Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Moi!

Mä kirjoittelin tänne aikasemmin syksyllä. Sitten otin vähän taukoa foorumista ja sittenpä unohdin salasanan! :rolleyes::grin Tullut vaan luettua välissä. Nyt salasana selvitetty ja pakko päästä vähän jakamaan.

Kolmannesta täälläkin haaveillaan :) Aiemmat lapset 2v3kk ja 1v. Imetän vielä 2-3 kertaa päivässä kuopusta.
Nyt vuorokauden vaihduttua menossa kp 18/29. Kierrot ovat kylläkin aika omituisia, kai hormonit vaikuttaa. Kaksi viimeistä kiertoa ovat nyt olleet tuon 29 päivää. Viime kierrossa oli kylläkin tiputteluvuotoa ennen menkkoja (mitä ei yleensä koskaan) ja menkat oli tosi runsaat ja pitkätkin. Nyt sitten tähän kiertoon otettiin ihan asiaksi miehen kanssa aktiivisuus makuuhuoneessa. Ettei ainakaan voisi sanoa raskauden olevan kiinni yrityksen puutteesta. Nyt kp 15 oli pientä tuhruvuotoa, lähinnä vaan pyyhkiessä. En tiedä onko mulla koskaan ollut tuommoista! Oppikirjamaisesti sehän sopisi olevan ovulaatiovuotoa. Talleteltiin kp15 ja 16 (ja sitä ennen kp13). Nyt onkin ihan kuivana paikat, olisiko se ovis tosiaan tullut ja mennyt...?!

EN mahda mitään että rupean pikku hiljaa innostumaan. Pari viikkoa pitäisi jaksaa odotella. Pettymys tulee olemaan suuri jos ei tärppää. Mut sit "syytän" tätä imetystä. Kuopusta kylläkin aloin odottamaan, vaikka imetin vielä esikoista kerran pari päivässä.
Menis vaan aika nopeesti! :grin

Onnittelut wheelchair mama ja tsemppiä muille! Ja ihanaa alkanutta uutta vuotta! :happy:

Tänne minäkin kai kuulun :)
Kolmas lapsi olisi haaveissa, tai minulle kolmas, miehelle toinen, ensimmäinen yhteinen, eli yhteensä neljäs :D Olipas vaikeasti selostettu. Mutta tietysti ajattelen, että tämä olisi kolmas, kun minulle se olisi kolmas raskaus ja synnytys.
Ikäeroa vanhempiin lapsiin tulisi kymmenisen vuotta. Lapsiluvun piti olla jo täynnä... Mutta sitten vauvakuume iski, ja kun mieskin itse alkoi puhua asiasta, niin... Haluamme ainakin katsoa, onnistutaanko. Tulee jos on tullakseen, ovulaatiota ei sen kummemmin seurata, minulla on epäsäännöllinen kierto eikä muutenkaan niin yksinkertaista.

Olisi vaan niin ihanaa saada vielä vauva <3. Olen nyt niin kärsimätön ja haaveilen :D
Järkisyyt ei kauheasti tätä projektia tue, mutta kyllä asiat järjestyy, jos niin tarvitaan. Ikää on sen verran (35v) ettei tätä asiaa voi lykätä, enkä halua myöhemmin harmitella, jos ei anneta vauvalle edes mahdollisuutta.

Hormigalle tervetuloa!Täällä onkin vähän hiljaista ollut, itsekkin kirjoittelen vähän enemmän raskaaksi 2016 ryhmässä.Ja mitä tulee noihin järkisyihin niin onko se lasten teko koskaan järkevää :) Ei meilläkään tilanne nyt ehkä järkevin,mutta jos ja kun lapsiluku jää kolmeen niin siksi nyt että ikäero ei ihan valtava vaikka pitkä siitä nytkin tulee.Ja myös siksi että kuume on ihan hirveä :)

Kiitos vaveli16, ehkä mun pitää käydä katsomassa tuota toista ryhmää myös :)

Ei kai lasten teko järkevää useinkaan ole ;) mutta tosiaan se kuume. ja se mun ajatus, että varmasti katuisin myöhemmin jos jäisi yrittämättä.
Mutta jossain määrin kyllä kolme lasta on järkevämpi, kuin meidän yhteismäärä 4! :O
Siis menee auto vaihtoon yms.
Mutta järkeilen niinkin, että meillä isommat lapset ovat jo sen verran isoja, etteivät enää kauaa edes halua aina tulla meidän mukaan. Seli seli :)

mie voisin taas alkaa tänne kirjotitelee..vauvavuosi vei niin mukanaan ettei muistanu...haaveiln siis kolmannesta...ja tosiaan se on vain haave..miheni ei tahdo enempää...mutta mie tahdon, joten luen mielelläni muiden juttuja ja kirjoittelen omiani..ehkä mies kääntää vielä päänsä :D

<3

Hei bluerose! Mitä kuuluu muuten? :)

Tervetuloa hormiga! :)

Mä haaveilen kolmannesta :) ja varmaan vielä neljännestäkin :)
Monilapsisessa perheessä on omat hankaluutensa. Mutta kyllä vaan mulle ihan varmasti oikea valinta, jos vaan niitä lapsia vielä annetaan. Näin niin itseni 30 vuoden päästä ruokapöydässä, ympärillä iiiiiso kasa lapsia, lapsenlapsia, miniät + vävyt päälle :)

Nyt kp 24/29, ehkä dpo ~9, tjot 6 (muistaakseni). Ei oo kyllä yhtään semmoinen olo että olisi tärpännyt... Pitäisi jaksaa tuonne kp30 asti odottaa testaamisen kanssa. En kuitenkaan uskois negaa ennenkuin menkat alkaa. Tietysti saattaishan plussa näkyä aikaisemminkin... Kuopuksesta plussasin vasta kp30, sitä ennen negaa.

Bluerose, toivotaan, että miehen mieli muuttuu :)

Minunkaan mies ei halunnut lisää lapsia, tiesi kyllä, että minä haluaisin. Sitten lopulta hän oma-aloitteisesti alkoi puhua vauvasta. Toki hänellä on ennestään vain yksi oma, mutta onhan meillä yhdessä jo melkein lauma :D

Kiitos Sandy :)

Tervetuloa vain Bluerose ja Hormiga. Niinhän se noiden miehien kanssa on mo esa asiassa et niitä pitää vähän lämmitellä. Sit ku ne "ite keksii" sen asian mistä on tullu vihjailtua jo jonkin aikaa niin asiat lähtee rullaamaan.

Meillä mies sanoi vielä ennen lapsia että hänen haave on aina ollu 4 lasta. Minä olen ollut aina sitä mieltä että kaksi on minun kiintiö ja piste. Nyt ollaan molemmat sillä kannalla että kolme olisi ihanne lapsi määrä ja unelman täyttymys jollaisesta me ei oikeastaan olla uskallettu edes haaveilla.

Yksi ystävä sanoi, kun tietää meidän lasten saannin historian, että pitää olla varovainen ettei katkeroidu ellei sitä kolmatta tulekaan. Toisaalta puhuu totta mutta toisaalta en usko että niin käy. Olen niin onnellinen tässäkin tilanteessa! Mies vain kovasti haluaisi yrittää pikku prinsessaa kahden prinssin seuraksi. Mutta olisi se oma hyökkäyketjukin ihan uskomaton :Heartred

Itse huomaan että jo tämä yksi 'tjot' kierros on tehnyt päälle hyvää. Asiaa kyllä tulee joka pv ajateltua mutta ihan eri sfääreissä kun tikuttaa ovista ja ajoittaa petipuuhat jne... Sattupa vielä nuha/kuumekin oletetun ovikseen kohtaan niin ei ois varmaan senkään takia tässä kierrossa tärpännyt.

Menin yhtymään tuolla 2016 raskaaksi ketjussa Pätkiksen kommenttiin että olisi ihana saada alkuvuoden/kesän vauva ja johan sieltä pompsahti kommentteja et mitä vikaa loppuvuoden vauvoissa on... No ei todellakaan mitään, itellä kun niitä jo kaksi on, mutta kait sitä jokainen saa haaveilla siitä mikä tuntuisi hyvältä. Eikä sillä loppupeleissä olekaan merkitystä, kunhan vain tulisi :binkybaby

Minulle kuuluu ihan hyvää, esikko täytty marraskuussa 5vuotta ja nuorempi marraskuussa 1vuoden.
Hyvin on mennyt kahden lapsen kanssa. Tuntuu että pienempi on enemmän mustasukkainen kuin tuo isompi.
Pienempi ei vielä kävele, mutta konttaa hurjaa vauhtia kun oppi vuoden ikäisnä konttaamaan :D (sitä ennen puol vuotiaasta lähtien ryömi kuin olisi leijunut). Hänellä on pano enemmän vasemmalla, niin jos kädestä kävelyttää hän kävelee sivuttain. Kunhan ekat askeleet pitää taas soittaa fyssariin =) ollaan käyty 4kk lähtien hänen kanssaan fyssarilla "tois puoleisuuden" takia...seuraava fyssari pitää varata kun ottaa ensi askeleet =)

isompi, on oma itsesä 5 vuoden uhmassa..että hermot meinaa mennä...

Ulos ei olla päästy kohta viikkoon koska lähes 30 astetta pakkasta ja pienempi huusi jo 10asteen pakkasessa eikä viihtynyt...

Arki menee ihan ok, miul alkaa harjoittelu maanantaina ja kestää toukokuulle =) sitten palaan takas töihin =)

Pakkasterkuin, Bluerose

Bluerose, kannatta ehdottomasti käyttää sun nuorempaa osteopaatilla!!! Minulla on nyt kaksi ystävää jotka ovat saaneet toispuoleisuuden pois jo ekan käynti kerran jälkeen, vaikka fyssarit eivät ole "kehoittaneet" siellä käymään mutta apua ei ole sieltäpäin tullu muutamaan käyntiin. Moniin muihinkin vaivoihin itse ja eri ystävät ovat sieltä apua saaneet :happy:

Uskon että sinun nuorimmaisen jäykän puolen kalvot (en tiedä mitkä kun en ole alalla..) ovat tosi tiukalla ja siksi meno on niin toispuoleista. Fyssarit eivät saa niitä rennoiksi ja avattua!

Tiedän sanoa noin 'varmasti' kun ollaan itse paljon osteopaatilla käyty, samoin monet ystävät, ja ollaan juteltu et missä on ollu ongelmia.

Asutko pk seudulla? Voin vinkata huipun paikan :grin

Meillä apua on tullut ja poika oppi jopa konttaamaan ja kävelemään pintoja pitkin molempiin suuntiin vaikka aluks oli vaikeaa =) ehkä hän kävelee jossain vaiheessa :D Juuh tuo on ollu "jäykkä" toiselta puolelta, siksi on toispuoleisuutta...

Asun Lahdessa...eikä nyt ole kyl varaa lähteä mihinkään =(

Mä koitan myös aktivoitua, kun kirjoittelin mooonta sivua sitten viimeksi tänne. Eli kuumeilen myös kolmatta, mies alkaa olla jo siinä pisteessä, että lapsiluku on täynnä. Ymmärrän miestä toisaalta, koska hällä on jo neljä lasta eli meidän kaksi yhteistä ja kaksi aikaisemmasta suhteesta. Yritin aikani vakuutella itselleni, että joojoo lapset riittää nyt ja yhtään en enää halua synnyttää, mut sit se jostain tuli se ajatus, että kyllä mä sittenkin vielä sen kolmannen tahtoisin. Mies ei meinannut lämmetä millään, mutta suostui viimein tjottailuun. Ehkäisyä ei käytetty kuopuksen jälkeen, kuopus on siis nyt 1vee 4kk ja esikoiseni pian 4vee. Yritetään sillai aika rennosti, en tikuta mitään, yleensä mullon oviksen aikaan himot kuin hiirellä, joten sillai mennään.

Raskautuminen ei ole ollut mulle koskaan helppoa esikoisen yrittämistä haittasi lopulta endo ja tokasta endoleikkauksesta meni 10kk ja tuli eka plussatesti ikinä. Kuopus ei irronnut yhtään helpommin, meni 1,5 vuotta siitä, kun päätettiin alkaa yrittämään ja kuopus sai alkunsa. Nytkään en usko mihinkään nopeaan raskautumiseen ja koska ikää mulla on lähemmäs 40vee ja sit vielä toi endo niin voihan olla, ettei mitään kolmosta edes tule. Mutta mulle on ehkä pääasia, että lupa annettiin tulla ja ollaan tai olen ainakin yrittänyt.. helpompi ehkä sitten hyväksyä, että lapsimäärästä jäi uupumaan se yksi :)

Heippa

Toivottavasti mäkin pääsen pian kunnolla tänne kuumeilemaan.. Kovasti oon yrittänyt miestä lämmitellä kolmoselle ja enää se ei oo niin vastahakonen asian suhteen et toivottavasti jäis pian ehkäsy pois.. :)
Meillä ennestään 2 poikaa 4/2013 ja 05/2015 syntyneet. Vielä imetän mutta kuukautiset on nyt tullu jo kolme kertaa. Vois siis olla mahollista raskautua..
Meistä sen verran et ite täytän tänä vuonna 32 ja mies täyttää 39.. Yhdessä oloa tulee tänä vuonna täyteen 15 vuotta.
Palaan töihin maaliskuun alussa mutta teen kylläkin nyt alkuun vain 2-3 työpäivää viikossa..
Esikoinen sai alkunsa 4 kuukauden yrityksellä mutta kuopusta yritettiin yli vuos ja välissä oli yks keskenmeno et ei tiedä kuinka kauan joutuu yrittämään jos nyt saan ton miehen mukaan..

Yritän lueskella teidän kuulumisia ja plussa tuulia kaikille..:)

Takaisin