Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Huippua et meitä on näin monta täällä samaan aikaan kuumeilemassa. Vaikkakin toki vielä huipumpaa olisi kirjoitella jossain samassa LA-porukassa ^^ Mulla on 3v kuopus,poika, ja kuukauden kuluttua 5v täyttävä tyttö. Oon tässä miettinyt, että nyt jos pamahtaisi paksuksi, niin voisin olla vauvan kanssa kotona tytön eskarin ajan. :D Tämä on aika pitkälle ajateltu juttu jo ;)

Bluerosen ja S1N1n muistan kyllä myös! :) Aamu, sä taisit raskautua silloin viimeksi kuukaus mun jälkeen?

Mulla myös 2018 syksyllä eskarin aloittava lapsi :)

Mulla on nyt ekan kerran sitten yrityksen aloituksen semmonen tunne että on mahdollisuus! Oman hormoonitoiminta on ollu niin sekasin ehkäisyn jäljiltä että luulen etten ole ovuloinut. Nyt lämmöt näyttäisi siltä että painajainen on päättynyt :) :) seksin ajoitus on tod näk mennyt liian myöhään mutta ainakin ovuloin!! Jess!! Se on iso voitto :) :)

Mäkin tulen messiin, meillä on kolmannen yritys päällä tai tulee jos on tullakseen. Vähän kyl salaa tunnustellu tässä kierrossa koska ovis on ja sitte hulluna peittoa heilutettu :angelic:
Ennestään löytyy poika 4v ja tyttö 2v ja nyt ois toiveissa kolmas ja mahdollisesti viimeinen!

Minäkin voisin uskaltautua mukaan[emoji5] Pitkän jahkailun jälkeen sain tänään varattua ajan kierukan poistoon[emoji5] siihen ois vielä 3viikkoa kun on just ulkomaanreissu ennen sitä. Nyt meillä on 3v poika ja 5v tyttö[emoji173] tukiverkostoja ei ole juurikaan niin sen takia mietityttäny, samoin työkuvioiden takia(oon yrittäjä) kun just hyvällä mallilla, asiakkaita riittää jne..mut mut..minkäs teet kun kuume tulee[emoji28]

cupcake , samaa miettiny et sais olla eskariajan kotona hyvällä tuurilla, tai jopa eppu luokka ajan osittain:happy: sulla on samanikäset lapsukaiset ku mulla:)

Muokattu viimeksi:
Joo, se eka luokka olisi kyllä myös hyvä ajankohta olla kotona. :)

Mulla heittää menkat ihan häränpyllyä tällä hetkellä. Mulla meni kolme kuukautta ettei menkkoja tullut lainkaan ja nyt sitten olen pian vuotanut kolme viikkoa putkeen. :D Eka tihkutti viikon, sit vuoti muutaman päivän normaalisti, sit niukkaa vuotoa ja just ku ajattelet et hei nyt ei enää sidettä tarvii niin jostain sitä vuotoa taas tulee. O_o Normaalia tai ei, mutta todella ärsyttävää!

Meillä kanssa esikoinen aloittaa koulun ens syksynä ja nyt näyttäis aika hyvältä että voisin olla silloin kotona. En olis uskonut että näin nopeasti tärppäis kun edellisellä kerralla meni noin 8 kk.

b04fa6f73db87f2878ef1471fd2626c1

4d9269e21e675bf0514c5000838c8dad

Cupcake kuullostaa todella ikävältä :( toivottavasti loppuisi pian ja kierto normalisoituisi.

Itsellä pysyy tällä hetkellä kierto lääkkeiden avulla "normaalina". Ensi kierto on ilman lääkkeitä ja kai täytyy taas käydä gynellä. Nyt menossa yk 20.

Toki muistan S1N1 ja Bluerosenkin muistan. :) Tosi kiva että täällä on tuttuja pyörimässä. Kiva olis jos vielä johonkin odotuslistaan pääsisi, meillä ei kylläkään ole yritystä eikä mitään vielä kun pitäis saada asunto vaihdettua suurempaan.

Cupcake, meillähän on noi esikoisetkin samanikäiset. Meillä poika 7/2012 ja tyttö 9/2014. Olis ihanaa olla kotona silloin kun poika aloittaa ekaluokan. Haaveilen vielä yhdestä pienokaisesta eikä mieskään ole asiaa torpannut kunhan saatais vähän enemmän asuintilaa.

Mulla kierto yleensä tosi epäsäännöllinen, saas nähä onko sama homma kierukan poiston jälkeen.. muistaakseni ku yritettiin ekaa ja kierto ei ollu viel käynnistyny kunnolla ni tuli jokunen keskenmeno. Saas nähä malttaako oottaa nytkään..

Täällä ilmoittautuu haaveilija eikä niinkään vielä yritetä[emoji7]
Tytöt 12/13 & 8/15 syntyneet.
Eli pian 4v ja 2v.
Haaveessa olisi pikkusisarus kun esikoinen menee eskariin[emoji3]
Tällä hetkellä tytöt on hyvän ikäsiä ettei vauva sopisi kuvioihin ja aloitan opiskelun..
Vaikka se ihana olisi[emoji173]
Haluan sitten nauttia täysin pienestä[emoji173]
Kuumeilu olkoon sallittua...toki foolihappo käytössä ja ehkäisy poissa käytössä..eli ikinä pidä suunnitella

Ja lisäten vielä kuumeilin 2015 ryhmässä[emoji1] jossa en kerenny olla kauaa[emoji7]

Aamu, Mehän ostettiin omakotitalo vuosi sitten keväällä. Meillä on nyt tässä kolmen makkarin verran tilaa, et nyt ois aika optimi lapsimäärä tähän.. MUTTA, onhan meillä takkahuone vielä mistä sais kivan pienen tilan meille vanhemmille! :D Mutta joo, kyllä sitä tilaa pitää jo olla kolmen lapsen kanssa. Ei mikään kolmio oikein enää riitä. Mulla on tuo mies tällä hetkellä se jarruttava osapuoli. Välillä tuntuu et hän on vähän suopeampi ja neutraali ajatuksen suhteen ("no odotetaan vielä kuitenkin hetki..") ja sit yhtäkkiä kelkka kääntyy täysin, ja hän on melkein menossa vasektomiaan. :D Noo, otan tämän haasteena.. ;)

Tervetuloa uudet.

Itsellä on vaihteeksi piinaavat päivät menossa 28/31-34 yk 20. Yhtään testiä ei ole kotona, ettei tule testattua. Ainoa oire on kummallinen tissi kipu. Yritän jättää nämä huomiotta ettei tule taas kova pettymys.

Mulla on ihan outo fiilis. Siis nyt kun oon varannu sen kierukan poiston ja kertonu parille ystävälle tästä kolmannen yrittämisestä niin tuleeki semmonen olo et oonko mä nyt ihan varma??? :dead: Elämä on nyt niin helppoo noiden kahen kans ja kavereidenki kaa on kiva käydä viettää iltaa jne. Ja et jaksanko varmasti?? Apua!! Onko muilla ollu samanlaisia tuntemuksia? Meki on aika pitkään vatvottu tätä asiaa mut miten voi olla näin vaikeeta :nailbiting:

Zalla87: mulla tuli ihan samanlaisia ajatuksia kun mies kuukausien suostuttelujen jälkeen lämpeni ajatukselle kolmannesta ja yritys alkoi. Olin paniikissa ja mietin haluanko sitä kuitenkaan oikeasti, jaksanko, miksi vielä vauva kun kaikki alkaa olla vähän helpompaa (vaikka vanhemmatkin olivat ja ovat edelleen pieniä).
Nyt meillä köllöttelee melkein kuukauden ikäinen kolmonen täällä ja mulla on vahva tunne siitä että näinhän sen piti mennäkin. Nyt meidän perhe on koossa ♡

Tsempit kaikille yritykseen ja toivotaan paljon plussia loppuvuodelle! :)

Takaisin