Mä tulin ihan vain hipihiljaa kurkkimaan tänne ja mitä mun silmäni näkevätkään! Gatusa on täällä ja plussannut! Ihanaa!
Itse olen viettänyt pientä hiljaiseloa foorumin suhteen, lähinnä syyskuisiin 2014 kirjoitellut mutta meillehän ei pitänyt enempää lapsia. Silti huomaan kuumeilevani taas. Meillä siis 2012 ja 2014 syntyneet lapset ennestään. Tuttuja nimiä täällä näkyy, esim.Gatusa, Loora84, Sandy ja varmaan muitakin. Itse siis vanha foorumiaktiivi. :) Ja nyt kun en ole täältä malttanut kokonaan pysyä poissa niin enkös vaan ole saanut uuden vauvakuumeen kehitettyä. Meillä ei tosin ole aktiivista yrittämistä eikä varsinaisesti edes päätöstä kolmannen yrittämisestä koska asuntoasiat pitäisi ensin ratkaista. Nykyiseen ei enää mahduta eikä varsinkaan kolmen lapsen kanssa. Mies ei kuitenkaan ole tyrmännyt ajatusta kolmannesta ja luulen että se on aika helppo suostutella. Pyörin siis täällä varmaan aika ajoin.
Itse olen viettänyt pientä hiljaiseloa foorumin suhteen, lähinnä syyskuisiin 2014 kirjoitellut mutta meillehän ei pitänyt enempää lapsia. Silti huomaan kuumeilevani taas. Meillä siis 2012 ja 2014 syntyneet lapset ennestään. Tuttuja nimiä täällä näkyy, esim.Gatusa, Loora84, Sandy ja varmaan muitakin. Itse siis vanha foorumiaktiivi. :) Ja nyt kun en ole täältä malttanut kokonaan pysyä poissa niin enkös vaan ole saanut uuden vauvakuumeen kehitettyä. Meillä ei tosin ole aktiivista yrittämistä eikä varsinaisesti edes päätöstä kolmannen yrittämisestä koska asuntoasiat pitäisi ensin ratkaista. Nykyiseen ei enää mahduta eikä varsinkaan kolmen lapsen kanssa. Mies ei kuitenkaan ole tyrmännyt ajatusta kolmannesta ja luulen että se on aika helppo suostutella. Pyörin siis täällä varmaan aika ajoin.
Dpo 3 minulle tuli paha mahakipu töissä, joka loppui yht äkkiä noin tunnin kuluttua. Illalla aloin miettiä, olisiko se voinut olla jo kiinnittymiskipu? Verta ei tullut. No, tässä nyt sitten kehittelen itelleni kaiken maailman oireita, saa nähä miten käy. Nyt dpo 6 menossa.
Onhan se 4 vuotta aika suuri ikäero, meillä on ekan ja tokan välissä 3v 5kk ja sekin tuntui että pääsi jo niin helpolla ja sit alkasi uudestaan. Ja isompi tarvitsee eri lailla huomiota äidiltä ja isältä, mulla oli vauva-aikana sillon aluksi koko ajan huono omatunto kun en vain ehtinyt olla isomman kanssa yhtä paljon kuin aiemmin. Mutta hyvin se siitä lähti!
tässä sylissä nyt tuhisee ja ähisee niin ihana pieni tyttönen