Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Kunpa pääsisi jo kunnolla yrittämään!! Huhtikuuta odotellessa... aiotaan nyt vaan luottaa että kolmas vauva tärppää yhtä helposti kuin kaksi ekaa ja saataisiin aikaiseksi kevätvauva 2017 :) vähän mulla on sellainen olo että josko se kolmas enää niin helposti tulee mutta turhahan sitä on tässä kohtaa murehtia.

Nyt kun osaisi nauttia ihan muista asioista pari kuukautta, kuten kuoharista, hyvin nukutuista öistä, sopivasta painosta ym, niin menisi aika paljon nopeammin :rolleyes:

Ansakilla on niin jänniä aikoja, hyvin oot malttanut olla testaamatta! Toivotaan että lauantaina joku haamu ainakin jo näkyisi!:happy119

Nyt kun osaisi nauttia ihan muista asioista pari kuukautta, kuten kuoharista, hyvin nukutuista öistä, sopivasta painosta ym, niin menisi aika paljon nopeammin :rolleyes:
Se on kumma, kun näitä joskus vauva-aikoina kaipasi, ja nyt kun on mahdollisia, niin niillä ei tunnu olevan mitään merkitystä :) olisin valmis luopumaan noista mielelläni, kun vaan saataisiin vauva.

Mä olen kanssa miettinyt, että "samaan konkurssiin" menis noin niinkuin vähäisten yöunien kannalta jos vielä tulisi se yksi vauva :) mulla kuopus 1v 5kk heräilee 1-2 kertaa yössä, mutta nukahtaa toki uudelleen. Kyllä mä vielä kolmannet yöheräilyt ehkä jaksaisin :)

Meidän arki on tällä hetkellä jotenkin niin hektistä, etten paljoo ehdi miettiä vauva-asioita, paitsi ajoittain niinkuin tänään esmes neuvolalla, kun näin odottavia äitejä ja pieniä vauvoja. (Mutta en kuitenkaan ihan hirveän suurta kateutta tuntenut, kun en ole koskaan välittänyt muista kuin omista vauvoistani enkä raskausajastakaan erityisemmin pitänyt, paitsi pikkuisen potkut ja näkemiset ja kuulemiset ultrissa ja neuvolakäynneillä tuntuivat hyvältä!) Nautin tällä hetkellä eniten mahdollisuudesta urheilla (harrastan potkunyrkkeilyä, mitä en voi jatkaa, jos tulen raskaaksi) ja harrastaa koiran kanssa (jouduin viime raskaudessa jättämään kesken kovien liitoskipujen vuoksi). Lisäksi mulla on päälle lasten harrastukset, jotka tuottaa mullekin iloa.

Törmäsinpä tänään sellaiseen henkilöön, joka tuli mulle päivittelemään kun hän onkin yks kaks raskaana... Eipä siinä sinänsä mitään, mutta aikoo tehdä keskeytyksen! "Hyvänikäinen", perheessä nyt 2-v lapsi, parisuhteessa jne... Ei vaan huvita nyt! :cwm21 Oli testannut ja nyt vissiin noin 5:llä viikolla... Huoh, tuntui niin pahalta koko juttu! Ja hän vielä tiesi, että sain itse kkm:n, ei olla mitenkään läheisiä, mutta töissä törmäillään aina välillä. Niiiiin epistä tää homma! :taunt010

oh hoh, kaikenlaisii ihmisii! Miten nyt alkaa tuommoista selittää puoltutuille..... Ja itse näin aikusena ihmisenä olisin jopa vähän nolona jos oisin itseni saattanut siihen tilaan että olen tahtomattani raskaana.... Luulis sitä aikuisiällä osaavan hoitaa ehkäisyasiatkin paremmin...

No en! :sad001 En aamulla löytäny testiä mistään... Kauppareissulla ostan! Olis vaan ollu niin hyvä aamupisuista testata mutta yritän pidättää tarpeeks ja testata päivällä! Oloja ei kauheesti ole suuntaan eikä toiseen... Mutta katsotaan! Kerron si heti kävi miten kävi! :) Nyt ois siis kp 24 ja laskurilla laskettuna dpo 10. Mutta en nyt tuosta dpo:sta ole varma... Voi olla että on liian aikaistakin, mutta testaan joka tapauksessa tänään, oli miten oli! Nih!

Jaiks, tänään eka vilkku-hymynaama ovis testissä. Tietty ollaan mökillä jossa ei voi mennä lapsia karkuun :oops: mut onneks ne menee nukkumaan illalla yhtäaikaa :wink nyt jos ma tulis pysyvä naama tikkuun niin tallettelut menis just niinkuin pitää, joka toinen pv. Olettaen et tänään päästään puuhaan... Hassua kun vähän jännittää...

No siis mulla laskurin mukaan on dpo 10 ja testin tein reilun parin tunnin pidätyksellä ja nega se vissiin oli. Mukamas näin siinä hyvin hyvin hyvin himmeän viivan, mutta oikeesti saattoi olla ihan oman mielikuvituksenkin tuotetta. Testaan uusiks maanantai aamuna! Sillon pitäis jo varmuudella näkyä jos on näkyäkseen! Pettymys oli suuri... En siis synttärilahjaksi saanut plussaa, mutta sen minkä sain on ihan helvetillinen hammassärky!!!! Enkä uskalla ottaa ees buranaa, jos vaikka sattumalta... Yritän kestää manantaihin molempien asioiden suhteen... Plääh! :smiley-angry017

Keskellä päivää ja noin pienillä dpoilla, aika ihme jos mitään näkyy. Mut jos sä jo jotain näit, niin nythän tämä meni jännäksi! :) Toivottavasti maanantaina tulee ihania uutisia :) Jännäilen mukana :)
Ja tuohon hammassärkyyn, eiks banadolia saa ottaa? Vaik omasta kokemusta tiedän ettei noihin oikein mikään auta :( Jaksamista <3

No se siitä, pientä tuhrua tulee nyt, eli vissiin täti tulee! :sad001 No toisaalta tää kierto oli siitä hyvä, ettei välituhruja tullu, mutta mitenkähän kun kierto olis sitten vaan 25 päivää? Onko se liian lyhyt siihen että vois ylipäätään raskautua? Hammassärky on niin kamalaa, panadoli ei todellakaan auta!:smiley-angry016

Tuolla jossain muussa ketjussa oli puhetta että kp24/25 saattaa olla vähän liian lyhyt että kaikki tarvittava ehtii tapahtua ennen kiinnittymistä. Mutta tiedä sit niistä... Tuntuu et koko raskautuminen on ihan henkimaailman hommia :oops:

Voi harmi :/
Kierron pituudella ei väliä vain luteaalivaiheella. Eli jos kierron pituus 25 pitäs oviksen tapahtua 10 päivää enemmin mieluusti tietty se 12-14 eli kp 11 jos luteaalivaihe olisi 14pv. Luteaalivaiheen täytyy olla väh 10pv jotta raskaus olisi todennäköinen.

oma napa:

Tänään aloitettu terot. Ainakin se hyöty pitäs olla ettei kierto veny liian pitkäksi. Nyt vain odotellaan.

Me ollaan etsitty maantasa asuntoa pitkään. Vuokrattavia ei täällä paljoa ole. Torstaina huomasin yhden vapaana olevan ja soitin heti ja se oli vielä vapaana. Käytiin perjantaina kastomassa ja saatiin se!!
Luhtitalon eka kerros. Valmistettu 2011. Maalämpötalo josta syystä koko huoneistossa lattialämmitys <3
Saunallinen kolmio. Sijainti mahtava. Alle kilsa kaikkiin palveluihin. Mäkin pääsen nyt itse helposti pyörätuolilla liikkeelle ja kaupoille :)

WM dpo 3 yk6

Niin ja mä sain jutella omalääkärin kanssa perjantaina. Meille ei tule apuja eikä tutkimuksia. 2 biologista yhteistä lasta on rajana että lapsettomuus poli otta vastaan eli että kunnallinen hoitaisi. Eli nyt toivotaan et alkaa itsellään ja pysyy mukanakin. Teroja saan kyllä. Yksityiselle ei mitään mahkuja mennä.

Pidän pientä taukoa nyt täältä, joskus voin lueskelemassa käydä, mutta palaan sitten tän kierron loppuhetkinä taas jännäileen! (jos en kuole tähän helvetilliseen hammassärkyyn tai hammaslääkäriin... :sour:) :) Onnekasta helmikuuta kaikille! :happy:

Onpas ansakilla ollut jännää :) harmi, jos nyt kuitekin menkat alkoi :sad001

wheelchairmama, saako udella, miksi syöt teroja? luteaalivaiheen tueksi, vai?
Kysyn, koska mä mietin yhä, aloitanko ne vai en, resepti on, ja ensi perjantaina pitäisi aloittaa. Sain reseptin siis tiputteluun. Olin jo päättänyt, että tässä kierrossa aloita, mutta emmin yhä, enkä oikein tiedä niistä mitään :oops:

Toivottavasti Pipanat saitte lapset nukkumaan :wink

On. Rauhallinen mieli, ovis on varmaan joskus ensi viikolla, mutta koska ei miehen kanssa nähdä niihin aikoihin, niin eipä tarvitse miettiä asiaa. Ei voi tärpätäkään siis. Pysyispä tämä levollinen fiilis kauan! :)

Mulla alkoi yllärinä menkat tänään, tai siis tämä kp1 ei ollut ylläri vaan eilinen esituhru kyl vähän yllätti.. ei meinaan ollut kipuja eikä kramppeja ennen tuhrua niinkuin yleensä on. No, gyne kyl puhui, että ovuloimattomat kierrot lisääntyy iän myötä, joten saattaahan nyt olla ollu sellanenkin. viime kierto siis jäi 25-kiertopäiväiseksi et mulla on kyl vaihtelua kiertojen pituuksissa.. lyhin ollut 22 päivää ja pisin 30.

Musta tuntuu kans, että henkimaailman hommia on raskautuminen! Parhaimmillaan mullon kierrot olleet 28 päivää ja nyt kuopuksen jälkeen on ollut vaihtelua.

Tänään näin kaksi ihanaa pientä vauvaa, 3kk ikäisen ja 4 viikkoisen :) kyllä sitä vieläkin mietti, että oispa kiva ja mies omi heti isomman vauvan syliinsä enkä minä meinannut saada pitää vauvaa ollenkaan :eek:

Takaisin