Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Wheelchair Mama, onko todella noin et kaksi lasta on joku raja avun saamisessa?! :O Onpa outoa.. kammottavaa suoraan sanottuna! Kuka määrittelee sen rajan, et milloin avun antaminen lapsen saamiseksi loppuu? :|

Mekin tehtiin talokaupat, kuukauden päästä ollaan ok-talon asustajia! :) Jeii! Ja jos tähän vauva-asiaan mennään niin edelleen menkat hukassa.. tämä viikko ootellaan ja sitten testi elleivät ole aiemmin alkaneet.

Kyllä se kaksi biologista lasta on kunnallisella melkein kaikkialla se raja hoitoihin pääsyihin. Toisaalta ymmärrän kun jonot ovat niin kovat ja monilla on se ensimmäinen vasta työnalla niin tietyllä tavalla 'reilua' antaa ajat ja mahdollisuudet niille, mutta toisaalta se tuntuu julmalta. Meilläkin saattaisi olla että tässä kolmannessa apuja tarvittaisiin (esikoinen siis IVF hoidoilla ja toinen luomuna) kun nyt jo yk7 takana ja ikääkin on, mutta alusta asti meillä ollut selvää että jos ei luomuna tule niin näillä sitten mennään. Yksityiselle ei ole varaa kun se apu olisi tod näk IVF ja ne maksaa niin monta tuhatta euroa :confused:

WM, maalämpö ja lattialämmitys on kyllä ihan huippu! Meillä oli nytkin vaikka pakkasta oli yli -20 niin lapset leikki sisällä kalsarit ja vaippa päällä eikä mitään puhetta että ois ollu kylmä! Tsemppiä muuttoon! :grin

On: tänään olikin yllättäin kolmas pv kun ovis testiin tuli vilkkuva hymynaama. Toisaalta hyvä niin tallettelut menee nyt ainakin täysin oppikirjojen mukaan joka toinen pv kun tänään pidetään"välipäivä" ja huomenna taas. Toivottavasti vain se pysyvä naamakin tulee ettei ole ovuloimaton kierto :eek: ajattelin yrittää tähän kiertoon ottaa dpo6 punkkulasillisen vaikka pelkkä sen hajukin saa ihon kananlihalle :hungover: mitäpä sitä ei vauvan eteen tekis...

No sen verran nyt kuiteskin laitan (vaikka sanoin että siirryn taka-alalle...), oon meinaan nyt mielissäni kun kkm:n jälkeen menkat olli pikku tuhrua vaan ja tiputtelua ollu pitkin kiertoa, mutta nyt viime kierto oli tiputtelematon ja nyt on meinaan niin kunnon täti kylässä! Ei tietysti sekään kivaa ole, mutta se on kivaa että oikeesti vissiin alkaa kierto normalisoitua kaikkineen päivineen! :happy: Jos vaikka nyt ois sitten paremmat mahiksen vaikka raskauteenkin?!? :)

Älä nyt ansaki kovin taka-alalle siirry :) mä ainakin roikun mukana, vaikkei tässä kierrossa ole edes tärppimahdollisuutta (kun ei nähdä miehen kanssa). Mun pitää jossakin saada näitä vauvahaaveita jakaa :rolleyes:
Mutta hyvä kuitekin, että siellä kierto alkaa normalisoitua!

Mä ajattelin yrittää keksiä muita projekteja, ettei tulisi liikaa mietittyä plussaamista :cool:
Jos suunnittelisi remonttia ja sisustusta. Ja hieman mietin, jos katselisi uutta työpaikkaa. Vanha on huippu, mutta jotain pitäisi keksiä.

Kyl se kaksi biologista saman miehen kanssa on rajana. Ymmärrän kyllä kun ajattelen et monella ei edes sitä yhtä :|

WM dpo 4 yk6

No enhän mää täältä oikeesti pois pääse, näköjään! :) Pakko aina tulla tiiraileen mitä muille kuuluu! Nyt on itsellä oikeesti niin jotenkin levollinen, ressaamaton olo kun huomas että kunnon tukevahko täti tuli kylään! Niitä laiheliineja on ollutkin liiakseen! Ja toinen levollisuuden aihe on se, että pääsin hammaslääkäriin tänään! Vieläkin jomottaa kyllä, mutta nyt tietää että hoidossa on jo! Juurihoito aloitettiin... :sad001

Kai tännekkin voisi laittaa kun pöly laantunut että tänään olisi kp29 ja apteekin testiin tuli haalean punainen viiva.Kovin on haalea mutta selkeästi viiva että ainakin jotain tapahtunut.Jos malttaisi säästää apteekin toisen testin torstaille niin eiköhän silloin pitäisi tulla jo vahvempi viiva jos on kyytiläinen :) Halpis testejä on onneksi joka päivälle :D

Jee, onnea vaveliini! :happy: Jos nyt tulis joku plussa aalta vaikkas?! Sovitaanko niin? Onko täällä muuten mitään listaa ketä täällä kirjoittelee? Olis ihan kiva tietää...

ei taida olla listaa. Mun puolesta saa joku tehdä jos jaksaa :) helpompi mun mielestä laittaa koska yritys aloitettu kun yk:t. Ei tartte koko ajan päivittää :)

Onnea Vaveli <3 toivottavasti viiva vain vahvenee!! :)

WM dpo 4

Lista ois kyllä ihan jees :)

Onnea vaveli :) toivotaan oikein vahvaa viivaa torstaina!

On. Että voi olla turhauttavaa :sad001. En siis tikuta tms, mutta tunnen selvästi oviksen olevan ihan näillä näppäimillä, heti herätessä huomasin, että alkaa olla liukkaampaa, ja halut on tavallista suuremmat. Mutta eipä tässä mikään auta :oops: mies ei ole lähimaillakaan.

Loistavaa Vaveli! Yritähän nyt saada kuvaa meille

On: neljäs vilkkuva hymynaana aamulla ovistikkuun :eek: Yleensä on tullut 0-2 ennen pysyvää hymyä... Ei kai vaan ole ovuloimaton kierto:nailbiting: Oireita kyllä on, alaselkää juilii, välillä munasarjojen kohdalla nippailuja jne... Noh, eipä tässä ite siihen mitenkään voi tällä hetkellä vaikuttaa mutta kylläpä pistää miettimään...

Se lista olis kiva, oon vaan itse vähän huono siinä, mutta jos joku tekee niin ois kiva juttu! :)

Ansaki yritystä 11/15, lapset -99 ja -00 syntyneet (en tiedä tarviiko tota lapsi hommaa mutta ajattelin kun on kolmosta kaipaavat niin... :happy:)

Huh! Kp 30 / dpo 15 alkoi menkat! Tuhansien kilojen painoinen kivi vierähti sydämeltä ja harteilta kun huomasin et alkaa tuhruttaa. Huh!

Mä en tuohon teidän listalle lähde, taustailen vaan ja puhaltelen teille plussatuulta! Tekisi mieli jäädä kokonaan täältä pois, sen verran säikäytti tämä episodi, mut ehkei me vielä kuopata ajatusta siitä kolmannesta. Se vaan voi olla, että meidän yritykset menee pidemmän ajan päähän.

Yritin kasata listaa, (vavelia ei laiteta sinne :wink), en hirveän kauas selannut, toivottavasti kukaan ei puutu, lisäilkää vaan :)
Wheelchairmama, en ole ihan varma, oliko teillä yritys alkanut elokuussa?
Korjailkaa vaan, laitoin aakkosjärjestyksessä nyt.

KOLMATTA LASTA TOIVOVAT:

Ansaki, yritystä 11/15 (lapset -99 ja -00)
Hormiga, tjot 12/15
Liinuska
PiPaNat, yritystä 08/15
pätkis85, yritystä 07/15
tiikeriLuukas

Kiitos!Toivotaan et ei oo mikään kemiallinen.Miten ssa kuvan lisättyä kun tuossa on kuvake mitä painaa niin se kysyy kuvan url en tiiä sellaisesta?

KOLMATTA LASTA TOIVOVAT:
Ansaki, yritystä 11/15 (lapset -99 ja -00)
Hormiga, tjot 12/15
Liinuska
PiPaNat, yritystä 08/15
pätkis85, yritystä 07/15
tiikeriLuukas

Wheelchair Mama, yritystä 08/15

Hormiga: Ihan oikein muistit. Lisäsin itseni listalle kun älysin miten sain listan kopioitua :)

Noniin nyt on näköjään lista! :happy: Onks toi ny tyhmä kun mulla on siä noi lapset... Ne voi joku viisas poistaa. Eipä meitä montaa ole mutta varmasti lista tuosta vielä kasvaakin ajan myötä! :)

Vaveli. Onnea... Ihana että tänne tulee näitäkin uutisia :Heartred

Mä pysyttelen vielä vähän takaalalla kun mies sanoi että kolmosta voidaan joskus tulevaisuudessa yrittää muttei hän halua ihan vielä..

Plussatuulia kaikille... :) lueskelen kyllä teidän kuulumisia..

Takaisin