Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mä tulin ihan vain hipihiljaa kurkkimaan tänne ja mitä mun silmäni näkevätkään! Gatusa on täällä ja plussannut! Ihanaa! :Heartred Itse olen viettänyt pientä hiljaiseloa foorumin suhteen, lähinnä syyskuisiin 2014 kirjoitellut mutta meillehän ei pitänyt enempää lapsia. Silti huomaan kuumeilevani taas. Meillä siis 2012 ja 2014 syntyneet lapset ennestään. Tuttuja nimiä täällä näkyy, esim.Gatusa, Loora84, Sandy ja varmaan muitakin. Itse siis vanha foorumiaktiivi. :) Ja nyt kun en ole täältä malttanut kokonaan pysyä poissa niin enkös vaan ole saanut uuden vauvakuumeen kehitettyä. Meillä ei tosin ole aktiivista yrittämistä eikä varsinaisesti edes päätöstä kolmannen yrittämisestä koska asuntoasiat pitäisi ensin ratkaista. Nykyiseen ei enää mahduta eikä varsinkaan kolmen lapsen kanssa. Mies ei kuitenkaan ole tyrmännyt ajatusta kolmannesta ja luulen että se on aika helppo suostutella. Pyörin siis täällä varmaan aika ajoin.

Heippa!
Täälläkin ilmoittautuu yksi kuumeilija. :) Enpä oo vuosiin täällä kirjotellu, mutta ehkä nyt on aika. Kotoa löytyy pojat 2/11 ja 12/12, ja kolmannesta yk 1 menossa. :dummy: Dpo 3 minulle tuli paha mahakipu töissä, joka loppui yht äkkiä noin tunnin kuluttua. Illalla aloin miettiä, olisiko se voinut olla jo kiinnittymiskipu? Verta ei tullut. No, tässä nyt sitten kehittelen itelleni kaiken maailman oireita, saa nähä miten käy. Nyt dpo 6 menossa.

Tervetuloa mimmus! Pikaista plussaa! Dpo3 kuulostaa kovin aikaiselta kiinnittymiselle. Alkion alun on oltava kuitenkin vähintään tietyn kokoinen kiinnittyäkseen ja tämän koon se saavuttaa vasta aikaisintaan 5-6 päivän päästä hedelmöityksestä. Toivotaan silti parasta!

Täällä on menossa kp4 yk5 ja vuoto alkaa olla loppumaan päin. Entistä enemmän olen varma, että edellisessä kierrossa yritti tapahtua jotain, sillä nyt loppukierto oli täysin oireeton, menkat hyvin kivuttomat ja vuoto hallittavaa. Edes hyvällä mielikuvituksella en saanut mitään oireita kuviteltua itselleni toisin kuin viimeksi. Noh, jospa jotain testissä näkyvää ja mielellään syliin asti saatavaa alkaisi kasvaa vielä tämän vuoden puolella..

Nyt olemme koko perhe enemmän tai vähemmän kipeinä. Tytöt ovat olleet jo kolmatta viikkoa yskäisiä ja limaisia. Viime viikon lopulla alkoivat heräillä itkuisina öisin ja eilen käytettiinkin molemmat lääkärissä. Mitään ei kuitenkaan ollut. Etenkin B:llä on nuhat menneet herkästi korviin, joten varmuuden vuoksi halusin käyttää näytillä. Tänään nousi sitten juurikin neiti B:lle kuume illaksi, joten katsotaan, mitä yöstä ja lähipäivistä tulee. Huonot yöunet vähän häiritsevät aikuisten omaa aikaa.. ja omaa jaksamista tietysti muutenkin.

Toinen tytöistä lähti kävelemään viikko sitten ja toinen onkin kävellyt jo kohta kuukauden. Elämässä alkaa ihan uusi kiireisempi vaihe.. :D onhan tytöillä tällä viikolla jo 1v5kk ikääkin, joten ihan hyvä aika alkaa jo kävellä! Alkaa tuo vajaa 20kg kanniskelu olla hartioille melko raskasta, vaikka toki painoa voisi olla jo paljon enemmänkin. Onni on kirpun kokoiset tytöt. :) Tänään opittiin sanomaan "kiitti"! Tai se on kyllä enemmänkin "tiitti", kun ei tuo koon ääntäminen vielä suju. Wuhuu! Tytöillä on kaksi sanaa! :D :D :D

brainfreeze. Mikäs tilanne siellä on?Teitkö testiä? :)

elaffy. Pahoittelut tädistä.. :( Pikaista paranemista sinne toivon.. Mahtavaa et molemmat tytöt nyt kävelee.. Kyllä se vaan toisaalta helpottaa elämää vaikka perässä saakin mennä.. :)

Mytty. Tsemppiä ja voima hali täältä.. <3

Aamu. Olipa kiva kuulla susta pitkästä aikaa. :) Meillä kans sama tilanne et isompaan asuntoon tarvis muuttaa.. Kiva kun tulet tänne kuumeilemaan mahdollisesti kunnolla pian..:Heartred

mimmus. Tervetuloa tänne kuumeilemaaan ja toivottavasti saat plussan pian.. :)

on. Kp.19 ja ovis tais olla loppuviikosta tai viikonloppuna kun oli kirkkaat limat ja nyt ei siis enää.. Talletteluja saatiin muutama. :)

Loora, tein eilenkin testin ja edelleen nega. Nyt jo menossa 29/28 eikä vieläkään menkkoja. Särkee vieläkin alaselkää ja mahaoireita on. Lähinnä siis huono olo, oksettaa.. Guuglailin koko eilisillan muiden kokemuksia negasta joka muuttuukin plussaksi, epätoivoinen kun alan olla :)

Onnea Elaffy lasten uusista taidoista! Meillä kesäkuun herra on myös alannu ottaa muutamia askeleita, mutta ei sitä kävelyksi vielä voi sanoa. Sanoja on muutama, jotka hyvällä tahdolla muistuttaakin ihan oikeita sanoja muidenkin kuin äidin korvaan :)

Kiva kuulla susta Aamu! :)

mä jäin tosiaan tästä ketjusta jo vähän sivuun, mutta niin vaan löydän itseni ketjua lukemasta. Foorumiselailu on hyvää ajanvietettä imetyksen lomassa :D

Plussatuulia edelleen puhaltelen jokaiselle! :)

Täälä eilen bongattu ovis.. meinas jo tottumuksesta hyökätä miehen kimppuun mutta rajottaa vähä tää keskenmenon käsittely ja päätettiin että rauhassa toivutaan ja katotaan kuinka tää kierto alkaa rullaamaan.. :) muutenki tuo plussa kierto oli yhtä jomotusta alusta loppuun niin jäi mietityttämään mikä siinä mahtoi olla vikana kun lopputulos oli huono.. tarkotus olis kuitenki viimestää 2018 saada pieni syliin eli jos jos jostain syystä se ei onnistu niin meillä jää sitten lapsiluku kahteen ihan syystä että pitkää yritystä ei jaksa/halua ja miehelle seuraava olis kuudes niin kunnioitan päätöstä että hän ei enää halua aloittaa alusta kun nuorin olisi silloon 4v eli luultavasti hänellä alkaa se mukavuuden halu iskeä kun alkaa olee enemmän omatoimisia lapsia.. saa nähä kuinka käy

Kaikessa rauhassa vain mytty :Heartbigred Onhan se 4 vuotta aika suuri ikäero, meillä on ekan ja tokan välissä 3v 5kk ja sekin tuntui että pääsi jo niin helpolla ja sit alkasi uudestaan. Ja isompi tarvitsee eri lailla huomiota äidiltä ja isältä, mulla oli vauva-aikana sillon aluksi koko ajan huono omatunto kun en vain ehtinyt olla isomman kanssa yhtä paljon kuin aiemmin. Mutta hyvin se siitä lähti!

Ja täällä pyörähti äsken kp1 käyntiin. Tein vielä aamulla testin ja negahan siitäkin pärskähti, vahtasin tikkua valoa vasten ja kaivoon sen vielä roskiksestakin uudelleen, epätoivoisena. Ja siitä kaks tuntia ja hanat aukesi.

Joo kieltämättä se omaan korvaanki särähtää 4vuotta eroo ku tuntuu jo nyt että pienemmän kans alkaa vähä helpottaa.. toivotaan että tärppäis nopeaa ku uskaltaa yrittää :) jänskättää vaa että kuinkakohan paniikissa sitä tulee olemaan jos joskus vielä raskaana olis

Hepsan.
Täällä uus kolmosen kuumeilija.
Mulla on ennestään tytöt 12/01 ja 10/06 ja miehelle kolmonen olis ensimmäinen oma.
Tilanne on tällä hetkellä se, että menossa on yk10. Kierrot on ollu 19-37 ja 4:ssä kierrossa oon tikutellu ovista ilman plussia. Kävin sitte maanantaina ostamassa CB:n kahta hormonia mittaavan testin ja koemielessä testasin heti kotiin päästyäni ja niin räpsähti hymynaama näyttöön.
Nyt siis kp 23 ja dpo 2.

brainfreeze. Pahoittelut tädistä.. Onnea uuteen kiertoon.. PLUS PLUS... :)

Mytty. Tsemppiä sinne ja mä uskon et saatte vielä sen kolmannen tuhisijan sinne..

ouzeil. Tervetuloa kuumeilemaan ja pikaista plussaa teille toivon :)

Täällä ei mitään oloja.. Vielä tarvis yli viikko piinailla.. :)

Moikka. Liityn joukkoon.. Lapset 10/12 ja 11/15. Kolmas olisi haaveissa. Synnytyksen jälkeen ei ole ehkäisyä ollut, mutta vasta tästä kierrosta lähti yritys kunnolla. Saa nähdä miten käy, kun imetänkin vielä :) Ovis meni muutama päivä sitten!

Rosebud. Tervetuloa kuumeilemaan ja pikaista plussaa sinne toivon :)

Täällä kp. 26/28-42 jos täti ei tuu viikonloppuna kylään niin viikonpäästä testaan :)

Täällä tämmöinen tänään kurkistelee. Toivottavasti vahvistuu <3
Nyt olisi rv 4+2 jos pieni kyydissä on. Huomen aamulla uudet testit.

Liitteet

• r.testi 2.jpg
    r.testi 2.jpg
    115.4 KB · Katsottu: 170
Ihanaa, paljon oneea WM :Heartred

Meidän kolmonen syntyi tasan viikko sitten :love7 tässä sylissä nyt tuhisee ja ähisee niin ihana pieni tyttönen :Heartpink
Kolme yötä oltiin sairaalassa sektion jälkeen, ja sitten ollaan toivuttu ja totuteltu taas vauvaelämään kotona, :)

Hormiga.Onnittelut tytöstä :) ihanaa vauvan tuoksuista aikaa sinne :Heartred ja pikaista paranemista sektiosta.

Takaisin