Minulla on varmaan ovuloimaton kierto, kun ei mitään oireita ole oviksen suhteen.. tosin nyt on vasta kp12 eli pari päivää vielä aikaa tullakin. Alamahalla on ollut kipuja kyllä siis melkein viikon verran, mutta ei kai ovis nyt niin aikaisin ole voinut olla? Ainakaan hyvä ovis.. vähän kyllä mennyt usko tähän vuoteen jo. Jouluna saan punaisen lahjan, jota en kyllä haluaisi.. :/
Omat fiilikset ovat todella ristiriitaiset kolmannen lapsen suhteen. Jotenkin nuo kaksi ovat nyt vain niin parasta elämässäni, vaikka päivät melko raskailta välillä tuntuvatkin. Toisaalta haluaisin saada vielä mahdollisuuden "normaaliin" raskauteen ja synnytykseen, eikä onnistunut imetyskään olisi huono asia! Toisaalta taas olen ollut todella onnekas, kun minulla on hyvin mennyt riskiraskaus, riskisynnytys ja onnistunut monikkolasten imetys takana, sekä kaksi tervettä lasta. Mitä jos meidän onnen määrä on jo käytetty?
Jos emme enää lapsia saa, haluaisin niitä muille kuitenkin antaa ja olenkin miettinyt munasolujen lahjoitusta. Annetaan omalle jälkikasvulle nyt kuitenkin aikaa vielä tulla. Ehkä vuoden yritys olisi joku "takaraja", kun ei meillä todennäköisesti ole varaa lähteä mihinkään hoitoihin. Mieli voi tietysti vielä muuttua. Minusta vuosikin on vain jo pitkä aika ja minun on pakko kuitenkin alkaa miettiä pikkuhiljaa töihin paluuta ja tulevaisuutta lasten jälkeenkin siinä vaiheessa.