Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mä eilen olin niin pahoilla mielin ja melkein kiukkuinen :oops:, kun ei ole tässä kierrossa edes mahdollista tärpätä, että mies alkoi jo harkita, pitäisikö sen kuitenkin ajella parin tunnin (per suunta) matka meille. Ei siinä ole mitään järkeä, kun joutuisi lapsensakin ottamaan mukaan. Kesällä ja kesäkeleillä on eri asia. Ei auta kuin toivoa, että joskus ovis osuisi viikonlopulle, tai ihan alkuviikkoon. Mutta eihän siltikään välttämättä tärppää, vaikka just oikea päivä olisi. :sad001

PiPaNat, mä en noita ovistestejä tunne, mutta voiko olla, että olisit vaan missannut oviksen? Eikö se voi olla vain hetken aikaa? Pidän peukkuja kuitenkin :)

Wheelchairmama, en tiedä, miksi et ollut jo alunperin listalla :eek:. Tein sen eri ohjelmalla ja kopioin tänne ryhmään sitten, ilmeisesti jotain tapahtui, kun laitoin aakkosjärjestykseen. Hyvä, että sait itsesi lisättyä mukaan! :)

Hypätkää taustailijat listalle mukaan vaan! Ei tarvitse niin vakavasti olla, mukana kuitenkin. :cool:

Tuo clear bluen kaksoishormoni ovistesti on 99% luotettava, eikä siinä ole tulkinnan varaa kun ruutu näyttää selkeästi tuloksen. Tyhjä ympyrä ensin, kun arvot lähtevät nousuun (hedelmällisemmät päivät) vilkkuva hymynaama ja kun on ovis niin pysyvä hymynaama. Jos pysyvää naamaa ei tule niin arvoissa ei ole tullut huippua eli ovista ei ole tapahtunut...

Kallis tuo on mutta mä en ainakaan vielä ole jaksanut ressata senkin takia, että tulkitsisin tikkuja ja viivoja et milloin ois ovis. Tässäkin kierrossa tuntemukset on ollu mutta näköjään ei sit kuitenkaan ole lopullinen ovis tullu :confused:

Hormiga, on kyllä vähän hankala tilanne teillä!! Ihan vain käytäntöä mietin et mihin miehen lapset menis siksi aikaa :hilarious: Kyllä nyt jonkun ovikseen luulis osuvan viikonloppuunkin!:oops:

Kiitos selvennyksestä PiPaNat :) on kyllä kierto melkoista salatiedettä. Harmi, jos todella on ovuloimaton kierto nyt siellä menossa. :oops:

Joo, meidän käytäntö on toistaiseksi aika mutkikasta. Tietysti suunnitelmissa on muuttaa yhteen ennen pitkää, mutta tällä hetkellä on vain viikonloput (niitä ei sitten hukata mihinkään muuhun kuin yhteiseen tekemiseen :Heartred). Jos työkuviot olisi erilaiset, niin asuisimme koko ajan yhdessä. Olemme molemmat myös omien lastemme lähivanhempia, sekin hieman arkiajeluja rajoittaa. Ei auta kuin hyväksyä, ettei välttämättä tärppää koskaan harvojen tapaamisten takia, ja kun ikää tulee koko ajan lisää, niin hedelmällisyys laskee.

Ansaki, musta ois myös kiva, jos ois edellisten lasten syntymävuodet listalla. On mielenkiintoista tietää lasten ikäeroja, varsinkin, kun väli olisi nyt pidempi. Mutta mä mietin, jos joku tuttu tunnistaa sitten paremmin, kun kuitenkin muuten niin avoimesti kirjoitan kaikkea :rolleyes:. Kun me ei olla vauvahaaveista huudeltu.

Hormiga, totta tuo tunnistus juttu kyllä on! Ei mekään olla lauleltu suunnitelmista, mutta toivon ettei kukaan tuttu bongaa! :bored: PiPaNat, on kyllä tylsä tilanne teillä siellä! :depressed:
Ja kaikki vaan listalle mukaan! :happy: Tää on muutenkin niin arpapeliä, että ei tässä kukaan tiedä millon tärppää! :grin Nyt sorruin tilaan ovistestejä... Huoh, en ole ennen niitä käyttänyt muuta kun pari kertaa satunnaisesti testannu, jos ny kokeilis! :rolleyes:

Tänään on kp15. Jotenkin en usko myöhäiseen ovikseen.. Yleensä on aina kp12-14 (toki ei ois kuin päivän 'myöhässä') ja olen saanut aina 0-2 vilkku naamaa ennen pysyvää naamaa. Onhan tuota ikääkin jo kohta 37 niin eipä se ihme ois jos ovuloimattomia kiertoja alkais tulla enemmänkin :oops: Oisko tässä joku kummallinen kohtalo pelissä kun jos(ja kun) en tässä kierrossa raskaudu niin pääsen rentoutumaan kunnolla isoissa juhlissa jotka on ihan kohta :thumright väkisinkin vaan alkaa miettimään jo että ellei sitä kolmatta kuulu niin kauanko tätä yritys-rumbaa jaksaa! Pitäiskö nyt vain keskittyä näihin kahteen pieneen (ja mieheen) ja elää onnellinen elämä tällä porukalla..

Tässä ketjussa kaivattaisiin kyllä jo plussaa edes jollekin!!! Joka aamu tuun innolla kurkkimaan joko joku esittelisi kahta viivaa mutta ei... Onko kukaan edes testailemassa?

Voihan tylsyys! Ollu jotenkin maailman tylsin päivä, ei siis mitään erityistä ole ollu, mutta vaan ... TYLSÄÄ! Toivon, että täältä saisin jotain piristystä päivääni! Kerokaas siis jotain kivaa! :computer005

Mä testailen sunnnuntaina dpo 10 ekan kerran :) tuskin näkyisi vaäkka olisi mutta kun malttamaton olen. Mulla luteaali 12pv yleensä eli tiistaille odotan menkkoja. Oloja on mutta epäilen terojen tekevän.
Huomenna viedään uudelle asunnolle loppuja laatikoita ja perjantaina viedään sängyt jne. sit jäädään sinne kokonaan.
Tänään oli ulko-ovelle ilmestynyt ramppi ja soittivat että perjantaina saan sähköoven josta kuljen kaukosäätimellä sisään ja ulos. Ihanaa päästä liikkumaan itsenäisesti kodista pois :cool05

WM kp25/dpo6

Ei vissiin taida kukaan olla ihan heti siinä vaiheessa kiertoa että olis r-testi ajankohtaine??
Meillä oviksen metsästys vasta käynnissä... kp12

Heh mä en tiedä piristääkö se muita mutta tullut nyt ihan selkeitä plussia sofi- ja hcg- testiin edelleen kyllä haaleahkoja mutta ei tarvii tihrustaa että näkee.Huomenna luvassa toinen apteekin testi(edellinen maanantaina)niin kyllä pitäisi jo tulla selkeämpi viiva.Toivon että vajaa 8vko menee äkkiä ja että sitten saisi huokaista.
toivon myös ihan hirveästi plussia teille ja että joku muukin täältä liittyisi lokakuisiin(toki en ole vielä uskaltanut liittyä)

Tulikohan tää kuva tämän päiväinen testi iltapäivällä ehkä 2-3h pidätys ja luonnossa huomattavasti selkeämpi viiva kuin kuvassa
Muoks.vielä.näytin tän kuvan miehelle niin se vaan et ei näy mitään mut sit kaivoin sen testin esiin niin oli jo et näkyyhän siinä selvästi.Et tosiaan en saa kuvaan tutkittua nii hyvin :)

Liitteet

• DSC_1417.JPG
    DSC_1417.JPG
    960.2 KB · Katsottu: 155
Kiitos vaveli, piristi kummasti jo tuokin! :happy: Ja WM olen tosi iloinen sun puolesta! :happy: Saako kysyä (ei tietenkään ole pakko vastata) mikä sairaus sinulla on, siis tarkoitan miksi pyörätuoli? :shy:

Mulla Ehlers-Danlos ja siittä klassinen alamuoto. Se on harvinainen sidekudossairaus. Jalat menneet niin huonoon kuntoon etteivät enää jaksa kantaa. Siksi pt käytössä :)

Vaveli, kyllähän siinä plussa on! Onnea! Yritittekö pitkään?

WM, varmaan uskomaton fiilis kun ootte kunnolla päässy kotiutumaan ja pääset omatoimisesti liikkumaan!

Vähään jänskättää huominen ovistesti. Jos ei vieläkään pysyvää naamaa niin sit on varma et ovuloimaton kierto. Jos taas tulee ovis plussa niin en tiedä onko siitä hyötyä on mies tuli kipeäksi niin vähän epäilen et siitä ei ole mihinkään :oops: Täällä siis kp15 et ei ole testaus lähelläkään...

PiPaNaT :kierukka lähti 10.12. Ja 4.1. Ensimmäiset varsinaiset kuukautiset ja nyt sitten plussa.Oon ihan ihmeissäni ja niin kiitollinen.En olisi uskonut että näin nopeasti tärppää siksi ehkä kyllä kokoajan se pelko persiissä et menee kesken mut yritän nyt vähän edes nauttia.
Toivoisin niin kovasti plussia muillekkin ja etenkin kaikille pidempään yrittäneille!
Muoks.vielä eka haalea plussa siis pc testiin la aamulla ja maanantaina apteekin omaan tosi haalea mutta värillinen.Hitaasti tummenee mutta eri testejä nyt tässä välillä käyttänyt.Huomenna ajattelin uhrata apteekin oman :) Ja jos ehdin hakisin vielä digin em tiedä uskaltaisiko sen testata jo pe :)

Onnea vaveli16! kyllähän tuossa ihan kunnon viiva näkyy! :happy: Uskoisin kyllä että digikin kertoisi perjantaina :happy:

Ja wheelchair mamalle onnittelut uudesta kodista! :happy:

En tiedä masentaako tämä vai piristää, mutta täällä tänään poksui rv 7+0 :happy: Eka neuvola on maanantaina ja sitten varmaan saan ajan nt-ultraan. Jännittää kun ei nyt mennä alkuraskauden ultraan, vielä 4-6 viikkoa joutuu odottaa tässä erityisessä epätietoisuudessa :confused: Mut optimistisin mielin nyt odotellaan :Heartred

Takaisin