Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tervetuloa brainfreeze! Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! :)

Syötä tässä nyt puuroa tytöille, kun toinen tökkii silmäänsä ja toinen työntää sormia nenään ja molemmilla on hirveä käkätys päällä.. :rolleyes:

Jätin palstailun kokonaan kun kuopus syntyi, ei vaan riittänyt aika enää :D Ai teilläkin Elaffy on tuota iltapalariihitystä, meillä myös tuo taapero heittää puurot joko naurunremakan saattelemana vatsaan (ja hiuksiin ja syliin ja lattialle..) tai sitten hillittömän kiukuttelun kanssa. On rankkaa olla vuosikas kun tunteet heittelee miten sattuu. Meillä on myös yksvuotisuhma päällä aika vahvasti, mutta SILTI mä haluan sen kolmannen, ja tietysti mieluiten heti. ;)

Meillä iltapuuron syönti meni siihen pisteeseen, että molemmat renkuttivat valjaita ja lauloivat kapinalauluja.. eikä puuroa lopulta edes syöty. Vähän oli itsellä kyllä vaikeuksia esittää kiukkuista ja pitää pokka. :D

Yllätin tänään itseni pissimästä tikkuun. Dpo10 ilmeisesti ja vitivalkoinen negahan sieltä odotetusti tuli, mutta tyhmä mikä tyhmä, kun en muuten sitä uskonut.. Eiköhän täti sieltä jokatapauksessa saavu loppuviikosta. Ennen viikonloppua en tikkuihin koske!

Aika aikaista kyllä tehdä testiä, mutta ehkä viikonloppuna jo kannattaa, pidän peukkuja! Mä ajattelin myös kokeilla huvin vuoksi joko pe tai la tikkua, viikonloppuna olisi tiedossa kosteat aikuisten juhlat ja haluan tietää kannattaisko olla kokonaan selvin päin vai ei. Ilman lapsia pääsen tosi harvoin minnekään, niin olen tuota viikonloppua odottanut kuin kuuta nousevaa. Perjantaina olisi vasta kp24, eli voi olla ettei testissä mitään kyllä vielä näkyisikään.

Brainfreeze, sanos muuta! Minä en KOSKAAN tee näin aikaisin testejä. Mikä lie mielenhäiriö tullut.. :D noh, yksi "herkkä" ja kolme vähemmän herkkää jäi vielä odottamaan kaappiin..

Tervetuloa brainfreeze ja jos oli muitakin uusia :)
Toivottavasti tähän ketjuun puhaltaisi pian plussatuulet :)

Itse jättäydyn nyt sivuun, kun tuossa nyt tuo Kolmas on sylissä asti tuhissut kohta jo kaksi viikkoa <3 :)
Saas nähdä koska sitä rupeaa sitten kuumeilemaan sitä neljättä....

elaffy. Toivottavasti vielä plussaks muuttuis..

Sandy. Kiva kuulla et siellä on kaikki hyvin. :) Mites teidän isommat on ottanut pikkusen?

Täällä kp.13 ja nyt tarvii alkaa peitot heilumaan ahkerammin..
Mua jännittää kun mulla alkaa torstaina vuoropäällikkö koulutus.. :nailbiting:

Hyvä keino kyllä saada plussa on just joku pian alkava koulutus tai kauan odotetut kekkerit Aloin odottaa esikoista 3 kuukautta ennen meidän häitä ja kakkonen ilmoitti tulostaan kaksi päivää mun 30-vuotisjuhlien jälkeen. Mitähän sitä suunnittelis parin kuukauden päähän, jotain tärkeää tulevaisuutta ajatellen tai isoja kännijuhlia. Taatusti tulis plussa tikkuun :)

Päivää. mä tuun vähä ihmettelemään teidän seuraks sain olla raskaana tasan 9 viikkoa.. :( todettiin kkm pieni vastasi 6+4 syke nähtiin rv 6+1 ultrassa :( en tosiaan tiedä lähdenkö enään yrittämää mutta kaipuu kolmanteen lapseen on

Voi ei, Mytty! Olen pahoillani teidän menetyksestä! :( Km ei ole koskaan mukava kokemus, mutta vähiten sinä sitä olisit enää kaivannut alun pelkojen ja epävarmuuden lisäksi.. Voimia jatkoon! ♡

Mytty.Pahoittelut keskenmenosta :( :Heartred Paljon voimia sinne lähetän......

Heipparallaa kaikille!

Hetken olen jo taustalla juttujanne leskellut ja nyt vihdoin uskaltauduin liittymään mukaan. Pieni vauvakuume on oireillut jo pidempään, mutta jotenkin nyt syksyllä tajusin että nyt jos koskaan on alettava yrittämään. Haluamme, että lapset on mieluusti maailmalla ennen eläkeikää ja vuosi vuodelta sekin lähestyy joten täydellisen oikeaa hetkeä ei voi jäädä odottelemaan. Olen nyt 34 v. ja lapset - 2 poikaa - 8 ja 6 v.

Varsinaista yrittämistä nyt ei vaan meinata päästä aloittamaan millään, nimittäin neuvolan th eikä terveyskeskuksen lääkäri saaneet kierukkaa pois... Varasin nyt sitten ajan ensi viikon perjantaille yksityiselle gynekologille, jospa siellä löydettäisiin kadonnut kierukka. Esikoisen jälkeen oli sama juttu, kohdunkaula kallistuu niin voimakkaasti taaksepäin että se hankaloittaa poistoa. Silloin kuitenkin aluesairaalassa kierukka saatiin aika helposti pois. Jospa niin tälläkin kertaa ja päästäisiin sitten kunnolla tosi toimiin! :)

Onnea raskautuneille ja tsemppiä muille!

Muokattu viimeksi:
Ilona. Tervetuloa kuumeilemaan ja toivottavasti saisit pian kierukan pois ja pääsisitte yrittämään.. :)

Voi ei mytty! Voimia ja jaksamista sinulle!

Ja tervetuloa ilona! Toivottavasti kadonnut kierukka löytyy ja saat sen poistatettua kivuttomasti :)

Kirjoitinkin jo tuonne raskaaksi 2016 -ketjuun tästä samasta, mutta siis onko teillä ollut edellisissä raskauksissa ennen plussaa vastaavaa: äsken päiväsaunassa käydessäni alkoi tihkua maitoa, ihan selvää maitoa! Imetyksen lopetin viime vuoden joulukuussa jo, eli siitä on tosiaan jo aikaakin.. Uskaltaisinko kokeilla viimeisen r-testin nyt, vai näkyisikö siinä mitään, menkat pitäis tulla alkuviikosta.

Taidan pikkuhiljaa alkaa seuraamaan täällä, vaikka aktiivista yritystä ei vielä ole :) meillä on tytöt 2/15 ja 8/16 ja taas lähti synnäriltä matkaan vauvakuume :) ensimmäisiä menkkoja odottelen tammikuussa tuleviks, jos siis suht samaan aikaan palaa kuin esikon jälkeen. Nyt ei kuitenkaan otettu mitään ehkäsyä käyttöön, ja meninkin jo tilaamaan kasan r-testejä :D saapahan sit testailla negoja jos (kun) alkaa epäilyttää.. ja oman mielenrauhan vuoksi testaan varmaan kerran kuussa joka tapauksessa.

Yleisesti vielä tsempit kaikille! :) täällä taitaa kyllä olla joitain "tuttuja" muistakin ketjuista :)

Voi epätoivo.. :/ kp2 ja eilen masistelin ihan urakalla. Avattiin miehen kanssa herkkuviinipullokin, mutta muutaman vuoden kaapissa maattuaan ei ollut enää edes niin hyvää kuin olisi pitänyt olla. Lisäksi aamulla oli huono olo. Kannatti siis.. :D Tänään onneksi oli jo sellainen olo, että näinhän tämän pitää ollakin. Yk5 siis menossa ja vauva tulee ehkä joskus. Ei olla vielä edes puhuttu, että mitä sitten jos ei alakaan mitään tapahtua. Olo on vain niin hyvä, kun ei ole mitään hormonaalista ehkäisyä, joten sellaisia en missään nimessä enää koskaan halua! :)

Tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat! Onneksi meillä on jo kaksi pientä kotona, ettei olo ole liian vauvaton. :) Eihän se sitä vauvakuumeen tunnetta kuitenkaan poista..

Voiko syli olla tyhjä, vaikka se on jo täysi?

Mä oon kans ihmetelly tota voiko syli tuntua tyhjältä kyllä täälä kaks teettää työtä ihan huolella ja kauan jo ollu olo että jotain puuttuu nyt se sitte vaan vahvistuu keskenmenon jälkeen ja pitäs alkaa tekee päätöstä jatkosta... vuoto on loppunu seksi ei oo mielessä käynykkään mutta joku päivä sekin on edessä alkaako ehkäsemään vai onko ilman ehkäsyä

Takaisin