli kaksi kiertoa Terolut ja tässä kierrossa Clomifen. Kierto ollut nyt 26 päivää. Tänään eletään 24/26.. ovulaation bongasin ensimmäistä kertaa elämässäni 11.10., kp 13. Jännän äärellä eletään..

Itsellä hormoonit tai testit sekoilee. Torstaina tuli ovis testissä hymynaama. Kaksoishormooni testi näytti O perjantaina ja lauantaina. Sunnuntaina ja tänään oli vilkkuva hymynaama. Womanlog ennusti ovista sunnuntaille. Varmuuden vuoksi pupuiltu joka toinen päivä ja olen koittanut juoda puoli lasia punaviiniä. Kp 19/30. Ensi kierrosta pitäisi aloittaa letrot ellei nyt onnista.

Moikka!

Ompas hassua, kolmatta kertaa tulla tänne foorumille selailemaan! :Heartpink

Meillä on ensimmäinen yrityskierto menossa, eli ihan alussa ollaan. Aiemmat lapset syntyneet -13 ja -15.

Ovista tikutettu ja nyt viivat huutaneet positiivista Kamalat kivut oli tänään oikealla puolella alavatsaa, yhdistän sen ovulaatioon vaikka aikaisemmin ei ole ovulaatiokipuja ollut..

Täällä ollaan ja selaillaan

Täällä ois yks joka haaveilee kolmannesta, mutta sit toisaalta mietin jaksanko nyt kolmatta, kun just on vähä seesteisempää. Mulla entuudestaan 2v ja 3,5v lapset, joista esikoinen on erityinen.

Täällä ollaan. Kolmatta yritetty nyt puoli vuotta ja saatu aikaiseksi yksi varhainen keskenmeno. En tiedä miksi, mutta musta on alkanut enenevässä määrin tuntua siltä, että jos/kun tärppää niin saadaankin luomukaksoset. Onko jollain ollut samanlainen fiilis?

Täällä ollaan. Kolmatta yritetty nyt puoli vuotta ja saatu aikaiseksi yksi varhainen keskenmeno. En tiedä miksi, mutta musta on alkanut enenevässä määrin tuntua siltä, että jos/kun tärppää niin saadaankin luomukaksoset. Onko jollain ollut samanlainen fiilis?

Täälä myös[emoji122]

Kierron loppu häämöttää. Hiukan jännittää joudunko aloittaa uuden lääkkeen.

Mä oon miettinyt samaa :) Toisaalta saisi kaksi yhden hinnalla eikä joudu miettimään, että vieläkö se neljäs :D

Täällä ois yks joka haaveilee kolmannesta, mutta sit toisaalta mietin jaksanko nyt kolmatta, kun just on vähä seesteisempää. Mulla entuudestaan 2v ja 3,5v lapset, joista esikoinen on erityinen.

Tämä....

Mun yks kaveri sano et sillä on ihan sellanen tunne että seuraavaksi saadaan kaksoset [emoji16] Omalla tavallaan toivon että näin oliskin mutta sit en kuitenkaan.

Mä oon miettinyt samaa :) Toisaalta saisi kaksi yhden hinnalla eikä joudu miettimään, että vieläkö se neljäs :D[/QUOTE]

Nimenomaan :D Jos se neljä olis meille tarkoitettu niin sit se olis ja sillä hyvä miettimättä ja pohtimatta.

Mä oon joskus haaveillut kaksosista, mutta se on jääny onneksi haave tasolle. Oon päässy seuraamaan läheltä mitä on kaksosten elämä ja millainen stressi se on myös äidille jo raskaus ajasta lähtien.

Takaisin